Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ε-BUSINESS FORUM Ομάδα Εργασίας Ζ1: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - Ε.Δ.Ε.Τ., Αθήνα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2004 Ομάδα Εργασίας Ζ1 «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ &

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ε-BUSINESS FORUM Ομάδα Εργασίας Ζ1: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - Ε.Δ.Ε.Τ., Αθήνα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2004 Ομάδα Εργασίας Ζ1 «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ &"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ε-BUSINESS FORUM Ομάδα Εργασίας Ζ1: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - Ε.Δ.Ε.Τ., Αθήνα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2004 Ομάδα Εργασίας Ζ1 «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» Υποομάδα 3 – Παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα Συντονιστής: Δημήτρης Δρόσος

2 Ε-BUSINESS FORUM Ομάδα Εργασίας Ζ1: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - Ε.Δ.Ε.Τ., Αθήνα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2004 Μέλη Υποομάδας 3 1ΔΗΜΗΤΡΗΣΔΡΟΣΟΣΟΠΑ 2ΜΑΚΗΣΒΡΕΧΟΠΟΥΛΟΣΟΠΑ 3ΠΑΥΛΟΣΒΛΑΧΟΣΟΠΑ 4 ΘΩΜΑΣΜΕΤΑΞΑΣOMD DIGITAL 5 ΓΙΩΡΓΟΣΑΝΤΩΝΗΣLEO BURNETT - Starcom 6 ΦΩΤΕΙΝΗ ΠΙΠΗExecutive MBA 7 ΜΑΝΩΛΗΣΛΙΓΝΟΣQ-Telecom (Info-Quest AEBE) 8 ΣΥΜΕΩΝΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣΘΗΡΑΤΡΟΝ 9ΜΙΧΑΛΗΣΜΠΑΤΙΚΑΣATLANTIS GROUP 10 ΟΔΥΣΣΕΑΣΨΑΡΡΗΣCompupress 11 ΗΛΙΑΣΧΑΤΖΗΣ ΑΝΕΜΩΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 12 ΛΟΡΕΤΤΑΠΑΝΟΥEURISKO 13 ΔΙΟΝΥΣΗΣΓΕΡΑΣΙΜΙΔΗΣDART

3 Ε-BUSINESS FORUM Ομάδα Εργασίας Ζ1: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - Ε.Δ.Ε.Τ., Αθήνα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2004 1. Στόχοι Υποομάδας 3 Να καταγράψουμε τους παράγοντες που επηρεάζουν την ηλεκτρονική διαφήμιση (Διαφημιζόμενο Προϊόν, Διεξαγωγή Έρευνας Αγοράς, Χρόνος και Τόπος Παράδοσης δημιουργικού, Ανταγωνισμός Διαφημιστικών Μηνυμάτων κ.ο.κ.) Να καταγράψουμε τις μετρικές που χρησιμοποιούνται σε αναφορές ως προς την αποτελεσματικότητα μιας εκστρατείας (Αd attentiveness, Ad click, Ad click rate, Ad click through, Ad impression, Ad recall κ.ο.κ.) Να συλλέξουμε μέσα από πρωτογενή έρευνα την αντίληψη της αγοράς ως προς τους σημαντικότερους παράγοντες που οδηγούν σε μια επιτυχημένη διαφημιστική εκστρατεία μέσα από το κινητό τηλέφωνο (δημιουργία ερωτηματολογίου και διανομή του σε marketing experts της αγοράς) Μελέτες περίπτωσης (case studies) – Παρουσίαση επιτυχημένων διαφημιστικών εκστρατειών μέσα από το Διαδίκτυο & το κινητό. Ποια τα συστατικά της επιτυχίας, τι αποτελέσματα έφεραν (αύξηση πωλήσεων, awareness, αλλαγή στάσης)

4 Ε-BUSINESS FORUM Ομάδα Εργασίας Ζ1: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - Ε.Δ.Ε.Τ., Αθήνα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2004 2. Έως Σήμερα 1 η συνάντηση μεταξύ των μελών της υποομάδας στις 08/07/04 –2 παρουσιάσεις Εμπειρικά ευρήματα (Θήρατρον) Ορισμός Αποτελεσματικότητας – Μελέτες Περίπτωσης (Starcom) –Συμπεράσματα: Συνοχή ομάδας Αποσαφήνιση αντικειμένου Ανταλλαγή απόψεων 2 η συνάντηση μεταξύ των μελών της υποομάδας στις 09/09/04 –είχε ως στόχο τη διερεύνηση σημαντικών παραγόντων που επηρεάζουν τη διαφήμιση στο κινητό τηλέφωνο. –Παρουσίαση ερωτηματολογίου

5 Ε-BUSINESS FORUM Ομάδα Εργασίας Ζ1: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - Ε.Δ.Ε.Τ., Αθήνα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2004 3. Αναλυτικότερα 1 η Συνάντηση – Κύρια Συμπεράσματα –Ως αποτελεσματικότητα στο Διαδίκτυο ορίζουμε την αναγνωρισιμότητα / τη στάση του καταναλωτή / πωλήσεις –Η διαφήμιση λόγω της διαδραστικής φύσης της μπορεί να αποδείξει την αποτελεσματικότητα της με μετρικές που μόνο το Διαδίκτυο μπορεί να εφαρμόσει, όπως τα click through rates αλλά και με πιο γνώριμες «παραδοσιακές» μεθόδους όπως τα impressions, το brand awareness και οι πωλήσεις.

6 Ε-BUSINESS FORUM Ομάδα Εργασίας Ζ1: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - Ε.Δ.Ε.Τ., Αθήνα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2004 3. Case Studies εξατομικευμένα banners που οδήγησαν σε αύξηση του CTR 4-11% για τα προϊόντα της εταιρείας Ophir Tours –Η χρήση opt-in τεχνικής  συναφείς και στοχευμένες προσφορές  υψηλότερα ποσοστά απόκρισης JOHNSON & JOHNSON –Χρήση πολλών διαφορετικών δημιουργικών, συμπεριλαμβανομένων “video peel-away”, streamed video, και banner video –Πρόσκληση των χρηστών σε διάλογο

7 Ε-BUSINESS FORUM Ομάδα Εργασίας Ζ1: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - Ε.Δ.Ε.Τ., Αθήνα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2004 3. Case Studies (II) JOHNSON & JOHNSON –brand association σε σχέση με τις έρευνες του τηλεοπτικού spot υπερδιπλασιάστηκε (από 36% σε 83%) Idea Village –τροποποίηση του περιεχομένου του ίδιου του Web site. Όχι ηλεκτρονικός κατάλογος αλλά «μοναδικές» προσφορές με άμεση φόρμα παραγγελίας ΝΟΚΙΑ 3650 –Χρήση blogs

8 Ε-BUSINESS FORUM Ομάδα Εργασίας Ζ1: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - Ε.Δ.Ε.Τ., Αθήνα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2004 4. Διαφήμιση στο κινητό τηλέφωνο TIGER :) Wanna Play Tiger Soccer SMS Game? U need a game coupon code. Buy a TIGER BEER NOW! Next game is France v Senegal The individual Consumer Environment Marketing Strategy Situational Factors The marketing channel Personal Characteristics Relevance Response Personal Characteristics Relevance Response When Where Channel Reach Competitive Clutter When Where Channel Reach Competitive Clutter Product characteristics Managerial & Financial Resources Agency–client Relationship Message Formulation Market Research Incentive Message Frequency Product characteristics Managerial & Financial Resources Agency–client Relationship Message Formulation Market Research Incentive Message Frequency Advertising Effectiveness Advertising Effectiveness FACTORS

9 Ε-BUSINESS FORUM Ομάδα Εργασίας Ζ1: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - Ε.Δ.Ε.Τ., Αθήνα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2004 5. Ερωτηματολόγιο- Διαφήμιση στο κινητό τηλέφωνο Προετοιμασία Ερωτηματολογίου –Δημιουργήθηκε μια φόρμα όπου τα μέλη μπορούσαν να συμπληρώσουν / περιγράψουν σημαντικούς παράγοντες Σήμερα –Έχουμε αναπτύξει το ερωτηματολόγιο Έχει μοιραστεί στην υποομάδα για σχόλια

10 Ε-BUSINESS FORUM Ομάδα Εργασίας Ζ1: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - Ε.Δ.Ε.Τ., Αθήνα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2004 6. Μελλοντικές ενέργειες  1/10/04: Αποστολή Ερωτηματολογίου  Βοήθεια από όλα τα μέλη για μεγαλύτερο response & στόχευση σε experts  10/10/04: Συνάντηση Υποομάδας  Καταγραφή χρήσιμων μετρικών  Case studies / input πλέον από όλα τα μέλη της Ζ1  20/10/04: Συλλογή απαντήσεων  28/10/04: Γενική Συνάντηση Ζ1  Παρουσίαση Αποτελεσμάτων


Κατέβασμα ppt "Ε-BUSINESS FORUM Ομάδα Εργασίας Ζ1: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - Ε.Δ.Ε.Τ., Αθήνα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2004 Ομάδα Εργασίας Ζ1 «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ &"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google