Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

24/02/031 ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ Θωμάς Πούλιος ΜΑΘΗΜΑ 2.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "24/02/031 ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ Θωμάς Πούλιος ΜΑΘΗΜΑ 2."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 24/02/031 ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ Θωμάς Πούλιος ΜΑΘΗΜΑ 2

2 24/02/032 Μάθημα 2 – Σύνταξη εγγράφων γενικής φύσεως Θεωρία Τα 7 C της επικοινωνίας και η χρήση των λέξεων Ύφος Επιστολές Εσωτερικά σημειώματα (memos) Fax Φροντιστήριο Συγγραφή διάφορων επιστολών. Αναγνώρισης και αναβολής Με σκοπό να πείσουν Αρνητικές Καταφατικές Αξιώσεων Καλής θέλησης Διαβιβαστικές Υπόμνισης Fax Εργαλεία Microsoft Word

3 24/02/033 Αποτελεσματική επικοινωνία Τα 7 C Πλήρης (complete) Περιεκτική (conciseness) Μελετημένη (consideration) Ακριβής (concreteness) Διαυγής (Clarity) Ευγενής (Courtesy) Σωστή (Correctness)

4 24/02/034 Πλήρης (complete) Απαντήστε σε πέντε ερωτήσεις Ποιος; Τι ; Πότε ; Που ; Γιατί ; Πως 5W και 1Η: Who? What? When? Where? Why? How? Απαντήστε στις ερωτήσεις Άμεσες, έμμεσες Δώστε συμπληρωματική πληροφορία όπου απαιτείται

5 24/02/035 Περιεκτική (conciseness) Ξεχάστε τις πολύπλοκες εκφράσεις Μια λέξη αντί για μια φράση Εξαιτίας του γεγονότος  Επειδή Παραλείψτε τα περιττά λόγια Επιτρέψτε μου να πω ότι η βοήθειά σας ήταν  Η βοήθεια σας ήταν Περιορίστε την παθητική φωνή Περιλάβετε μόνο ότι είναι σχετικό Μην ξεχνάτε το σκοπό του μηνύματος Μην ξεχνάτε τον παραλήπτη του μηνύματος Αποφύγετε μεγάλες εισαγωγές Αποφύγετε άσκοπη επανάληψη

6 24/02/036 Μελετημένη (consideration) Δείτε την επικοινωνία από την πλευρά του αναγνώστη Εστιάστε στο «εσύ» αντί για το «εγώ» Χρησιμοποιήστε θετικές λέξεις και θετικά μηνύματα Πιο είναι το όφελος του αναγνώστη

7 24/02/037 Ακριβής (concreteness) Χρησιμοποιείστε συγκεκριμένα επιχειρήματα και συγκεκριμένα νούμερα, ημερομηνίες Συχνά, ψηλά, πολύ, λίγο σύντομα, γρήγορα, αργά, σχεδόν, αρκετά Προτιμήστε ενεργητική φωνή αντί για παθητική Χρησιμοποιείστε ρήματα αντί για ουσιαστικά Υπάρχει η απαίτηση για..../Το έργο απαιτεί Χρησιμοποιείστε λέξεις για να δημιουργείτε εικόνες

8 24/02/038 Παραδείγματα ακρίβειας στις εκφράσεις Γενικές Ένα από τα φορτηγά μας είναι εκτός λειτουργίας Συγχαρητήρια για την πρόσφατη τιμητική σας διάκριση Παρακαλώ, όπως υποβάλλετε την πλήρη αναφορά όσο το δυνατό συντομότερα Οι πωλήσεις αυξήθηκαν αυτό το μήνα Συγκεκριμένες έχει σκασμένο λάστιχο ως πωλητής του μήνα  ως τις 15 Μαρτίου 2003 αυξήθηκαν αυτό το μήνα 10%

9 24/02/039 Απλότητα-Διαύγεια (Clarity) Ανεπίσημες Τελειώνω Παίρνω Υποστηρίζω Εξηγώ Εύκολη κατανόηση Οικίες λέξεις Μέγεθος προτάσεων Από 17 έως 20 λέξεις Αν είναι πάνω από 30 ξαναγράψτε την πρόταση Μία πρόταση, μια ιδέα, μια σκέψη Δώστε έμφαση στην κεντρική ιδέα Η ιδέα αν είναι δυνατόν να είναι στην αρχή της πρότασης Προσπαθήστε να σκέφτεστε απλά και να γράφετε απλά Επίσημες Τερματίζω Προμηθεύω Ενισχύω Διευκρινίζω Δύσκολη κατανόηση Ξένες λέξεις

10 24/02/0310 Ευγενής (Courtesy) Να είστε ειλικρινείς, διακριτικός Χρησιμοποιείστε εκφράσεις που δείχνουν σεβασμό Χρησιμοποιείστε εκφράσεις που δεν προσβάλουν και δεν εκνευρίζουν Μην κάνετε humor αμφίβολης ποιότητας

11 24/02/0311 Επιλογή των λέξεων / Τόνος Θετικός/Αρνητικός Συγκαταβατικός Ευφημιστικός Κολακευτικός Που υποβιβάζει Συνεκδοχής

12 24/02/0312 Επιλογή των λέξεων / Τόνος  Θετικός/Αρνητικός/ Μην ξεχάσετε να υποβάλλεται την αναφορά σας Δεν μπορούμε να στείλουμε την παραγγελία μέχρι... Παραλείψατε μας δώσετε τον αριθμό... Χρησιμοποιείστε πλαστικό χρώμα Θυμηθείτε να υποβάλλεται την αναφορά σας Θα λάβετε την παραγγελία Παρακαλούμε να μας δώσετε.... Μην χρησιμοποιήσετε συνθετικό χρώμα

13 24/02/0313 Επιλογή των λέξεων / Τόνος  Ευφημιστικός τόνος Αρνητικός τόνος Μαύρη Θάλασσα Τμήμα παραπόνων Τμήμα επισκευών Τμήμα Ελέγχου Πορτιέρης Γραμματείς Απολύθηκε Πέθανε Ευφημιστικός τόνος Εύξεινος Πόντος Τμήμα Εξυπηρετήσεως Πελατών Τμήμα Συντήρησης Τμήμα Ελέγχου Ποιότητας Θυρωρός Προσωπικό Υποστήριξης Γραφείου Συμφώνησε να αποχωρήσει Απεβίωσε

14 24/02/0314 Επιλογή των λέξεων / Γλώσσα χωρίς προκαταλήψεις Αποφύγετε αρνητικές που έχουν σχέση με το φύλο με τη φυλή, χρώμα, ηλικία, αναπηρία, θρησκεία, φυσικά χαρακτηριστικά Παραδείγματα Ο μαύρος γιατρός βοήθησε... Ο πρώτος αλβανός μαθητής Οι τυφλοί υπάλληλοι Οι ανάπηροι υπάλληλοι

15 24/02/0315 Σωστή (Correctness) Χρησιμοποιείστε σωστή γλώσσα Χρησιμοποιείστε σωστά πρότυπα για γράμματα, ΦΑΞ, κ.λ.π. Ακολουθείτε τους κανόνες γραμματικής και συντακτικού Ελέγξτε σχολαστικά την ορθογραφία Ελέγξτε την ακρίβεια των στοιχείων που παρουσιάζεται

16 24/02/0316 ΑΣΚΗΣΗ C05 1. Προσκεκλημένοι ήταν μόνο ένας από τους εκπροσώπους πωλήσεων 2. Παραλείψατε να προσδιορίσετε την επιθυμητή ημερομηνία αποστολής 3. Οι πωλήσεις ανέβηκαν στα ύψη τον περασμένο μήνα 4. Η επιτροπή επιλογής παρουσίασε την αναφορά τους, στο διοικητικό συμβούλιο 5. Τα «Χρονικά της Επικοινωνίας» είναι ένα πολύ ακριβό περιοδικό, το οποίο θα σας κρατά ενήμερους αναφορικά με την τεχνολογία της επικοινωνίας 6. Η ανακατανομή των πόρων θα οριστικοποιηθεί κατά το τέλος της οικονομικής περιόδου. 7. Διαφωνώ με την άποψή σας σχετικά με την προαγωγή του κ. Νικολάου

17 24/02/0317 ΑΠΑΝΤΗΣΗ A-C05 1. Προσκεκλημένος ήταν μόνο ένας από τους εκπροσώπους πωλήσεων 2. Παρακαλώ πληροφορήστε μας, αναφορικά με την επιθυμητή ημερομηνία αποστολής 3. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 10% τον περασμένο μήνα 4. Η επιτροπή επιλογής παρουσίασε την αναφορά της, στο διοικητικό συμβούλιο 5. Με 30 € το χρόνο, το περιοδικό τα «Χρονικά της Επικοινωνίας», θα σας κρατά ενήμερους αναφορικά με την τεχνολογία της επικοινωνίας 6. Οι πόροι θα ανακατανεμηθούν θα οριστικοποιηθεί την 31/12/ Το γεγονός, σχετικά με την προαγωγή του κ. Νικολάου είναι ότι ο κ. Γεωργίου είναι πιο συνεργάσιμος

18 24/02/0318 Σχεδιασμός του μηνύματος Προσδιορίστε το σκοπό σας Πληροφόρηση, πειθώς, κλπ. Γνωρίστε το κοινό σας Ηλικία, οικονομική κατάσταση, μορφωτικό επίπεδο, εκπαιδευτική κατάσταση, κουλτούρα, σχέση, προσδοκίες, ανάγκες του αναγνώστη Διαλέξτε τα επιχειρήματα σας, τις ιδέες Μαζέψτε δεδομένα να υποστηρίξετε τα επιχειρήματα Οργανώστε το μήνυμα

19 24/02/0319 Οργανωτικά πλάνα μηνυμάτων/1 Υπάρχουν 4 οργανωτικά πλάνα για μηνύματα Με καλά νέα Με κακά νέα Άμεσα αξιώσεων / αιτήσεως Έμμεσα αξιώσεων / πειθούς

20 24/02/0320 Οργανωτικά πλάνα μηνυμάτων/2 1.Καλά νέα 1.Τα καλά νέα ή η κεντρική ιδέα 2.Επεξήγηση 3.Θετικό, φιλικό κλείσιμο 2.Κακά νέα 1.Ευχάριστη ή ουδέτερη εισαγωγή 2.Επεξήγηση 3.Απόφαση 4.Θετικό, φιλικό κλείσιμο

21 24/02/0321 Οργανωτικά πλάνα μηνυμάτων/3 1.Άμεσα αξιώσεων / αιτήσεως i.Η κεντρική ιδέα (συμβουλή, ερώτηση, κύριο επιχείρημα) ii.Επεξήγηση (λεπτομέρειες, δεδομένα) iii.Ευγενικό κλείσιμο με προτροπή για ενέργεια 2.Έμμεσα αξιώσεων / πειθούς i.Εστίαση της προσοχής στο γενικό κύριο θέμα / ερώτημα ii.Προσέλκυση του ενδιαφέροντος του αναγνώστη iii.Περιγραφή του σκοπού, στόχου iv.Ενέργεια, προσφορά, κέρδος αναγνώστη

22 24/02/0322 Αρχή του μηνύματος Ανάλογο του σκοπού του μηνύματος Κεντρική ιδέα, καλά νέα για Με καλά νέα Άμεσα αξιώσεων / αιτήσεως Ουδέτερη εισαγωγή Με κακά νέα Εστίαση της προσοχής Έμμεσα αξιώσεων / πειθούς Η αρχή πρέπει ναι είναι ξεκάθαρη, ευγενική. Η πρώτη παράγραφος να είναι σύντομη Να είναι θετική Να είναι ευγενική Να αποφεύγει την επανάληψη

23 24/02/0323 Κλείσιμο του μηνύματος Κάντε σαφές το τι ζητάτε Τι ζητάτε και ποιος να το κάνει Πως να γίνει και που Πότε να γίνει Γιατί Τελειώστε το γράμμα με θετικό και ευγενικό τρόπο Μην περιλάβετε συγνώμη ή αρνητικό μήνυμα στην τελευταία παράγραφο Να είστε φιλικός Δείξτε εκτίμηση και σεβασμό Περιστασιακά προσθέστε μια προσωπική νότα ειδικά αν ο αναγνώστης είναι καλά γνωστός

24 24/02/0324 Καλά ή ουδέτερα νέα #T01 1.Καλά νέα ή κύρια ιδέα 2.Επεξήγηση I.Όλες οι απαραίτητες λεπτομέρειες II.Οποιαδήποτε άλλη διευκρινιστική πληροφορία θεωρείτε χρήσιμη 3.Θετικό, φιλικό τέλος I.Εκτίμηση II.Απαιτούμενη ενέργεια CSAD (Clear Statement of action desired) III.Εύκολη ενέργεια EA (Easy Action) IV.Διαθεσιμότητα για περαιτέρω πληροφόρηση V.Χρονολογημένη ενέργεια DA (Dated Action) VI.Όφελος αναγνώστη RB (Reader Benefit)

25 24/02/0325 Συστατικές επιστολές #T02 1.Καλά νέα ή κύρια ιδέα I.Το όνομα του υποψηφίου II.Σχέση με τον υποψηφίου III.Λόγος της επιστολής 2.Επεξήγηση I.Απαντήσεις στις ερωτήσεις – άμεσα ή έμμεσα II.Γεγονότα ως προς I.Την αιτούμενη εργασία, καθήκοντα II.Την προσωπικότητα του αιτούντα III.Αντικειμενική κρίση του αιτούντα IV.Θέματα εμπιστευτικότητας V.Στοιχεία επικοινωνίας 3.Ευγενικό κλείσιμο I.Εκφράστε σύντομα την γνώμη σας για τον υποψηφίου και την καταλληλότητά του II.Θετικά χαρακτηριστικά του υποψηφίου

26 24/02/0326 Παράδειγμα #T02 1.Η κ. Χρήστος Χρήστου εργάζεται στην εταιρία μας από τις 02 Μαίου 2001 έως και σήμερα στο έργο CORDIS (Community Research and Development Information System). Το CORDIS είναι ένα από τα μεγαλύτερα επιχειρηματικά portals αφιερωμένο στην Διαχείριση και την Διασπορά Πληροφοριών σχετικών με την Έρευνα και την Ανάπτυξη στην Ευρωπαϊκή Ένωση. 2.Το αντικείμενο της εργασίας του Χρήστου είναι ο σχεδιασμός και υλοποίηση καινούριων υπηρεσιών του CORDIS, όπως για παράδειγμα την υπηρεσία πολυμέσων του CORDIS. Το αντικείμενο της παραπάνω εργασίας έδωσε στον κ. Χρήστου τη δυνατότητα να εφαρμόσει τις γνώσεις που έχει καθώς και να τις επεκτείνει. Τα αποτελέσματα της δουλειάς του είναι εξαιρετικά, καθώς ανταποκρίθηκε με συνέπεια, υπευθυνότητα και μέσα στα απαιτούμενα χρονικά όρια στα ζητούμενα. Επιπλέον, ο Χρήστος είναι εξαιρετικός στη συνεργασία του με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας. 3.Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω και όντας πεπεισμένος για τις ικανότητες του Χρήστου βρίσκομαι στην ευχάριστη θέση να σας τον συστήσω ανεπιφύλαχτα. Είμαι βέβαιος ότι ο Χρήστος μπορεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του μεταπτυχιακού σας προγράμματος με επιτυχία.

27 24/02/0327 Παράδειγμα #T02 1.I had the pleasure of working with Mr. George XYZ at ALFA Computers in the context of ABC project. ABC is a data warehouse system that manages the statistical data of the CREDIT bank. It is a system with more than 1000 users and it manages more than 200 GB of data. 2.A. Among his tasks as member of the ABC development team I would like to mention two of the most important: Development of a COMEXT version that runs on Windows NT 4.0 Development of a Nomenclature Management System. B. Further, concerning Mr. George XYZ skills and abilities I would like to mention the following: As a person, he is a highly motivated. He likes working in a methodological way for achieving maximum results. George is a team player and with very good communication skills. He is a quick learner and he likes working with new technology. He is a hard worker. 3.Personally, I believe that George has an excellent character and that it is a pleasure to work with him. I strongly recommend him.

28 24/02/0328 Αποδοχή λάθους πωλητή #T03 1.Καλά νέα I.Αυτό που θα ευχαριστήσει τον πελάτη II.Ειλικρίνεια 2.Επεξήγηση I.Αναφέρετε τι προκάλεσε το σφάλμα II.Ενέργεια που απαιτείται από το πελάτη εάν χρειάζεται III.Τρόπος αντικατάστασης του προϊόντος ή διαδικασία επιστροφής του 3.Ευγενικό κλείσιμο I.Προτεινόμενη ενέργεια και διαβεβαίωση για προσφορά υπηρεσιών ή προϊόντων στο μέλλον. II.ΕΑ III.Προσφορά για βοήθεια IV.RB

29 24/02/0329 Απάντηση σε πρώτη παραγγελία #T04 1.Καλά νέα I.Πληροφορίες για την αποστολή των εμπορευμάτων I.Περιγραφή II.Ποσότητα III.Τιμή II.Ευχαριστίες για τοποθέτηση της παραγγελίας 2.Επεξήγηση I.Πληροφορίες για τον τρόπο και τους όρους πληρωμής I.Μετρητά II.Πίστωση 3.Ευγενικό κλείσιμο I.Ευχαριστίες για τοποθέτηση της παραγγελίας II.Προτεινόμενες ενέργειες III.ΕΑ IV.Προσφορά για βοήθεια V.RB

30 24/02/0330 Επιστολή ανακοίνωσης #T05 1.Καλά νέα, βασικό θέμα I.Τα 5 W II.Εκφράζουμε την ευχαρίστηση μας, τα συγχαρητήριά μας κλπ. III.Αποδεχόμαστε τα πιθανά λάθη μας 2.Επεξήγηση I.Σημεία που πρέπει να τονισθούν II.Ωφελεία του πελάτη III.Σε περίπτωση λάθους I.Συγνώμη και διαβεβαίωση για τη διάθεση εξυπηρέτησης πελατών II.Διαβεβαίωση για την προσφορά υπηρεσιών από την εταιρεία 3.Ευγενικό κλείσιμο I.CSAD II.EA III.DA IV.RB

31 24/02/0331 ΑΣΚΗΣΗ C06 Γράψτε επιστολή για την αποδοχή καλοκαιρινής εργασίας.

32 24/02/0332 ΑΠΑΝΤΗΣΗ A-C06 1. Με ευχαρίστηση αποδέχομαι την προσφορά σας για καλοκαιρινή εργασία στην εταιρεία σας. 2. Σύμφωνα με την τηλεφωνική μας επικοινωνία, ο μισθός για τη θέση αυτή είναι 3,000 EUR για την περίοδο από 15 Μαΐου, έως 15 Σεπτεμβρίου. Σε περίπτωση που χρειαστείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου μέχρι τις 15 Μαΐου, μπορείτε να μου τηλεφωνήσετε στο Κλείνοντας θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την εργασία που μου προσφέρατε. Πιστεύω, ότι η εργασία αυτή θα μου επιτρέψει να συμβάλλω και εγώ στην ανάπτυξη της εταιρείας σας.

33 24/02/0333 Αρνητική απάντηση σε επιστολή αξιώσεων #T05 Εισαγωγή Συμφωνείστε με το πελάτη σε κάτι Δείξτε την εκτίμησή σας στον πελάτη Επιβεβαιώστε στον πελάτη ότι εξετάσατε το θέμα με προσοχή Δείξτε του την επιθυμία σας να συνεργαστείτε στην επίλυση του προβλήματος Εάν υπάρχουν καλά νέα έστω και περιορισμένα αναφέρετε Να είστε ευγενική αλλά χωρίς να αναλάβετε καμία δέσμευση Επεξήγηση και ανάλυση Προσπαθήστε να πείσετε το πελάτη ότι προσπαθείτε να βρείτε την πιο συμφέρουσα λύση Εξηγείστε όλα τα γεγονότα που σας οδήγησαν στην αρνητική απόφαση Περιγράψτε την απόφαση με άμεσο ή έμμεσο τρόπο όσο πιο καθαρά γίνεται Εάν τα επιχειρήματα είναι τόσο ισχυρά ή φανερά περιγράψτε την με έμμεσο τρόπο Η αρνητική απόφαση τοποθετείτε στο μέσο της παραγράφου Προσφέρετε εποικοδομητικές, εναλλακτικές προτάσεις για το παρόν και το μέλλον Υποστηρίξτε την εταιρεία σας και τις υπηρεσίες με διακριτικό τρόπο Φιλικό και Θετικό κλείσιμο Προσφέρετε εξασφαλίσεις Προσκαλέστε για συνεργασία, για μελλοντικές υποδείξεις Δείξτε ενδιαφέρον

34 24/02/0334 Επιστολή αναβολής #T06 Ο συγγραφέας πληροφορεί τον παραλήπτη ότι το μήνυμα ελήφθη Εκ μέρους του κ. Κωνσταντινίδη σας γνωρίζω τη λήψη της από επιστολής γαι την οποία σας ευχαριστούμε θερμά. Την επιστολή θα θέσω υπ’όψη του κ. Κωνσταντινίδη μόλις επιστρέψει από το εξωτερικό

35 24/02/0335 Επιστολή πειθούς 1.Πρόκληση της προσοχής (Attention) του αναγνώστη 2.Κεντρίζουμε το ενδιαφέρον (Interest) του αναγνώστη 3.Δημιουργούμε επιθυμία για να πείσουμε τον αναγνώστη (Desire) 4.Δηλώνουμε ξεκάθαρα την ενέργεια (Action) που πρέπει να κάνει ο αναγνώστης 5.AIDA

36 24/02/0336 Επιστολή πειθούς #T07 Πρόκληση της προσοχής (Attention) με ενθάρρυνση κολακεία Απαίτηση Ερώτηση Ενδιαφέρον και επιθυμία Περιγραφή των φυσικών χαρακτηριστικών Πλεονεκτήματα για τον αναγνώστη Δείξτε στον αναγνώστη σας πως η πρότασή σας μπορεί να φέρει : Εκτίμηση, άνεση, αποδοχή, αναγνώριση, συνεργασία, διάρκεια, αποδοτικότητα, χαρά, χρήμα, φιλία, υγεία, βελτίωση, αγάπη, ειρήνη, δύναμη, περηφάνια, κέρδος, ασφάλεια, λίγη δουλειά, επιτυχία κλπ. Κλείσιμο (push and hook) CSAD (επισκεφθείτε το κατάστημα μας, τηλεφωνήστε μας) EA (αγοράστε σήμερα) DA (αγοράστε μέχρι τις Απόκριες) RB

37 24/02/0337 Επιστολή πειθούς – τιμές προϊόντων Εισάγετε την τιμή μετά την παρουσίαση του προϊόντος. Όχι στην πρώτη ή στην τελευταία παράγραφο Αναφέρετε πόσα χρήματα θα γλιτώσετε χρησιμοποιώντας το προϊόν Αναφέρετε την τιμή σε δόσεις Συγκρίνετε με αντίστοιχα προϊόντα Αναφέρετε την τιμή μέσα σε μια σύνθετη πρόταση μαζί με τα οφέλη Μην τοποθετείτε την τιμή στην αρχή ή το τέλος της πρότασης Δώστε κίνητρο στον πελάτη να αγοράσει άμεσα. Παράδειγμα PURSUATION LETTER - SATCALL.doc

38 24/02/0338 ΑΣΚΗΣΗ C07 Να γραφεί επιστολή πειθούς για Κρέμα αδυνατίσματος Συνδρομή για ψηφιακή τηλεόραση

39 24/02/0339 ΑΣΚΗΣΗ C08 Γράψτε την αρχή των γραμμάτων για τις ακόλουθες περιπτώσεις Πρόσκληση σε κάποιον να μιλήσει σε συνέδριο Κάποιον να συμπληρώσει ένα ερωτηματολόγιο Κάποιον να στείλει κατάλογο αγορών

40 24/02/0340 Σχέδια επιστολών LETTER TEMPLATE 1.doc LETTER TEMPLATE 2.doc Fax Template 1.doc Fax Template 2.doc Memo Template 1.doc Memo Template 2

41 24/02/0341 ΑΣΚΗΣΗ C09 Γράψτε εσωτερικό σημείωμα στα ελληνικά με το οποίο να δίνετε εντολή πληρωμής στο λογιστήριο για την πληρωμή υπεργολάβου στα πλαίσια του έργου που είσαστε project manager.

42 24/02/0342 /1 To είναι γραπτή επικοινωνίας Προσοχή τι γράφετε Το μπορεί να γίνει forward Να είστε ακριβείς και σύντομοι Να είστε ευγενείς Μην στέλνετε σε πολλούς ταυτόχρονα

43 24/02/0343 /2

44 24/02/0344 /3 Συντομεύσεις BBL (Be Back Later) BFN (Bye For Now) BRB (Be Right Back) BTW (By The Way) FYI (For Your Information) HSIN (How Should I Know) LOL (Laughing out Loud) TIA (Thanks In Advance) TTYL (Talk To You Later) WYSIWYG Emoticons :-( Sad :-| Indifferent :-) Happy :-o Surprised :-\ Undecided


Κατέβασμα ppt "24/02/031 ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ Θωμάς Πούλιος ΜΑΘΗΜΑ 2."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google