Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΑΘΗΜΑ 7)

2 ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΟΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ. Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΦΙΛΙΚΗ, ΖΕΣΤΗ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗ. ΕΑΝ ΖΗΤΗΘΕΙ ΕΝΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΕΞΗΓΗΣΟΥΜΕ, ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΘΙΞΟΥΜΕ, ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΟΥ. ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ, ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΧΤΕΝΙΣΜΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΊΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΤΗ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ.

3 ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ Η ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ (ΚΑΝΟΝΙΚΟ – ΛΙΠΑΡΟ – ΞΗΡΟ – ΜΕΙΚΤΟ Κ.Λ.Π) ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΒΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΘΑ ΚΑΘΟΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΕΚΛΟΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ ΑΚΟΜΗ ΕΝΑΣ ΒΑΣΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ.

4 ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ Η ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ, ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΠΑΡΑΜΕΛΗΜΕΝΑ, ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ, ΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΑΦΡΟ ΕΙΤΕ ΤΟΝΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ, ΑΚΟΜΗ, ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ. Η ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΤΑΚΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ Η ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝΙΣΤΕΙ ΌΤΙ ΠΟΤΕ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΙ, ΟΠΩΣ ΓΙΝΟΤΑΝ ΤΟ 1930, ΕΠΕΙΔΗ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ, ΕΠΙΛΕΟΝ, ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΜΙΑ ΑΝΤΙΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ.

5 ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ Η ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΑΦΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ. ΕΤΣΙ, ΤΑ ΧΟΝΤΡΑ ΦΡΥΔΙΑ ΛΕΠΤΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟΤΡΙΧΩΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ Η ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΩ. ΕΔΩ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΣΤΟ ΟΤΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΌΤΙ Η ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ. ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟ ΣΧΗΜΑ ΦΡΥΔΙΩΝ, ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΥΨΟΥΣ, ΤΗΝ ΚΑΜΠΥΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ.

6 ΓΙ’ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΛΟΓΟ, ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟ, ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΒΟΥΡΤΣΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΜΕΝΑ ΣΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΔΥΝΑΤΟ ΦΩΤΙΣΜΟ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΜΠΥΛΗ ΤΟΥΣ, ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ ΓΡΑΜΜΗ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΕΡΙΤΤΕΣ ΤΡΙΧΕΣ. ΤΕΝΤΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΤΣΙΜΠΙΔΑΚΙ ΠΙΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΧΑ, ΤΗΝ ΤΡΑΒΑΜΕ ΑΠΟΤΟΜΑ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΤΗΣ ΕΚΦΥΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ.

7 ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΥΤΗΣ, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΥΜΕ ΝΑ ΣΚΟΥΠΙΖΟΥΜΕ ΣΥΧΝΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕ ΑΝΤΙΣΗΠΤΙΚΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΗ ΜΟΛΥΝΣΗ. ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΧΑΣ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ, Η ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΔΥΝΗ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΙΧΕΣ ΞΑΝΑΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΌ ΜΕΡΕΣ. ΠΡΟΣΟΧΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ, ΩΣΤΕ ΤΟ ΤΣΙΜΠΙΔΑΚΙ ΠΡΙΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ, ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΤΕΙΡΩΘΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΜΑΝΘΕΙ.

8 ΒΑΦΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ΜΟΝΙΜΑ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ, ΟΠΩΣ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΦΡΥΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΑΡΜΟΝΙΖΟΝΤΑΙ, ΤΟΤΕ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΒΑΦΗ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ. Η ΒΑΦΗ ΑΥΤΗ ΑΠΑΙΤΕΙ ΠΟΛΥ ΛΕΠΤΟ ΧΕΙΡΙΣΜΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΛΕΦΑΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΒΛΕΟΝΝΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ. Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ Η ΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΣ ΒΑΦΗΣ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ.

9 ΡΟΥΖ ΤΟ ΡΟΥΖ ΚΑΙ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΙΕΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟ ΡΟΥΖ, ΕΦΟΣΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΩΣΤΑ, ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΜΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΕΡΥΘΡΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ, ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΛΑΜΨΗ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΠΑΡΕΙΕΣ. ΒΑΣΙΚΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ, ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΝΙΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΩΝ ΟΣΤΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ, ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΤΕΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΙΟ ΕΛΚΥΣΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ.

10 ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΡΟΥΖ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΕ:
ΥΓΡΗ ΜΟΡΦΗ ΣΤΕΡΕΗ (ΣΥΜΠΑΓΗ) ΜΟΡΦΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΠΑΣΤΑΣ (CAKE) ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΚΡΕΜΑΣ

11 ΤΟ ΡΟΥΖ ΣΤΕΡΕΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΤΥΠΟΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ, ΕΊΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΡΕΘΙΣΤΙΚΟ, ΔΙΝΕΙ ΜΑΤ ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΑΝΑΜΕΙΓΝΥΕΤΑΙ ΑΡΜΟΝΙΚΑ ΜΕ ΤΟ f.d.t., ΟΜΩΣ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΠΟΛΎ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ. Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΣ ΠΟΥΔΡΑΣ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΤΙ ΠΡΟΣΤΙΘΕΝΤΑΙ ΕΝΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΥΓΡΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΕΘΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ BINDER (ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΕΙΓΜΑ ΛΑΔΙΩΝ ΠΟΥ ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΪΟΝ), ΏΣΤΕ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΜΑΛΑΚΟ, ΑΠΑΛΛΑΓΜΕΝΟ ΑΠΌ ΚΟΚΚΟΥΣ ΑΜΜΩΔΟΥΣ ΜΟΡΦΗΣ, ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ, ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΛΛΑΤΑΙ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ Η ΕΠΙΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ. ΤΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ: ΤΑΛΚΗΣ, ΚΑΟΛΙΝΗ, ΚΑΤΑΚΑΘΙΣΜΕΝΗ ΚΙΜΩΛΙΑ, ΧΡΩΣΤΙΚΕΣ ΑΠΌ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ Η ΒΥΣΣΙΝΟΧΡΩΜΗ ΕΊΝΑΙ Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΗ, ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΕΥΡΕΩΣ ΦΑΣΜΑΤΟΣ ΣΚΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ. ΤΟ ΡΟΥΖ ΣΤΕΡΕΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΠΙΝΕΛΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΥΔΡΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΕΝΑ ΛΙΠΑΡΟ ΔΕΡΜΑ.

12 ΤΟ ΡΟΥΖ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΠΑΣΤΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΛΙΠΗ, ΚΕΡΙΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΟΚΚΙΝΟ Η ΚΑΦΕΚΟΚΚΙΝΟ ΧΡΩΜΑ. ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ Σ ΕΝΑ ΞΗΡΟ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΥΔΡΑ. ΤΟ ΥΓΡΟ ΡΟΥΖ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΚΕΡΙΑ, ΧΡΩΣΤΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ ΥΔΑΤΟΔΙΑΛΥΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΤΕΣ ΣΕ ΓΛΥΚΕΡΙΝΗ, ΑΙΘΕΡΑ ΚΑΙ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΣΠΑΤΟΥΛΑ. ΤΟ ΡΟΥΖ ΣΕ ΚΡΕΜΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΛΑΝΟΛΙΝΗ, ΛΙΠΗ ΚΑΙ ΚΕΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Σ’ ΕΝΑ ΞΗΡΟ ΔΕΡΜΑ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΙΕΙΣΔΥΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ. ΤΟ ΡΟΥΖ ΣΕ ΚΡΕΜΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΥΓΡΟ ΡΟΥΖ, ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΥΔΡΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΕΥΕΙ ΣΤΙΣ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΥΠΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ.

13 ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΡΟΥΖ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ F. D. T

14 ΌΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ F. D. T
ΠΡΟΣΩΠΟ ΟΒΑΛ Η ΩΟΕΙΔΕΣ: Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΡΟΥΖ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΕΞΗΣ: ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΘΕΤΗ ΝΟΗΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΠΌ ΤΟ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΜΗΛΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ, ΣΤΟ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟ ΡΟΥΖ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΚΗΛΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΕΤΣΙ, ΏΣΤΕ ΝΑ ΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΙ ΈΝΑ ΤΡΙΓΩΝΟ, ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Η ΒΑΣΗ ΕΊΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ, ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ <<ΣΒΗΝΟΥΜΕ>> ΤΟ ΡΟΥΖ.

15 ΠΡΟΣΩΠΟ ΟΒΑΛ ΜΑΚΡΥ Η ΟΡΘΟΓΩΝΙΚΟ:
ΤΟ ΡΟΥΖ ΣΕ ΚΥΚΛΙΚΟ ΣΧΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΕΙΩΝ, ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΡΤΟΤΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ, ΏΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ. ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ: ΤΟ ΡΟΥΖ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΣΤΟΝ ΑΞΟΝΑ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ, ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΟΡΘΟΓΩΝΙΟΥ ( ΣΕ ΔΥΟ ΣΕΙΡΕΣ ΑΠΌ ΤΡΕΙΣ ΚΗΛΙΔΕΣ), ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΦΑΡΔΟΣ ΤΟΥ ΟΡΘΟΓΩΝΙΟΥ, ΚΥΡΙΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ.

16 ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΟ: ΤΟ ΡΟΥΖ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΚΗΛΙΔΕΣ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΤΡΙΓΩΝΙΚΟ, ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΤΡΙΓΩΝΟΥ Η ΒΑΣΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΜΕ ΤΗ ΜΥΤΗ, ΕΝΏ Η ΚΟΡΥΦΗ ΤΕΙΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ. ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΡΙΓΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΟΕΙΔΕΣ: A’ ΤΥΠΟΣ: ΣΤΟ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΠΑΡΕΙΩΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΤΟ ΡΟΥΖ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΚΗΛΙΔΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΈΝΑ ΤΡΙΓΩΝΟ, ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Η ΒΑΣΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΩ ΖΩΝΗ, Η ΚΟΡΥΦΗ ΑΚΡΙΒΩΣΣΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΚΑΙ <<ΣΒΗΝΕΙ>> ΑΠΑΛΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΕΞΩ.

17 Β’ ΤΥΠΟΣ: Α) ΤΟ ΡΟΥΖ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΟ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡΕΙΩΝ ΣΕ ΤΡΙΓΩΝΙΚΟ ΣΧΗΜΑ, ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Η ΚΟΡΥΦΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΩ ΖΩΝΗ, ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ. Β) ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΡΟΥΖ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡΕΙΩΝ ΣΕ ΡΟΜΒΟΕΙΔΕΣ ΣΧΗΜΑ, ΠΟΥ Η ΜΥΤΗ ΤΟΥ ΝΑ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΙΣ ΠΑΡΕΙΕΣ ΚΑΙ Ο ΑΞΟΝΑΣ ΝΑ ΤΕΙΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ.

18 ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΞΑΓΩΝΙΚΟ: ΤΑ ΖΥΓΩΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΥΤΟΥ ΠΡΟΕΞΕΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ, ΏΣΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΈΝΑ ΚΕΝΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΕΙΩΝ, ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΤΟ ΡΟΥΖ ΚΑΙ ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΡΟΥΖ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΖΥΓΩΜΑΤΙΚΩΝ, ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΉ ΕΥΝΟΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥΣ. ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΓΓΟΛΙΚΟ ΤΟ ΡΟΥΖ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΖΥΓΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΕ ΔΥΟ ΣΕΙΡΕΣ ΑΠΌ ΤΡΕΙΣ ΚΗΛΙΔΕΣ, ΑΠ’ ΟΠΟΥ ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ.

19 ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΧΕΙΛΙΩΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ Η <<ΥΠΟΓΡΑΦΗ>> ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ, ΠΟΥ ΤΟΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΡΑΓΙΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΔΩΣΟΥΜΕ ΧΡΩΜΑ, ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΗ, ΌΠΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ. ΤΑ ΚΡΑΓΙΟΝ, ΕΠΙΣΗΣ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕΝΑ ΣΩΣΤΑ, ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ, ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ, ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ.

20 Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΟΥΜΕ ΑΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ, ΕΊΝΑΙ Η ΑΚΟΛΟΥΘΗ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΔΥΟ ΝΟΗΤΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΠΌ ΤΗ ΜΕΣΗ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΚΑΙ, ΑΝ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΙΣ ΑΚΡΕΣ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ, ΤΟΤΕ ΑΥΤΌ ΕΧΕΙ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΝΑΛΟΓΙΑ, ΕΝΩ ΑΝ ΠΕΣΟΥΝ ΕΞΩ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΚΡΕΣ, ΤΟΤΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ, ΟΠΟΤΕ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ. ΑΝ ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΑΚΡΕΣ, ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ, ΤΟΤΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΣΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ΤΜΗΜΑ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΤΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ.

21 Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΧΕΙΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ, ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΙΛΟΣ. Η ΚΑΘΕΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΤΩΝ ΡΟΥΘΟΥΝΙΩΝ, ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΑ ΥΨΗΛΟΤΕΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ, ΕΝΩ ΤΟ ΚΑΤΩ ΧΕΙΛΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΠΑΧΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΩ.

22 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΡΑΓΙΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΟΥΔΡΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥΣ, ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ. ΣΚΙΑΓΡΑΦΟΥΜΕ, ΚΑΤΟΠΙΝ, ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ Μ’ ΈΝΑ ΣΚΟΥΡΟ ΜΟΛΥΒΙ, ΤΟ ΔΕΡΜΑΤΟΓΡΑΦΟ, ΧΑΡΑΖΟΝΤΑΣ ΑΠΌ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΜΙΑ ΠΟΛΎ ΛΕΠΤΗ ΚΑΙ ΔΙΑΥΓΗ ΓΡΑΜΜΗ. ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΡΑΒΔΙΟ ΕΙΤΕ, ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΜΕ ΕΝΑ ΠΙΝΕΛΑΚΙ ΠΛΑΤΥ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΣΙ ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΔΙΑΡΚΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΜΙΑ ΚΑΘΑΡΗ ΓΡΑΜΜΗ, ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ. ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΝΟΣ ΧΑΡΤΟΜΑΝΤΙΛΟΥ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΣΣΕΥΙ ΚΑΙ Η ΒΑΦΗ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ.

23 ΚΑΤΆ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟ, ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΩΣΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΦΤΟΥΝ ΟΙ ΓΩΝΙΕΣ ΤΟΥ. ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ, ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΝΑ ΞΑΝΑΠΟΥΔΡΑΡΙΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΓΥΑΛΙΖΟΥΝ. ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΟΙΚΙΛΛΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΌ ΚΑΘΕ ΆΛΛΟ ΠΡΟΪΟΝ ΟΜΟΡΦΙΑΣ, ΕΠΙΛΕΓΕΤΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΡΟΥΧΩΝ, ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ, ΤΗΝ ΩΡΑ, ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ. ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΛΑΦΡΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ, ΟΠΩΣ ΠΡΩΙΝΟ Η ΓΙΑ ΣΠΟΡ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΈΝΑ ΑΠΛΟ, ΦΥΣΙΚΟ ΧΡΩΜΑ, ΕΝΏ ΓΙΑ ΕΝΑ ΒΡΑΔΙΝΟ, ΕΝΤΟΝΟ ΕΞΕΖΗΤΗΜΕΝΟ ΧΡΩΜΑ. ΣΗΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΌΤΙ ΤΟ ΜΟΒ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΑΛΛΟΙΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΦΩΤΑ.

24 ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ, ΕΠΕΙΔΗ Η ΜΟΔΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΙΚΙΛΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΚΆΘΕ ΕΠΟΧΗ. ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ, ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΊΝΑΙ ΙΔΙΟ ΜΕ ΑΥΤΌ ΤΟΥ ΒΕΡΝΙΚΙΟΥ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ, ΑΛΛΑ ΈΝΑΝ ΤΟΝΟ ΑΝΟΙΚΤΟΤΕΡΟ Η ΣΚΟΥΡΟΤΕΡΟ Η ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΖΕΤΑΙ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΌΤΙ ΤΟ ΣΚΟΥΡΟ ΧΩΡΜΑ ΜΙΚΡΑΙΝΕΙ ΤΑ ΧΕΙΛΗ, ΕΝΏ ΤΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ. ΕΤΣΙ, ΑΝ ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΙΛΟΣ ΕΊΝΑΙ ΛΕΠΤΟ, ΤΟ ΦΩΤΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΈΝΑΝ ΑΝΟΙΚΤΟΤΕΡΟ ΑΠΌ ΤΟ ΚΑΤΩ ΧΕΙΛΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ.

25 ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΝΤΕΜΑΚΙΓΙΑΖ, ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΑΠΌ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΌΧΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΡΥΤΙΔΕΣ. ΜΕΤΑ ΤΟ ΝΤΕΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΒΟΥΤΥΡΟ ΚΑΚΑΟ Η ΚΑΠΟΙΟ ΆΛΛΟ ΠΡΟΪΟΝ ΘΡΕΠΤΙΚΟ, ΓΙΑ ΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΤΟΣΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ. Η ΣΥΝΕΧΗΣ ΧΡΗΣΗ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΤΟΣΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΔΕΡΜΑΤΙΤΙΔΑΣ, ΌΠΩΣ ΧΕΙΛΙΤΙΔΑΣ, ΚΑΤΆ ΒΑΣΗ ΑΛΛΕΡΓΙΚΗΣ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑΣ. ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΓΙ’ ΑΥΤΗΝ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΧΡΩΣΤΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ (ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΧΡΩΜΑ), ΤΑ ΑΡΩΜΑΤΑ, ΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΤΗΣ ΛΑΝΟΛΙΝΗΣ, ΤΟ ΒΟΥΤΥΡΟ ΚΑΚΑΟ, ΟΥΣΙΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΞΗΡΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ, ΑΠΟΛΕΠΙΣΗ, ΟΙΔΗΜΑ ΚΑΙ ΡΑΓΑΔΕΣ.

26 ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΠΡΟΪΟΝ ΒΑΦΗΣ ΧΕΙΛΙΩΝ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΕΞΗΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
ΜΑΛΑΚΤΙΚΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΓΕΝΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑ, ΕΊΝΑΙ ΕΥΓΕΣΤΟ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΟΧΡΗΣΤΟ. Γ) ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΙ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΣΤΡΩΜΑ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ, ΕΛΑΦΡΑ ΛΙΠΑΡΟ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΥΑΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΟΝΙΜΟ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ, ΑΛΛΑ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ ΜΕ ΕΥΧΕΡΕΙΑ, ΟΤΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΑΙ.

27 ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΡΑΓΙΟΝ ΕΝΑ ΚΡΑΓΙΟΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ: A) ΚΕΡΙΑ, ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΡΑΒΔΙΟ, ΟΠΩΣ ΦΥΤΙΚΑ (ΚΑΡΝΑΟΥΜΠΑ, ΚΑΝΤΕΛΙΛΛΑ), ΟΡΥΚΤΑ (ΠΑΡΑΦΙΝΗ), ΖΩΙΚΑ (ΚΕΡΙ ΜΕΛΛΙΣΩΝ). ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥΣ ΤΑ ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ ΚΕΡΙΑ, ΠΟΥ ΑΠΌ ΠΛΕΥΡΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΥΠΕΡΤΕΡΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ, ΚΑΘΩΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΑΝΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ, ΑΝΤΟΧΗ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΑΠΌ ΠΛΕΥΡΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ, ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΟ ΣΤΡΩΜΑ ΠΟΥ ΑΦΗΝΟΥΝ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ ΔΕΝ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ.

28 Β) ΛΙΠΑΡΕΣ ΟΥΣΙΕΣ ΠΑΧΥΡΡΕΥΣΤΕΣ, ΟΠΩΣ ΛΑΝΟΛΙΝΗ, ΒΑΖΕΛΙΝΗ
Β) ΛΙΠΑΡΕΣ ΟΥΣΙΕΣ ΠΑΧΥΡΡΕΥΣΤΕΣ, ΟΠΩΣ ΛΑΝΟΛΙΝΗ, ΒΑΖΕΛΙΝΗ. Γ) ΛΙΠΑΡΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΡΕΥΣΤΑ, ΖΩΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ (ΛΑΔΙ ΒΙΖΟΝ), ΦΥΤΙΚΗΣ (ΡΕΤΣΙΝΟΛΑΔΟ), ΟΡΥΚΤΗΣ (ΛΑΔΙ ΒΑΖΕΛΙΝΗΣ). Δ) ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΑ, ΠΟΥ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ. Ε) ΧΡΩΣΤΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ. ΣΤ) ΑΡΩΜΑΤΑ.

29 ΕΙΔΗ ΚΡΑΓΙΟΝ ΤΑ ΚΡΑΓΙΟΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΞΗΣ ΜΟΡΦΕΣ: Α) ΣΕ ΡΑΒΔΙΑ (STICK), ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΠΙΟ ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΑΠΛΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΤ’ ΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ Η ΜΕ ΠΙΝΕΛΑΚΙ. Β) ΣΕ ΚΡΕΜΑ, ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΛΙΠΑΡΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΛΑΜΠΕΡΑ. Γ) ΣΕ ΥΓΡΗ ΜΟΡΦΗ ΣΕ ΜΠΟΥΚΑΛΑΚΙ ΚΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΕΙΤΕ ΜΕ ΚΥΛΙΟΜΕΝΗ ΜΠΙΛΙΑ ΕΙΤΕ ΜΕ ΣΠΟΓΓΟ Η ΠΙΝΕΛΑΚΙ. ΑΥΤΉ Η ΜΟΡΦΗ ΑΦΟΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΔΙΑΦΑΝΗ, ΓΥΑΛΙΣΤΕΡΑ, ΑΡΩΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΑΡΩΜΑ ΜΕΝΤΑΣ Η ΦΡΟΥΤΩΝ. ΑΦΗΝΕΙ ΠΙΟ ΜΟΝΙΜΟ ΣΤΡΩΜΑ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ, ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΊΝΑΙ Η ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΜΙΚΡΗΣ ΠΟΙΚΙΛΙΑΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΩΝ, Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΣΟΥΞΙΜΑΤΟΣ, ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗΣ ΞΗΡΑΝΣΗΣ, ΑΛΛΕΡΓΙΩΝ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΠΑΦΗΣ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ ΠΙΝΕΛΑΚΙ.

30 ΑΛΛΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΕΙΝΑΙ:
ΤΑ ΣΤΙΛΒΩΤΙΚΑ ΧΕΙΛΙΩΝ (LIP GLOSSES), ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΕΙΤΕ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΕΙΤΕ ΠΑΝΩ ΑΠΌ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΡΑΓΙΟΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΙΛΠΝΟΤΗΤΑ. ΟΙ ΠΟΜΑΔΕΣ ΧΕΙΛΙΩΝ, ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΟΥΛΩΣΗ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ ΑΠΌ ΤΑ <<ΣΚΑΣΙΜΑΤΑ>> Η ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΞΗΡΑΝΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΆ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ. ΤΑ ΑΝΤΗΛΙΑΚΑ ΚΡΑΓΙΟΝ, ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΑΠΌ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΛΙΑΚΕΣ ΑΚΤΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΟΥΣ. ΤΑ ΣΤΕΡΕΩΤΙΚΑ ΚΡΑΓΙΟΝ (LIPSTICK FIXATIVES), ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΔΙΑΦΑΝΑ ΥΓΡΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΌ ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΡΑΓΙΟΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΣΤΡΩΜΑ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΜΟΝΙΜΟ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ ΏΣΤΕ ΑΥΤΌ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΟ.

31 ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΡΩΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΜΑΤ-ΑΠΑΛΑ, ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΦΥΣΙΚΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ. FONT DE TEINT: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ, ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗN ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΠΡΩΙΝΕΣ ΩΡΕΣ. ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΠΟΥΔΡΑΣ. ΕΑΝ ΤΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΑ, ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΠΟΥΔΡΑΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟ ΤΥΠΟ ΤΗΣ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑΣ.

32 ΡΟΥΖ: TO ΡΟΥΖ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΝΙΣΜΕΝΟ.
ΣΚΙΕΣ: ΟΙ ΣΚΙΕΣ ΤΟΝ ΜΑΤΙΩΝ ΑΠΑΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ ΜΕ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΦΩΣ ΑΤΟΝΕΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΘΑ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΦΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ. ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΜΑΚΙΓΙΑΡΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΨΕΥΤΙΚΑ.

33 EYE LINER: TO EYE LINER ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΛΥ ΛΕΠΤΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ. ΚΡΑΓΙΟΝ: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΠΑΛΑ ΧΡΩΜΑΤΑ.

34 ΣΕΙΡΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜOΣ ΜΕ ΓΑΛAΚΤΩΜΑ ΠEΡΑΣΜΑ ΜΕ ΛΟΣΙOΝ
ΣΚΟYΠΙΣΜΑ ΜΕ ΠΕΤΣEΤΑ – ΧΑΡΤΟΜAΝΤHΛΟ ΤΟΠΟΘEΤΗΣΗ ΚΡEΜΑΣ ΓΙΑ ΒAΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ FONT DE TEINT Η’ ΠΟΥΔΡΑΣ ΤΟΠΟΘEΤΗΣΗ ΡΟΥΖ ΤΟΠΟΘEΤΗΣΗ ΠΟYΔΡΑΣ

35 ΥΓΡΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΔΙΑΦΑΝΟ, ΠΙΟ ΕΛΑΦΡΥ, ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΟΥΠΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΠΕΤΣΕΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΤΡΙΨΟΥΜΕ. ΒΟΥΡΤΣIΖΟΥΜΕ ΒΛEΦΑΡΑ ΚΑΙ ΦΡYΔΙΑ. ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΣΚΙΕΣ ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥΔΡΑΡΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΔΙΑΦΑΝΗ ΠΟΥΔΡΑ ΓΙΑ ΦΙΞΑΡΙΣΜΑ. ΤΟΠΟΘΕΤΟYΜΕ ΜAΣΚΑΡΑ ΣΧΕΔΙAΖΟΥΜΕ ΤΑ ΦΡYΔΙΑ ΣΧΕΔΙAΖΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤOΜΑ ΒAΖΟΥΜΕ ΚΡΑΓΙOΝ

36 ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ
ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΛΑΜΨΗ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ, ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ. ΑΠΑΙΤΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΜΠΕΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΝΤΥΣΙΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ. Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΤΟΝΟΣ ΤΟΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΟΣ. ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ, ΤΑ ΑΛΛΟΙΩΝΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΑΣ. ΤΟ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΝΑ ΧΛΩΜΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΦΑΛΜΑ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΔΙΝΕΙ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ.

37 ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΜΕ F. D. T
ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΠΟΥΔΡΑ. ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΤΟΝΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΗΜΕΡΑΣ. ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΣΚΙΑ ΣΤΑ ΒΛΕΦΑΡΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΗ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ'EYE LINER. ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΦΟΡΕΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΙΡΙΔΑΣ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ. ΤΟ ΜΑΣΚΑΡΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ Η’ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ. ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΛΟ Η’ ΚΑΙ ΠΕΡΛΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΩΤΙΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ.

38 ΒΡΑΔΙΝΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΕΝΤΕ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΤΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΚΟΚΤΕΙΛ ΕΝΑ ΔΕΙΠΝΟ ΜΙΑ ΔΕΞΙΩΣΗ Κ.Λ.Π. ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΝΤΕΚΟΛΤΕ (ΛΑΙΜΟΣ-ΠΛΑΤΗ-ΜΠΡΑΤΣΑ) ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ. ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΟΥ ΝΤΕΚΟΛΝΤΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ F.D.T. ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ Η’ ΠΟΥΔΡΑ. ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ.

39 FOND DE TEINT: ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ, ΟΙ ΔΕ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΤΟΝΙΣΜΕΝΟ Η’ ΠΙΟ ΣΚΟΥΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ. ΠΟΥΔΡΑ: ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ F.D.T. ΡΟΥΖ: ΤΟ ΡΟΥΖ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΤΟΝΙΣΜΕΝΟ ΣΚΙΕΣ: ΤΑ ΜΑΤ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΗΜΕΡΑΣ Η ΣΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ, ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΝ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΕΡΛΕ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΧΡΥΣΑΦΗ Η ΑΣΗΜΙ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ, ΤΟ ΝΤΥΣΙΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΗΣ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑΣ.

40 ΚΡΑΓΙΟΝ: ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΠΙΟ ΣΚΟΥΡΟ ΠΑΝΤΑ
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΔΥΟ ΤΟΝΟΥΣ: ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ ΠΙΟ ΤΟΝΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ, Ο ΤΟΝΟΣ ΑΥΤΟΣ ΔΙΝΕΙ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΣΤΡΟΓΓΥΛΑ.

41 EYE LINER: ΤΟ EYE LINER ΜΑΥΡΟ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΜΕ ΠΕΝΤΕ ΤΡΟΠΟΥΣ:
Η ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΣΑ ΚΑΝΘΟ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΠΥΚΝΟΦΘΑΛΜΟ ΤΥΠΟ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΔΕ ΕΝΤΟΝΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ. ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΑ 2/3 ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΕΝΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΟΣΟ ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΠΛΙΣΣΑΡΙΣΜΑ. ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΕΦ’ ΟΣΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΩΜΑ ΜΑΤΙΩΝ Η’ ΝΕΑΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΕΤΟΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΑΦΟΥ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ EYE LINER ΣΤΗΝ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ.

42 ΕΦΑΡΜOΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙAΖ ΕΠΟΧHΣ
ΕΦΑΡΜOΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙAΖ ΕΠΟΧHΣ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΩΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΨΕΥΤΙΚΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ. ΤΕΛΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΜΑΣΚΑΡΑ, LIP GLOSS ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΤΕΛΕΙΕΣ.

43 ΣΕΙΡΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜOΣ ΜΕ ΓΑΛAΚΤΩΜΑ ΠEΡΑΣΜΑ ΜΕ ΛΟΣΙOΝ
ΣΚΟYΠΙΣΜΑ ΜΕ ΠΕΤΣEΤΑ ΤΟΠΟΘEΤΗΣΗ ΚΡΕΜΑΣ ΓΙΑ ΒΑΣΗ ΤΟΠΟΘEΤΗΣΗ FOND DE TEINT Ή MAKE UP ΚAΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΡΟΥΖ ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΠΟΥΔΡΑ ΥΓΡΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΔΙΑΦΑΝΟ

44 ΒΟΥΡΤΣΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΒΛΕΦΑΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ
ΤΟΠΟΘΕΤΟΎΜΕ ΣΚΙΕΣ ΠΟΥΔΡΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΥΔΡΑ ΔΙΑΦΑΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΑΣΚΑΡΑ Ή ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΚΟΥΡΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΙΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ ΤΟΠΟΘΕΤΟΎΜΕ LIP GLOSS.


Κατέβασμα ppt "105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google