Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Άννα Ζαρκάδα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Άννα Ζαρκάδα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Άννα Ζαρκάδα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ( για στελέχη επιχειρήσεων ) ( MSM - P / T )

2 Μαθητοκεντρική μάθηση student-centered learning  εστίαση στις ανάγκες των φοιτητών  καθοδηγούμενη από τις ικανότητές σας  εξατομικευμένη στο προσωπικό μαθησιακό στυλ του καθενός σας  προτεραιότητα στα ενδιαφέροντά σας  σεβασμός στις ανάγκες και τις προτιμήσεις σας  διαρκής αυτό & ετερο - αξιολόγηση με σκοπό την έγκαιρη αντιμετώπιση προβλημάτων  πολυδιάστατη μαθησιακή διαδικασία  ποικιλία εμπειριών  ελευθερία στην επιλογή του εκπαιδευτικού υλικού  έμφαση στην προσωπική ανάπτυξη  βασισμένη στην ειλικρινή και ανοιχτή επικοινωνία  αμοιβαία δεσμευτικό εκπαιδευτικό συμβόλαιο ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

3  Αρχές της διδασκαλίας για την προαγωγή της δημοκρατικής διαβίωσης (James Henderson - the 3S’s) (Subject Learning)- Μαθαίνεις καλύτερα υλικό παρουσιασμένο με ευαισθησία και εξειδικευμένο στις ανάγκες σου. (Self-Learning)- Δεν μαθαίνεις χωρίς να συμμετέχεις στη διαδικασία παραγωγής της γνώσης. (Social Learning)- Ο πλούτος της μάθησης έγκειται στην εμπάθεια, την κοινωνική διάδραση, τη διαφορετικότητα και τη γενναιοδωρία.  Οι συμμετέχοντες μαθαίνουν ο ένας από τον άλλο (Lev Vygotsky’s theory, Zone of Proximal Development (ZPD) η μάθηση είναι αμφίδρομη διαδικασία αποτελέσματα μετρήσιμα σε σχέση με το τρέχον επίπεδο ανάπτυξης μέτρηση της εφαρμογής του εκπαιδευτικού συμβολαίου ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ

4 ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ

5 Ενήλικες εκπαιδευόμενοι adult learners  ανάληψη προσωπικής ευθύνης για τα αποτελέσματα της μαθησιακής διεργασίας  ο καθένας για τον εαυτό του  ο καθένας για την ομάδα  ενεργή συμμετοχή  προετοιμασία  εγρήγορση  σεβασμός και ευαισθησία  κριτική και δημιουργική σκέψη  συνέπεια κατά τη διάρκεια του εξαμήνου Ο ΠΡΩΤΟΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΛΛΟΜΕΝΩΝ : Ο ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ ΡΟΛΟΣ

6 διαμεσολαβητήςfacilitator  συνεργάτης, σύμβουλος και καθοδηγητής της μαθησιακής διαδικασίας  θεματοφύλακας του επαγγέλματος ( και της αξίας του πτυχίου σας )  Ευθύνες μου  επιλογή του βασικού υλικού ( έννοιες, θεωρίες και τεχνικές )  παρουσίαση του γνωστικού αντικειμένου  στοχοθέτηση της μαθησιακής διεργασίας  έλεγχος της αποτελεσματικότητας της διαδικασίας  σκηνοθεσία και ενορχήστρωση της διαδικασίας Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΛΛΟΜΕΝΩΝ : Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΡΟΛΟΣ

7 ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ : Γιατί έμεινε στην ιστορία;

8 ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΘΕΣΗ : ΤΟ ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ Μου λέτε σας παρακαλώ ποιόν δρόμο πρέπει να πάρω; Πού θέλεις να πάς; Δεν ξέρω Τότε δεν έχει καμιά σημασία ποιόν δρόμο θα πάρεις

9  Επιστήμη των υπηρεσιών  Που βρισκόμαστε σήμερα ; ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος, ανάλυση ανταγωνισμού & ανταγωνιστών, συνεργατικός ανταγωνισμός. ανάλυση καταναλωτών - πελατών, ανάλυση χαρτοφυλακίου προϊόντων  Που θέλουμε να είμαστε ; οράματα και στόχοι, τμηματοποίηση αγοράς διαδικασία στρατηγικού σχεδιασμού Μάρκετινγκ )  Πώς θα φτάσουμε εκεί που θέλουμε να είμαστε ; ( το σχέδιο για τα 8 Ρ του Μάρκετινγκ, διοίκηση προϊόντος και μάρκας )  Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος ; ( στρατηγικές ανάπτυξης και μεριδίου αγοράς ) αποδοτικότητα : κάνουμε τα πράγματα σωστά ( σωστή χρήση πόρων και μέσων ) αποτελεσματικότητα : κάνουμε τα σωστά πράγματα για να επιτύχουμε τους στόχους μας  Πώς θα είμαστε σίγουροι ότι φτάσαμε εκεί που θέλουμε να είμαστε ; ( στρατηγικές εφαρμογής και ελέγχου, συστήματα μέτρησης και αξιολόγησης αποτελεσμάτων ). ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ : ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

10 ΟΡΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ : ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Κομβικές δεξιότητες αντιστοίχιση δυνατοτήτων της επιχείρησης με τις ευκαιρίες αναγνώριση των προκλήσεων και επίλυση προβλημάτων αξιολόγηση και επιλογή μεθόδων και τεχνικών ανάλογα με τις περιστάσεις Τεχνικές ικανότητες ανάλυση αγορών και πελατών αξιοποίηση βιβλιογραφίας εφαρμοσμένη έρευνα λήψη και αξιολόγηση αποφάσεων τεκμηρίωση απόψεων και επιλογών Προσωπική ανάπτυξη  αξίες εργασιακή ηθική επαγγελματισμός ακεραιότητα αυτοπεποίθηση  στάσεις social responsibility δέσμευση στο να κάνουμε τον κόσμο καλύτερο για όλους

11 ατομικές διεργασίες μελέτη της θεωρίας κάλυψη γνωστικών κενών κεκτημένες και πλήρως αφομοιωμένες γνώσεις αρχών και τεχνικών εξέταση των επιχειρηματικών πρακτικών επεξεργασία προσωπικών και μαθησιακών εμπειριών ενεργή συμμετοχή στις μαθησιακές δραστηριότητες σεβασμός στο χρόνο των συμμετεχόντων στο μάθημα σεβασμός όλων των απόψεων και ιδιαιτεροτήτων αυστηρή τήρηση των διαδικασιών του μαθήματος ομαδικές διαδικασίες ανταλλαγή απόψεων μοίρασμα εμπειριών ομαδικό και συνεργατικό πνεύμα απαραίτητες στάσεις δημιουργικότητα περιέργεια κριτικό πνεύμα προθυμία να επικοινωνήσουμε ισότιμα ΜΕΘΟΔΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ

12 Διαδικαστικά Θέματα

13 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Προσωπικά θέματα τηλέφωνο: Ώρες γραφείου Δευτέρα 11:00-12:00, Τετάρτη 16:00- 17:00 Δεριγνύ 12 & Πατησίων (πάνω από το ταχυδρομείο), 5 ος όροφος Θέματα που αφορούν το μάθημα

14 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ  Που βρισκόμαστε σήμερα ; ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος, ανάλυση ανταγωνισμού & ανταγωνιστών, συνεργατικός ανταγωνισμός. ανάλυση καταναλωτών - πελατών, ανάλυση χαρτοφυλακίου προϊόντων  Που θέλουμε να είμαστε ; οράματα και στόχοι, τμηματοποίηση αγοράς διαδικασία στρατηγικού σχεδιασμού Μάρκετινγκ )

15  Παρατηρείστε  Διαβάστε  Σκεφτείτε  Μοιραστείτε  Διασκεδάστε ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : ΠΩΣ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ


Κατέβασμα ppt "ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Άννα Ζαρκάδα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google