Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car

2 Η ζωή μας είναι online Σήμερα στην Ελλάδα ένα μεγάλο ποσοστό αναζήτησης & έρευνας αγοράς γίνεται online. O καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να συγκρίνει άμεσα τιμές και χαρακτηριστικά της υπηρεσίας ή του προϊόντος που τον ενδιαφέρει, να διαβάσει κριτικές, να διακρίνει την υπεραξία και να επιλέξει τελικά για αγορά την πιο ωφέλιμη προσφορά για εκείνον.

3 Για αυτό, επενδύουμε online Ο ρόλος του διαδικτύου στην Ελλάδα αναβαθμίζεται διαρκώς: * Έρευνα χρήσης Τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας από τα νοικοκυριά : 2013 | ΕΛΣΤΑΤ 56,3% Σε ποσοστό 56,3% τα ελληνικά νοικοκυριά έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο 77,1% Το 77,1% των χρηστών, αξιοποιούν το διαδίκτυο για online ενημέρωση. (Ειδήσεις σε ιστοσελίδες, εφημερίδες, περιοδικά)

4 Η Ελλάδα σήμερα Οnline Ετήσια Έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2013-2014 του ELTRUN (Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών) Το 35% των χρηστών Internet στην Ελλάδα (περίπου 2.2εκ) έκαναν τουλάχιστον μια αγορά προϊόντος/υπηρεσίας online Η online αγορά κινήθηκε με ρυθμούς ανάπτυξης 25% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά

5 Και ο Τουρισμός… online Φυσικά, ο Κλάδος του Τουρισμού δεν θα μπορούσε να μην έχει online παρουσία: H μέση αξία των online συναλλαγών κινήθηκε στα €1.500 με τo μεγαλύτερο μέρος να μερίδα το παίρνει η αγορά υπηρεσιών όπως ταξιδιωτικές υπηρεσίες. Ετήσια Έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2013-2014 του ELTRUN (Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών) Το 74% των ερωτηθέντων δήλωσε πως χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό εμπόριο πρωτίστως για ικανοποίηση αναγκών που αφορούν ταξιδιωτικές υπηρεσίες όπως η αγορά εισιτηρίων, ενοικίαση αυτοκινήτου κλπ.

6 Και ο Τουρισμός… online Ετήσια Έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2013-2014 του ELTRUN (Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών) Για το πρώτο 9μηνο του 2014: Aπό το προαναφερθέν 74%, το 60% προτίμησε από 1-6 φορές το internet για την αγορά αυτών των υπηρεσιών ενώ το υπόλοιπο 14% κινήθηκε online πάνω από 7 φορές.

7 Και ο Τουρισμός… online Ετήσια Έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2013-2014 του ELTRUN (Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών) προτίθενται να αυξήσουν τις online αγορές τους το 2014.

8 όταν υπάρχει και φυσικό κατάστημα για εξυπηρέτηση όταν έχει γνωστό όνομα/ανήκει σε μεγάλη-γνωστή εταιρεία Έλληνες και E-Commerce Ετήσια Έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2013-2014 του ELTRUN (Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών) Οι Έλληνες καταναλωτές εμπιστεύονται ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και τους κερδίζει σαν πελάτη: όταν προσφέρει ασφαλή τρόπο πληρωμής μέσω γνωστού φορέα

9 Αvis και E-commerce H Avis αξιοποιεί τα οφέλη του E-Commerce από το 2004. Οι πελάτες μας μπορούν στο avis.gr να βρουν το αυτοκίνητο της επιλογής τους, μέσα από έναν στόλο 30.000 οχημάτων και 77 σταθμών στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα μπορούν να κάνουν κράτηση αυτοκινήτου σε 165 χώρες και 5.350 σταθμούς παγκοσμίως και να επιλέξουν διάφορα προϊόντα και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις του ταξιδιώτη. Επιπλέον, το application και το mobile site της Avis, μπορεί να εξυπηρετήσει τις last minute κρατήσεις, δεδομένου πως οι online χρήστες είναι κατά 80% και mobile χρήστες.

10 Αvis και E-commerce Από το 2013 έως το 2014 οι online κρατήσεις αυτοκινήτων στο www.avis.gr έχουν αυξηθεί κατά 32% Για την ίδια χρονική περίοδο παρατηρήθηκε αύξηση 57% στις κρατήσεις από το Avis mobile site & App. Το 75% των Ελλήνων «ξεκινάει» το ταξίδι μέσα από μηχανές αναζήτησης. Για την Avis το 2014 παρατηρήθηκε αύξηση 89% σε κρατήσεις από τις μηχανές αναζήτησης.

11 Avis και πιστωτικές κάρτες Οι πελάτες της Avis στην Ευρώπη έχουν αυξήσει την τελευταία 10ετία τη χρήση πιστωτικών καρτών για την πληρωμή της ενοικίασης αυτοκινήτου από 35% σε 50%. Ετησίως 600.000 κρατήσεις αυτοκινήτων γίνονται απευθείας στην Avis με προπληρωμή πιστωτικής κάρτας. Η χρήση της Visa αγγίζει το 30% των συναλλαγών μέσω πιστωτικής κάρτας. Παρατήρηση: Η χρήση debit cards παρουσιάζει αύξηση τα τελευταία χρόνια, ιδιαιτέρως στο Ηνωμένο Βασίλειο.

12 Το μέλλον διακρίνεται ευοίωνο… Έξι στους δέκα online καταναλωτές θα αυξήσουν το 2015 την αξία των online αγορών τους και μόνο ένας στους δέκα θα τη μειώσουν.

13 Δυναμική παρουσία της Avis στην online τουριστική αγορά Λαμβάνοντας υπόψη τα προαναφερθέντα στοιχεία αγοράς αλλά και την προσωπική μας εμπειρία από την καθημερινή συναναστροφή με τους πελάτες, στην Avis διακρίνουμε τις προοπτικές που ανοίγονται μελλοντικά μπροστά μας μέσω του E-Commerce και για αυτόν τον λόγο θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, ενδυναμώνοντας την παρουσία μας και προσφέροντας στους πελάτες μας όλο και περισσότερες λύσεις εξασφαλίζοντας ταχύτητα, αμεσότητα και οικονομία.

14 Ευχαριστώ


Κατέβασμα ppt "Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google