Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δημιουργώντας διαδικτυακές κοινότητες μάθησης μέσω wiki Μαρία Νέζη Κατερίνα Τρίμη-Κύρου Νέλλη Τσενόγλου.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δημιουργώντας διαδικτυακές κοινότητες μάθησης μέσω wiki Μαρία Νέζη Κατερίνα Τρίμη-Κύρου Νέλλη Τσενόγλου."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Δημιουργώντας διαδικτυακές κοινότητες μάθησης μέσω wiki Μαρία Νέζη Κατερίνα Τρίμη-Κύρου Νέλλη Τσενόγλου

2 http://syntrofia.pbworks.com http://syntrofia.pbworks.com 2008-2009, δραστηριότητα μη τυπικού γραμματισμού «Η ελληνική παρουσία στις παραδουνάβιες περιοχές» 2009-2010, μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας από μετάφραση, ταξίδι ανάγνωσης της Οδύσσειας.

3 http://psifiakiparea.pbworks.com 2011-2012 τρία γνωστικά αντικείμενα (Νεοελληνική Γλώσσα, Νεοελληνική Λογοτεχνία, Μεσαιωνική Ιστορία) τρία παράλληλα τμήματα της Β΄ τάξης πολιτιστικό πρόγραμμα «Καστροπολιτείες του Μεσαίωνα. Το παράδειγμα της Γαλλίας.»

4 http://protoporoi1.pbworks.com http://eclass2011.pbworks.com 2011-2012, Δύο τμήματα της Γ΄ τάξης Αρχαία Τραγωδία, Νεοελληνική Λογοτεχνία Κλειστές διαδικτυακές κοινότητες.

5 Αποτελέσματα-Συμπεράσματα  Υποστήριξη στην υλοποίηση projects: διαμοιρασμός του υλικού - ανάδειξη της ατομικής συμβολής στη συλλογική προσπάθεια  Δυνατότητα άσκησης των μαθητών/τριών στη συνεργατική παραγωγή λόγου και στη συνειδητοποίηση εκ μέρους τους του δυναμικού χαρακτήρα της γραφής ως διαδικασίας

6 Αποτελέσματα-Συμπεράσματα  Δυνατότητα επικοινωνίας, αλληλεπίδρασης και ανατροφοδότησης έτσι ώστε η σχολική τάξη να μεταβάλλεται σταδιακά σε κοινότητα μάθησης  Καθοριστικός ο ρόλος του εκπαιδευτικού στον τρόπο που θα εντάξει το εργαλείο στη σχολική ζωή: η υποκείμενη παιδαγωγική θεωρία του εκπαιδευτικού θα προσανατολίσει σε περισσότερο συμμετοχικές διδακτικές πρακτικές που ενισχύουν τη σταδιακή χειραφέτηση του μαθητή/τριας.

7 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Baynham, Μ. (2002). Πρακτικές γραμματισμού. Μτφ Αραποπούλου Μ. Αθήνα: Μεταίχμιο. Bold, M. (2006). Use of Wikis in Graduate Course Work. Journal of Interactive Learning Research, 17 (1), 5-14. Bruns, A. & Humphreys, S. (2007). Building Collaborative Capacities in Learners. The M/cyclopedia Project Revisited. Ιστοχώρος: http://www.wikisym.org/ws2007/proceedings.html. http://www.wikisym.org/ws2007/proceedings.html Collis, B., & Moonen, J. (2005). An On-Going Journey: Technology as a Learning Workbench. University of Twente, Enschede, The Netherlands Lund, A., & Smørdal, O. (2006). Is There a Space for the Teacher in a WIKI? In WikiSym’06, (Odense, Denmark, 2006), ACM. Μπαλτά, Β., Νέζη, Μ. & Σεφερλή, Ν. (2009). «Συνομιλώντας με τις φιγούρες του θεάτρου σκιών». Μία απόπειρα προσέγγισης παλαιότερων μορφών τέχνης με σύγχρονα διδακτικά μέσα: Η ανάπτυξη ενός webquest για το θέατρο σκιών σε περιβάλλον wiki, Ανακοίνωση στο 1 ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο με θέμα «Ένταξη & χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», ΕΤΠΕ - Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (συνδιοργ.), Βόλος: 24 - 26 / 4 / 2009. Νέζη, Μ. (2010), «Εκπαιδευτικές εφαρμογές wiki» στο Επιμορφωτικό υλικό για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης, Τεύχος 3: Κλάδος ΠΕ02, ΙΤΥ, Πάτρα. Νέζη, Μ., Σεφερλή, Ν. & Τσενόγλου, Ε. (2009). «Για μια συντροφιά ανάμεσά μας»: Η αξιοποίηση του Διαδικτύου (Web2.0) σε άτυπες μορφές γραμματισμού. Σχεδιασμός δικτύου αναγνώσεων σε περιβάλλον wiki. Πρακτικά του 5 ου Πανελληνίου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ. Σύρος, 8-10/5/2009.


Κατέβασμα ppt "Δημιουργώντας διαδικτυακές κοινότητες μάθησης μέσω wiki Μαρία Νέζη Κατερίνα Τρίμη-Κύρου Νέλλη Τσενόγλου."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google