Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1. Ορισμός 2. Οι επιχειρήσεις 3. Ιστορία 4. Τοποθεσίες 5. Συλλογική ευθύνη 6. Ηγεσία της εταιρείας 7. Απόψεις εργαζομένων 8. Εικόνες.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1. Ορισμός 2. Οι επιχειρήσεις 3. Ιστορία 4. Τοποθεσίες 5. Συλλογική ευθύνη 6. Ηγεσία της εταιρείας 7. Απόψεις εργαζομένων 8. Εικόνες."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 1. Ορισμός 2. Οι επιχειρήσεις 3. Ιστορία 4. Τοποθεσίες 5. Συλλογική ευθύνη 6. Ηγεσία της εταιρείας 7. Απόψεις εργαζομένων 8. Εικόνες

3 Το Sabre είναι ένα Παγκόσμιο Σύστημα Διανομής (GDS), που ανήκει στη Sabre Holdings, χρησιμοποιείται από περισσότερους από ταξιδιωτικούς πράκτορες σε όλο τον κόσμο, με περισσότερες από 400 αεροπορικές εταιρίες, ξενοδοχεία, 25 μάρκες ενοικίασης αυτοκινήτων, 50 πάροχους σιδηροδρομικών και 14 γραμμές κρουαζιέρας. Η Sabre GDS επιτρέπει στις εταιρείες όπως ηAmerican Airlines, American Express, BCD Travel, Carlson Wagonlit Travel, Hogg Robinson Group (HRG), Expedia, Frontier, lastminute, JetBlue, GetThere κ αι Travelocity να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες της.Η εταιρεία είναι οργανωμένη σε τέσσερις επιχειρηματικές μονάδες:Sabre HoldingsAmerican AirlinesAmerican ExpressBCD TravelCarlson Wagonlit TravelHogg Robinson GroupExpediaFrontierlastminuteJetBlueGetThereTravelocity  Travelocity: online ταξιδιωτικό πρακτορείο  Sabre Travel Network: παγκόσμιο σύστημα διανομής  Sabre Airline Solutions: τεχνολογία αεροπορική εταιρεία  Sabre Hospitality Solutions: hotel Technology Solutions

4  Sabre Travel Network : Sabre Travel Network καταφέρνει την μεγαλύτερη αγορά ταξιδιών στον κόσμο, που συνδέει αγοραστές ταξιδιών και πωλητές, μέσω του παγκοσμίου συστήματος διανομής (GDS) Sabre. To καινοτόμο αυτό λογισμικό συνδέει περισσότερους από επαγγελματίες του τουρισμού με περισσότερες από 400 αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία, 25 μάρκες ενοικίασης αυτοκινήτων, 50 πάροχους σιδηροδρομικών, 13 κρουαζιερόπλοια και άλλα παγκόσμιους προμηθευτές. Περισσότερα από 300 εκατομμύρια άνθρωποι αγοράζουν αεροπορικά εισιτήρια μέσω αυτού του καναλιού σε ετήσια βάση.  Sabre Airline Solutions : Sabre Airline Solutions διαχειρίζεται το μεγαλύτερο Software-as-a-Service του κλάδου (SaaS) των επιχειρήσεων, με ένα καινοτόμο σύστημα κρατήσεων, εμπορικό σχεδιασμό και τη λειτουργία ενός λογισμικού που χρησιμοποιείται από περισσότερες από 300 αεροπορικές εταιρείες και πάνω από 100 αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο. Περισσότεροι από 300 εκατομμύρια επιβάτες ταγιδεύουν με αεροπλάνα κάθε χρόνο, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία τους.

5  Sabre Hospitality Solutions : Sabre Hospitality Solutions, ως ηγετική επιχείρηση Software-as-a-Service, παρέχει ένα καινοτόμο λογισμικό σύστημα κρατήσεων, εμπορίας και διανομής, καθώς και την εμπορία του Διαδικτύου και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Χρησιμοποιεί περισσότερα από ακίνητα ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο και με αυτό τον τρόπο η Sabre Hospitality Solutions παράγει περισσότερο από US $ 12 δισεκατομμύρια έσοδα κάθε χρόνο από τους πελάτες της.  Travelocity : Travelocity είναι ο κορυφαίος πάροχος των καταναλωτών με άμεση παροχή ταξιδιωτικών υπηρεσιών για την αναψυχή του επαγγελματία ταξιδιώτη. Διανέμει ταξίδια που σχετίζονται με προϊόντα και υπηρεσίες απευθείας στους ιδιώτες μέσω του Travelocity.

6  Για περισσότερα από 50 χρόνια, Sabre Holdings ® έχει μεταμορφώσει τον κλάδο των αερομεταφορών μέσα από την τεχνολογική πρόοδο.  Το πρώτο σύστημα κρατήσεων για τους επιβάτες που προσφέρεται από την Sabre, που έχει εγκαταστάθηκε το 1960, σηματοδότησε ένα δραματικό τεχνολογικό άλμα προς τα εμπρός για την αεροπορική βιομηχανία, την αυτοματοποίηση ενός από τους βασικούς τομείς δραστηριότητάς της.Στα επόμενα χρόνια, η Sabre Airline Solutions υπήρξε πρωτοπόρος της τεχνολογικής προόδου για τη βιομηχανία σε τομείς όπως η διαχείριση των εσόδων, η τιμολόγηση, ο προγραμματισμός πτήσης. Και όχι μόνο υπήρξε πρωτοπόρος αλλα η εταιρεία συνεχίζει να βραβεύεται με επαίνους για τις προοδευτικές λύσεις που προτείνει και συνεχίζει να επαναστατεί στην αγορά ταξιδιών και των μεταφορών.

7  CR Smith, πρόεδρος της American Airlines, και R. Μπλερ Smith, ένας ανώτερος αντιπρόσωπος πωλήσεων της IBM, συναντήθηκαν σε μια πτήση της American Airlines από το Λος Άντζελες στη Νέα Υόρκη το Η συνομιλία τους για την ταξιδιωτική βιομηχανία πυροδότησε την ιδέα για ένα σύστημα επεξεργασίας δεδομένων που θα μπορούσαν να δημιουργήσουν και να διαχειριστούν κρατήσεις αεροπορικών θέσεων και να κάνουν τα δεδομένα διαθέσιμα αμέσως σε ηλεκτρονική μορφή σε οποιονδήποτε παράγοντα σε οποιαδήποτε θέση.  Έξι χρόνια αργότερα, η εναέρια ανταλλαγή ιδεών έγινε πραγματικότητα.Η American Airlines και η IBM ανακοίνωσαν από κοινού τα σχέδιά τους για την ανάπτυξη μιας ημι-επιχείρησης έρευνας, περισσότερο γνωστή ως SABRE. Το επαναστατικό σύστημα ήταν η πρώτη σε πραγματικό χρόνο εφαρμογή των επιχειρήσεων και επέτρεψε την American Airlines να αντικαταστήσει το χειρόγραφο σύστημα επιβατών της δεκαετίας του 1950 με το αυτοματοποιημένο σύστημα κρατήσεων για το μέλλον.

8 Με περίπου υπαλλήλους σε 60 χώρες, παραδίδει πρωτοποριακή τεχνολογία σε ταξίδια που χρησιμοποιούνται από περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο ανθρώπους σε όλο τον κόσμο με το σχέδιο, το βιβλίο και την εμπειρία ταξιδιού τους σε ένα χρόνο και την τιμή που είναι σωστό για αυτούς. Περιφερειακό Αρχηγείο  Southlake, TX - Παγκόσμια έδρα για Sabre Holdings ®,Sabre Travel Network ®, Sabre Airline Solutions ®, Sabre Hospitality Solutions ® και Travelocity ®  Λονδίνο › Richmond - Περιφερειακή Sabre Travel Networkέδρα › Farringdon, Λονδίνο - Περιφερειακή έδρα lastminute.com  Σιγκαπούρη - Περιφερειακή έδρα Zuji

9  Southlake, Texas, USA  Μπουένος Άιρες, Αργεντινή  Κρακοβία, Πολωνία  Μπανγκαλόρ, Ινδία  Μοντεβιδέο, Ουρουγουάη

10 Βόρεια Αμερική  Atlanta, Georgia, USA  Πόλη του Μεξικού  Southlake, Texas, USA  Λος Άντζελες, Καλιφόρνια, ΗΠΑ  San Antonio, Texas, USA  Wilkes-Barre, Pennsylvania, Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής  Νότια Αμερική  Μοντεβιδέο, Ουρουγουάη  São Paulo, Brazil  Ευρώπη  Βρυξέλλες, Βέλγιο  Παρίσι, Γαλλία  Μόναχο, Γερμανία  Μιλάνο, Ιταλία  Γουόκινγκ, Ηνωμένο Βασίλειο  Στοκχόλμη, Σουηδία  Βαρκελώνη, Ισπανία  Κρακοβία, Πολωνία  Μέση Ανατολή  Μπαχρέιν  Ινδία  Bangalore  Μουμπάι  Πούνε

11 Τα ταξίδια επιτρέπουν στις οικογένειες να συνδεθούν, στις επιχειρήσεις να ενισχύσουν το παγκόσμιο εμπόριο και τους ταξιδιώτες να επεκτείνουν τις πολιτιστικές τους προοπτικές. Με την παροχή καινοτόμων τεχνολογιών στα ταξίδια, θα κάνουν τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος. "Καλύτερα ταξίδια, καλύτερο κόσμο" - είναι η εταιρική τους δέσμευση. Είναι μια παγκόσμια εταιρεία τεχνολογίας. Η πρωτοποριακή τεχνολογία τους χρησιμοποιείται από περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Ως η μεγαλύτερη βιομηχανία στον κόσμο, τα ταξίδια είναι η ψυχή που ενώνει τα έθνη, τους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις. Οδηγούν στην κατανόηση των πολιτισμών.Τους συνδέει με την οικογένεια και τους φίλους. Φέρνουν περιπέτεια και ρομαντισμό στη ζωή των ανθρώπων. Και αυτό είναι καλό για την παγκόσμια οικονομία - δημιουργία θέσεων εργασίας και τόνωση των τοπικών οικονομιών, όπως καμία άλλη βιομηχανία. Δουλεύουν πίσω από τις σκηνές για να κάνουν τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος, ένα ταξίδι σε μια στιγμή.

12 Η Sabre Holdings επενδύει σε παγκόσμιο επίπεδο σε κοινότητες όπου οι εργαζόμενοι ζουν και εργάζονται μέσω της χρηματοδοτικής στήριξης, συμπεριλαμβανομένων των εταιρικών εισφορών των εργαζομένων και την ενθάρρυνση του εθελοντισμού των εργαζομένων στην επιχείρηση κάθε χρόνο.

13 Η μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος Έχει δεσμευτεί να ελαχιστοποιήσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των παγκόσμιων εργασιών της. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω των βέλτιστων πρακτικών πρωτοβουλιών στις εγκαταστάσεις της (Data Centers) και πρακτικές των δημοσίων συμβάσεων. Είναι μία από τις πρώτες εταιρείες που για κάθε κλάδο έχει κατασκευάσει μία πανεπιστημιούπολη LEED ως εταιρική έδρα της και συνεχίζει να ενσωματώνει την εξοικονόμηση ενέργειας και νερού και τις πρακτικές μείωσης αποβλήτων σε εργασίες της. Επίσης χρησιμοποιεί ανακυκλώσιμα υλικά σε κτιριά της.

14 Δημιουργεί καινοτόμες τεχνολογίες που επιτρέπουν στους ανθρώπους να πάρουν από τους προορισμούς τους αποδοτικά και αποτελεσματικά από άποψη κόστους, ενώ υποστηρίζει κοινωνικά και περιβαλλοντικά υπεύθυνες επιλογές. Καθώς η ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων βρίσκεται σε κίνηση καθημερινά,η Sabre εργάζεται επιμελώς για να κάνει τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος για ένα ταξίδι σε μια στιγμή. Οι προσπάθειές της επικεντρώνονται στο να προσελκύσει το κοινό και να δημιουργήσει κοινή αξία, παρέχοντας στους πελάτες της λύσεις που προωθούν τις δραστηριότητες της, και να ανταποκρίνονται στις κοινωνικές και περιβαλλοντικές ανάγκες των πελατών της.

15  Sam Gilliland Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Sam Gilliland Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος  Tom Klein Πρόεδρε, Sabre Holdings Tom Klein Πρόεδρε, Sabre Holdings  Greg Webb Πρόεδρε, Sabre Travel Network Greg Webb Πρόεδρε, Sabre Travel Network  Hugh Jones Πρόεδρε, Sabre Airline Solutions Hugh Jones Πρόεδρε, Sabre Airline Solutions  Ο Carl Sparks Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Travelocity Παγκόσμια Ο Carl Sparks Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Travelocity Παγκόσμια  Alex Alt Πρόεδρος και Γενικός Διευθυντής, Sabre Hospitality Solutions Alex Alt Πρόεδρος και Γενικός Διευθυντής, Sabre Hospitality Solutions  Deborah Kerr Προϊόντων Chief και Διευθυντής Τεχνολογίας Deborah Kerr Προϊόντων Chief και Διευθυντής Τεχνολογίας  Rick Simonson Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και Chief Financial Officer Rick Simonson Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και Chief Financial Officer  Sterling L. Miller Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος, Γενικός Σύμβουλος και Γενικός Γραμματέας Διοίκησης Sterling L. Miller Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος, Γενικός Σύμβουλος και Γενικός Γραμματέας Διοίκησης

16 Ως πρόεδρος της Sabre Airline Solutions, o Hugh Jones επιβλέπει την κορυφαία στον κόσμο παροχή τεχνολογικών λύσεων στον κλάδο των αεροπορικών μεταφορών. Ένας 22-ετών βετεράνος της εταιρίας ταξιδιού, όπου η μεγάλη του εμπειρία στην Sabre Holdings τον βοηθάει να επιταχύνει τα σχέδια της Sabre Airline Solutions για να γίνει η κορυφαία στον κόσμο ‘Software-as-a- Service’ επιχείρηση. Πριν από το ρόλο του στη Sabre Airline Solutions,o Jones υπηρέτησε ως πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Global Travelocity όπου επέβλεψε ένα χαρτοφυλάκιο των ταξιδιωτικών επιχειρήσεων μέσω του διαδικτύου, περιλαμβάνοντας την Travelocity, lastminute.com στην Ευρώπη και την ZUJI στην Ασία. Κατά την διάρκεια της θητείας του, η επιχείρηση επεκτάθηκε και σε νέους τομείς ανάπτυξης. Φρόντισε για την εγκατάσταση της ξενοδοχειακής πλατφόρμας διανομής της εταιρείας και την παγκόσμια πλατφόρμα για ψώνια και επέκτεινε την παρουσία της εταιρείας στην Λατινική Αμερική και την Ινδία. Ταυτόχρονα δυνάμωσε τις επιχειρήσεις στην Ευρώπη και την Ασία

17  “Lead Engineer” “Lead Engineer” Team Lead Software QA Engineering (Current Employee) Bangalore (India) I have been working at Sabre full-time for more than 3 years Pros – Good working environment, flexibility, decent package Cons – Movement between team difficult. Politics inside company Yes, I would recommend this company to a friend  “Nice place to work here.” “Nice place to work here.”  Senior Java Developer (Current Employee)  Southlake, TX  I have been working at Sabre full-time for more than a year  Pros – Very Good place to work here.  Cons – I am not sure now.  Yes, I would recommend this company to a friend – I'm optimistic about the outlook for this company

18  “Smart people, old technology stack” “Smart people, old technology stack” Anonymous Employee (Former Employee) Southlake, TX I worked at Sabre full-time for more than a year Pros – If you're a top performer and hyper competitive, you will thrive here. If you are a mediocre talent, you can hide and coast here. Cons – Silos are not aligned and a lot of senior/executive management has left recently. Flex seating is a joke and not enough places to sit everyone where they can work with their teams. Advice to Senior Management – Break down the silos and fiefdoms. Too many times good ideas are corrupted and become poorly executed. No, I would not recommend this company to a friend

19


Κατέβασμα ppt "1. Ορισμός 2. Οι επιχειρήσεις 3. Ιστορία 4. Τοποθεσίες 5. Συλλογική ευθύνη 6. Ηγεσία της εταιρείας 7. Απόψεις εργαζομένων 8. Εικόνες."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google