Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

2 ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ  Στο διορθωτικό μακιγιάζ η βάση πρέπει να ταιρίαζει με το φυσικό χρώμα δέρματος του μοντέλου. Στο μακιγιάζ χαρακτήρων συχνά μπορούμε να επιλέξουμε διαφορετικό χρώμα από το φυσικό. Παράδειγμα, στο γεροντικό μακιγιάζ η επιλογή του βασικού χρώματος καθορίζεται από την ηλικία του ρόλου, το φύλο και τους περιβαλλοντικούς παράγοντες.  Η επιλογή του χρώματος – βάσης της επιδερμίδας μπορεί να αλλάξει για δύο μόνο λόγους. Ο ένας είναι λόγω του φωτισμού και της απόστασης της σκηνής και ο άλλος είναι για να αποκτήσει χαρακτήρα. Ένας ηθοποιός, δηλαδή, μπορεί να δείχνει υγιής εκτός σκηνής και να μοιάζει σαν φάντασμα επάνω στη σκηνή, εκτός αν έχει σκούρο δέρμα.

3  Το δέρμα των ανδρών πρέπει να δείχνει σκουρότερο από των γυναικών. Αυτό εξαρτάται επίσης και από την μόδα ή την εποχή, για ηλιοκαμένα δέρματα χρειάζεται σκούρα βάση, ενώ αν είναι στη μόδα το σοφιστικέ απαλό δέρμα, ο τόνος πρέπει να είναι ανοιχτόχρωμος. Για το έγχρωμους ηθοποιούς ισχύει το ίδιο, δηλαδή η διόρθωση του χρώματος έχει σκοπό να κολακεύει το πρόσωπο, το οποίο θα εκτεθεί κάτω από το φωτισμό.

4  Οι αποχρώσεις του δέρματος είναι: καφετί, ροζ, πρασινοπές, ανοιχτόχρωμες – λευκές. Οι ηθοποιοί με πρασινοπές, ροζ και ανοιχτές φυσικές αποχρώσεις στο δέρμα τους, δείχνουν όμορφα με βάση σε μπέζ πρασινοπές ή μπεζ αποχρώσεις. Το ροζ ή κόκκινο χρώμα στην επιδερμίδα ισορροπεί με βάση σε ψυχρούς τόνους.  Το μακιγιάζ πρέπει να απλώνεται με επιμέλεια σε όλο το πρόσωπο, τα αυτιά και το λαιμό. Μια βάση μέικ απ αφύσικη και παχιά, κάνει το μακιγιάζ να μειάζει μακάβριο και σκληρό. Η καλυπτικότητα της βάσης πρέπει να επιτρέπει στο μακιγιάζ να μοιάζει φυσικό. Στα ανοιχτόχρωμα δέρματα χρησιμοποιούμε βάσεις πολύ πιο σκούρες από το φυσικό τους τόνο, για να μην φαίνονται άρρωστοι και χλωμοί οι ηθοποιοί. Οι ρυτίδες, οι μαύροι κύκλοι κάτω από τα μάτια, οι δυσχρωμίες, η λεύκη, τα τατουάζ, τα σημάδια και οι ουλές από ακμή και τραύματα μπορούν να εξαφανιστούν εντελώς με μια προσεκτική τεχνική highlight (χαϊλάιτ) με φυσική σκιά και καμουφλάζ.

5 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ  Ο χώρος εργασίας ενός επαγγελματία οφείλει να είναι άρτια οργανωμένος και εξοπλισμένος με τα απαραίτητα εργαλεία και υλικά εργασίας. Το φώς, να είναι διάχυτο και ομοιόμορφο προς όλες τις κατευθύνσεις του μακιγιάζ. Πρίν την τοποθέτηση οποιουδήποτε μακιγιάζ, καθαρίζουμε σχολαστικά το πρόσωπο. Αφαιρούμε ίχνη από προηγούμενο μέικ απ και επιλέγουμε το είδος των χρωμάτων και την τεχνική που θα ακολουθήσουμε.  Η βάση απλώνεται στο δέρμα με ελαφρά βρεγμένο σφουγγάρι αν είναι σε ξηρή μορφή, στις μεγάλες περιοχές και με πινέλο στις μικρές, ενώ με στεγνό σφουγγάρι, αν δουλεύουμε με υγρή ή κρεμώδη βάση.

6  Οι φωτοσκιάσεις απλώνονται με πινέλο κυρίως ή με σφουγγαράκι, αγγίζοντας προσεκτικά το δέρμα με μικρές κινήσεις. Στις διορθώσεις, το χρώμα απλώνεται κατευθείαν πάνω στο δέρμα μόνο, όπου πρέπει να δώσουμε την εντύπωση μιας έντονης σκιάς ή φωτεινότητας.  Αν χρειάζεται να αναμείξουμε περισσότερες αποχρώσεις, αυτό γίνεται πρώτα στο χέρι μας και μετά στο δέρμα. Το δέρμα πουδράρεται αμέσως μετά.  Το γυναικείο μακιγιάζ κατά εποχές δεν είχε θέση, παρά μόνο σε κατώτερα κοινωνικά στρώματα. Τα νεαρά κορίτσια επίσης, δεν ήταν αποδεχτό να φαίνονται μακιγιαρισμένα. Απαραίτητο για την εφαρμογή του μακιγιάζ εποχής, είναι να συλλέξουμε με ιστορικές πληροφορίες για το ρόλο και να συνεργαστούμε με τον αρμόδιο για τις απαιτήσεις του μακιγιάζ. Σημαντικό είναι να κρατάμε σημειώσεις και φωτογραφικό υλικό στο προσωπικό μας αρχείο με τα σχέδια του μακιγιάζ κάθε ρόλου ξεχωριστά.

7 Μακιγιάζ εποχής  Στα 40’s

8

9  Το 40’s μακιγιάζ είχε τα συστατικά της απόλυτης κάλυψης και μεταμόρφωσης του προσώπου της γυναίκας σε ένα φλογερό, δυναμικό θηλυκό. Ίσως μια προσπάθειά της να αλλάξει κάτι… Η κάλυψη με βάση και πούδρα είναι άψογη και οι ατέλειες καμουφλάρονται όσο γίνεται καλύτερα. Το eyeliner είναι ο καλύτερός της φίλος και το κόκκινο κραγιόν, ο αχώριστος σύντροφός της.

10  Στα 50’s

11

12  Το μακιγιάζ μιας γυναίκας που ξεκινά μια πρώτη δυναμική είσοδο στους χώρους εργασίας όφειλε να είναι έντονο ώστε να τραβά τα βλέμματα και να ανεβάζει τις μετοχές της. Σημείο αναφοράς είναι το σέξι, κόκκινο κραγιόν σε στυλ Marilyn Monroe. Το αποτέλεσμα έπρεπε οπωσδήποτε να θυμίζει Χόλυγουντ και σίγουρα κάτι από το σέξ απίλ των μεγάλων ονομάτων της έβδομης τέχνης.

13  Στα 60’s

14

15  Παιχνιδιάρικη, ροζ φρεσκάδα στα μήλα, φυσικά χείλη και βλέμμα- μαγνήτης! Οι τούφες από ψεύτικες βλεφαρίδες είναι μόνιμα στο μπουντουάρ των γυναικών για να χαρίσουν αυτό το «ανοιχτό» 60’s look στα μάτια. Το eyeliner είναι ακόμα στο προσκήνιο, όμως κάτι έχει αλλάξει: η επιδερμίδα λούζετε στο φως και η φυσικότητα στο αποτέλεσμα έχει πια βρει τη θέση της.


Κατέβασμα ppt "ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google