Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

«Ο σχηματισμός των σκιών».  Τα παιδιά στη νηπιακή ηλικία έχουν εμπειρίες, αλλά είναι αδιαφοροποίητες  Ο σχηματισμός των σκιών αποτελεί ένα περίπλοκο.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "«Ο σχηματισμός των σκιών».  Τα παιδιά στη νηπιακή ηλικία έχουν εμπειρίες, αλλά είναι αδιαφοροποίητες  Ο σχηματισμός των σκιών αποτελεί ένα περίπλοκο."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 «Ο σχηματισμός των σκιών»

2  Τα παιδιά στη νηπιακή ηλικία έχουν εμπειρίες, αλλά είναι αδιαφοροποίητες  Ο σχηματισμός των σκιών αποτελεί ένα περίπλοκο φαινόμενο για αυτή την ηλικία  Δημιουργεί δυσκολίες στη παιδική σκέψη  Θεωρούν ότι η σκιά είναι αυτόνομη

3  Να φέρουμε σε επαφή τα παιδιά με το φαινόμενο του σχηματισμού σκιών  Να εξοικειωθούν με το φαινόμενο  Να το προσεγγίσουν γνωστικά μέσω των πειραμάτων και της παρατήρησης

4  Να καταλάβουν ότι υπάρχουν και άλλες φωτεινές πηγές, εκτός από τον ήλιο (φυσικές και τεχνητές)  Να πειραματιστούν με τις φωτεινές πηγές  Να κατανοήσουν τη διαδικασία σχηματισμού της σκιάς (φωτεινή πηγή-εμπόδιο-σκιά)

5  Να αντιστοιχούν τις φωτεινές πηγές με τις σκιές  Να αναγνωρίζουν τη μεταβολή του σχήματος/μεγέθους των σκιών με σχετικές θέσεις  Να αντιληφθούν ότι το κάθε αντικείμενο και η αντίστοιχη σκιά του έχουν το ίδιο σχήμα

6  Όλα τα παιδιά συγκεντρώνονται στη γωνιά της παρεούλας  Ο/Η εκπαιδευτικός τους δίνει διάφορα αντικείμενα και φακούς  Τα παιδιά παρατηρούν, επεξεργάζονται και πειραματίζονται για κάποια λεπτά με τα αντικείμενα και τους φακούς  Δημιουργούν σκιές με τη βοήθεια του/της εκπαιδευτικού  Ο/Η εκπαιδευτικός θέτει ερωτήματα και εξάγουν συμπεράσματα (πχ “Πώς σχηματίζεται η σκιά στο συγκεκριμένο αντιικείμενο; Τί κάναμε; Tί βλέπουμε;)

7 Ο/Η εκπαιδευτικός δείχνει ότι: μια σκιά έχει διαφορετικό σχήμα και μέγεθος μπορούν να δημιουργηθούν περισσότερο από μια σκιές Αυτό εξαρτάται: από τη θέση των φωτεινών πηγών από τον αριθμό των φωτεινών πηγών

8  Ο/Η εκπαιδευτικός παροτρύνει τα παιδιά να παρατηρήσουν και να αναγνωρίσουν στη τάξη του νηπιαγωγείου και άλλες τεχνητές φωτεινές πηγές, εκτός από το φακό, και να σχηματίσουν με αυτές σκιές

9

10  Βρισκόμαστε στο προαύλιο χώρο  Επαφή με φυσική πηγή φωτός (ήλιος)  Κίνηση στο χώρο, πειραματισμός με σκιές  Μαθητές σε ακινησία, απεικονίζουν με κιμωλία το αποτύπωμα που αφήνει η σκιά τους στο δάπεδο

11

12  Ο/Η εκπαιδευτικός τοποθετεί στο τοίχο της τάξης ένα χαρτί μέτρου  Δημιουργεί συσκότιση στη τάξη, κλείνοντας τις κουρτίνες  Ένα-ένα παιδί με τη σειρά δημιουργεί τη σκιά του στο χαρτί μέτρου κρατόντας το φακό

13  Τα παιδιά χωρίζονται σε ζευγάρια  Το ένα παιδί κρατάει μια φωτεινή πηγή (πχ φακό) και το άλλο παιδί στέκεται μπροστά από τη φωτεινή πηγή  Ο/Η εκπαιδευτικός δίνει διαφορετικές οδηγίες  Οι ρόλοι αλλάζουν

14

15

16  Η εκπαιδευτικός ζητάει από τα παιδιά να καθίσουν στα τραπεζάκια (χώρος ζωγραφικής)  Δίνει χρόνο να σκεφτούν για λίγο τις προηγούμενες δραστηριότητες που υλοποίησαν  Παροτρύνει να ζωγραφίσουν κάτι που τους εντυπωσίασε από όσα είδαν και το τρόπο με τον οποίο σχηματίζεται η σκιά

17

18

19 Τέλος...


Κατέβασμα ppt "«Ο σχηματισμός των σκιών».  Τα παιδιά στη νηπιακή ηλικία έχουν εμπειρίες, αλλά είναι αδιαφοροποίητες  Ο σχηματισμός των σκιών αποτελεί ένα περίπλοκο."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google