Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Οι βασικές ρουτίνες σκέψης

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Οι βασικές ρουτίνες σκέψης"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Οι βασικές ρουτίνες σκέψης
Visible Thinking Ι See- Ι Think- Ι Wonder Βλέπω- σκέφτομαι- αναρωτιέμαι Οι βασικές ρουτίνες σκέψης

2 Ι See- Ι Think- Ι Wonder Βλέπω- σκέφτομαι- αναρωτιέμαι
Τι βλέπεις; Τι νομίζεις γι’ αυτό που βλέπεις; Tι σκέφτεσαι; Τι σε κάνει να αναρωτιέσαι; Eκπαιδευδευτικό πλαίσιο: Είναι μια ομάδα που επικοινωνεί; Τι σκέφτεσαι πάνω σε αυτό; (Για το είδος της επικοινωνίας;) Έχεις κάποια απορία σε σχέση με την επικοινωνία; Α. Ομάδα: Κάνε μια παρατήρηση πάνω σε αυτό που βλέπεις; Γιατί συμβαίνει αυτό που παρατήρησες; Πώς εξηγείς αυτή την παρατήρηση; Γιατί το λες αυτό; Εξήγησε με επιχειρήματα Σου γεννήθηκε κάποια απορία; Β! Ομάδα Βλέπω, εξηγώ, αναρωτιέμαι: Καθένας απαντά το τρίπτυχο Σκοπός: Η διείσδηση σε ένα θέμα σημαντικό (π.χ. έργο τέχνης) έναυσμα

3 ΒΛΕΠΩ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ Να αναρτηθεί σε τρίπτυχο

4 ΒΛΕΠΩ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ 1. 2. 3.

5 Γιατί; Γίνονται προσεκτικές παρατηρήσεις.
Επιχειρούνται στοχαστικές ερμηνείες. Ενεργοποιείται την περιέργεια. Δημιουργούνται προϋποθέσεις για έρευνα. Με αυτή τη διαδικασία τι έχετε να παρατηρήσετε ως προς την πρώτη στήλη;=προσεκτικές παραηρήσεις Πώς νιώσατε προσπαθώντας να απαντήσετε στο δεύτερο ερώτημα; Τι νιώσατε καθώς είδατε την Τρίτη στήλη να αναπτύσεται; Θα θέλατε να ερευνήσετε το θέμα; (Σε ποιον ανήκει το έργο, κτλ)

6 Ενεργοποίηση μέσα από έργο τέχνης
Πώς; Ενεργοποίηση μέσα από έργο τέχνης Ενθαρρύνετε τους μαθητές να αιτιολογούν τις ερμηνείες τους. Ρωτήστε τους να σκεφτούν σχετικά με το ποιο μέρος του έργου τους κάνει να αναρωτιούνται. Ρωτήστε τις τρεις ερωτήσεις μαζί: (Τι βλέπω; Τι σκέφτομαι; Τι αναρωτιέμαι;) Οι απαντήσεις καταγράφονται . Όλοι πρέπει να έχουν πρόσβαση σε αυτές για να υπάρχει διαρκής ανατροφοδότηση Καταγραφή στο χαρτί

7 Σύνδεση με τον κόσμο των εμπειριών
Ενθαρρύνετε τους μαθητές να αναφέρουν εμπειρίες τους Ενθαρρύνετε τους μαθητές να σκέφτονται πάνω στην εμπειρία τους Ενθαρρύνετε τους μαθητές να αναρωτιούνται πάνω στις εμπειρίες τους

8 Παραδείγματα Βλέπω ένα ανθρωπάκι να φεύγει από την ομάδα
Σκέφτομαι ότι κι εγώ κάνω το ίδιο όταν μαλώνω στο παιχνίδι με τους φίλους μου Αναρωτιέμαι αν αυτό θα μου λύσει το πρόβλημα.

9 Παρατήρησε το έργο τέχνης Δες τις παρατηρήσεις σου. Διάλεξε μια .
Σύνδεση με άλλες τέχνες Ενθαρρύνετε τους μαθητές να εκφραστούν εμπνεόμενοι από το έργο τέχνης. Δραματοποίηση Παρατήρησε το έργο τέχνης Δες τις παρατηρήσεις σου. Διάλεξε μια . Δραματοποίησέ την.

10 Σύνδεση με άλλες τέχνες
Ζωγραφική Χρησιμοποίησε τα χρώματα που βλέπεις στο έργο τέχνης. Διάλεξε μια σειρά από τις απαντήσεις σου. Ζωγράφισέ τη.

11 Ομαδικά ή ατομικά; Ο ένας ρωτά τον άλλον Συντονιστής


Κατέβασμα ppt "Οι βασικές ρουτίνες σκέψης"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google