Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

 Ένας τόπος μπορεί να αξιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις νέες τεχνολογίες για να προβάλει τα πλεονεκτήματα του.  Τα παρακάτω μέσα χρησιμοποιούνται πολύ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: " Ένας τόπος μπορεί να αξιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις νέες τεχνολογίες για να προβάλει τα πλεονεκτήματα του.  Τα παρακάτω μέσα χρησιμοποιούνται πολύ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2  Ένας τόπος μπορεί να αξιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις νέες τεχνολογίες για να προβάλει τα πλεονεκτήματα του.  Τα παρακάτω μέσα χρησιμοποιούνται πολύ συχνά γι’ αυτό το σκοπό: › Ιστοσελίδες › Μέσα κοινωνικής δικτυώσης › Εφαρμογές για κινητά τηλεφωνά

3  Σε μια ιστοσελίδα ο επισκέπτης μπορεί: › Nα μάθει πληροφορίες για τον τόπο που τον ενδιαφέρει, όπως τι έχει να δει και τι μπορεί να κάνει εκεί › Να δει χάρτες και οδηγίες για το πώς θα πάει › Να βρει στοιχεία επικοινωνίας για ό,τι τον ενδιαφέρει › Να κάνει κρατήσεις

4 › Μία ιστοσελίδα θα πρέπει να έχει ελκυστική εμφάνιση › Τέλος ο επισκέπτης πρέπει να μπορεί να βρίσκει εύκολα αυτό που θέλει › Να έχει επίσης σύνδεση με τα κοινωνικά δίκτυα (facebook, twitter, google plus κλπ)

5  Τα κοινωνικά δίκτυα (facebook, youtube, twitter, pinterest, instagram κ.ά) έχουν το χαρακτηριστικό ότι η πληροφορία μπορεί να διαδοθεί μέσα από αυτά πιο γρήγορα.  Μέσω των δικτύων αυτών επίσης, μπορούν πολύ περισσότερα άτομα να συμβάλλουν στην προβολή ενός τόπου, ανεβάζοντας εικόνες και βίντεο με αξιοθέατα και φυσικές ομορφιές, συνταγές από την τοπική κουζίνα κ.ά.  Ακόμα μπορούμε να ενημερωνόμαστε πιο εύκολα για γιορτές, εκδηλώσεις και ότι συμβαίνει στον τόπο που προβάλλεται.

6  Πολύ σημαντικές για την τουριστική βιομηχανία, αλλά και για τους ταξιδιώτες είναι οι αξιολογήσεις μέσω κοινωνικών δικτύων.  Ο επισκέπτης μπορεί να αξιολογήσει μια τουριστική επιχείρηση ή έναν τόπο και να διαβάσει τις γνώμες άλλων  Η καλή αξιολόγηση ενός εστιατορίου π.χ. μπορεί να αυξήσει κατακόρυφα την πελατεία  Οι πιο γνωστές τέτοιες εφαρμογές αξιολόγησης είναι το Tripadvisor και το Foursquare.

7  Ενισχύεται τα τελευταία χρόνια η μόδα των ιστοτόπων που μπορούμε να μάθουμε πληροφορίες και προτάσεις για ένα μέρος από ντόπιους.  Παράδειγμα είναι η σελίδα Spotted by Locals και το ελληνικό dopios.com

8  Στο airbnb.com μπορούμε να νοικιάσουμε ένα ολόκληρο σπίτι ή δωμάτιο που ανήκει σε κάποιον άλλο, σε οποιοδήποτε σημείο του κόσμου  Στο couchsurfing.com μπορούμε να γνωριστούμε με άλλους ανθρώπους και να φιλοξενηθούμε στα σπίτια τους

9 Στη διάδοση των smartphones έχει προσαρμοστεί και η τουριστική βιομηχανία. Αμέτρητες είναι οι εφαρμογές, με τις οποίες ο ταξιδιώτης μπορεί να περιηγηθεί σε μια πόλη, να μάθει τι υπάρχει κοντά του, προτάσεις για φαγητό, διασκέδαση, ψώνια, συγκοινωνίες, καιρό κ.ά.

10

11  Μπορούμε να κάνουμε κρατήσεις μέσω διαδικτύου για: › Ξενοδοχεία › Πτήσεις › Ακτοπλοϊκά › Αυτοκίνητα › Μουσεία › Αξιοθέατα › Σιδηροδρομικά κ.ά.

12  Κατάθεση σε τράπεζα  Πιστωτικές κάρτες  Αντικαταβολή

13  Προσέχουμε οι σελίδες να είναι γνωστές.  Ελέγχουμε τη γραμμή διεύθυνσης της ιστοσελίδας  Φροντίζουμε ο υπολογιστής μας να είναι καθαρός από κακόβουλο λογισμικό (ιούς κλπ.)  Κρατάμε την απόδειξη της συναλλαγής

14  Κερδίζουμε χρόνο  Γλιτώνουμε ουρές και ταλαιπωρία  Μπορούμε να συγκρίνουμε τιμές και να βρούμε καλές προσφορές

15 1. www.booking.com www.booking.com 2. www.hotels.com www.hotels.com 3. www.skyscanner.com www.skyscanner.com 4. www.airfastickets.gr www.airfastickets.gr 5. www.airtickets.gr www.airtickets.gr 6. www.pamediakopes.gr www.pamediakopes.gr 7. www.aktoploika.gr www.aktoploika.gr 8. www.directferries.com www.directferries.com 9. www.raildude.com www.raildude.com

16

17  Για να δούμε πώς λειτουργεί μία ψηφιακή περιήγηση επισκεφθήκαμε τη διεύθυνση acropolis - virtualtour.gr/ acropolis - virtualtour.gr/  Ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί σαν να ήταν πραγματικά εκεί, μετακινώντας απλά την εικόνα.  Για κάθε σημείο ενδιαφέροντος παρέχονται και οι αντίστοιχες πληροφορίες

18 Επίσης επισκεφθήκαμε την σελίδα www. greecevirtual. gr /el/ www. greecevirtual. gr /el/ Και αυτή η σελίδα δίνει τη δυνατότητα σε ανθρώπους που ενδιαφέρονται να δουν λεπτομέρειες από ένα μέρος ή και να το εξερευνήσουν χωρίς να βρίσκονται εκεί.

19 Η ίδια δυνατότητα υπάρχει φυσικά και σε πολλά αξιοθέατα του εξωτερικού. Κάναμε λοιπόν την ψηφιακή μας βόλτα:  Στο μουσείο του Λούβρου  Στο Βατικανό  Στο Βρετανικό μουσείο

20  Με τις υπηρεσίες χαρτών μπορούμε να βρούμε ακριβείς πληροφορίες για το πώς θα πάμε κάπου, τις αποστάσεις, το κόστος καυσίμων κ.ά.  Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να εστιάσουμε σε ένα μέρος.  Τέτοιους χάρτες μας παρέχουν η Google, η Yahoo και άλλες εταιρείες.

21  Το εργαλείο Street View της Google είναι από τα πιο εντυπωσιακά στο διαδίκτυο.  Μας δίνει τη δυνατότητα να «περπατήσουμε» ψηφιακά σε ένα δρόμο, σαν να ήμασταν εκεί

22

23  Η περιοχή μας προβάλλεται στο διαδίκτυο μέσα από τις ιστοσελίδες των δήμων και αρκετές ιδιωτικές  Το επίπεδο των ψηφιακών υπηρεσιών που παρέχονται είναι χαμηλό  Οι τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις δε χρησιμοποιούν αρκετά τις νέες τεχνολογίες για να προβληθούν

24  Οι δήμοι πρέπει να κάνουν πιο λειτουργικές τις ιστοσελίδες τους και να τις εμπλουτίσουν με υλικό  Οι τουριστικές επιχειρήσεις θα πρέπει να αξιοποιήσουν τα κοινωνικά δίκτυα και ειδικά αυτά που γίνονται αξιολογήσεις  Χρειάζεται κάποια ιστοσελίδα που θα ενημερώνει τον επισκέπτη για ότι συμβαίνει στην περιοχή  Πρέπει να δημιουργηθεί ένας οδηγός της περιοχής για κινητά τηλέφωνα, με πληροφορίες και προτάσεις


Κατέβασμα ppt " Ένας τόπος μπορεί να αξιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις νέες τεχνολογίες για να προβάλει τα πλεονεκτήματα του.  Τα παρακάτω μέσα χρησιμοποιούνται πολύ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google