Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΑγάπη Βιλαέτης Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Παρουσίαση Μαθήματος Eric Soderquist Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Ευελπίδων 47Α & Λευκάδος 33, 113 62 Τηλ.: +30 210 8203679, Fax: +30 210 8828078 Email: soderq@aueb.gr Διοίκηση Ποιότητας
2
Σημασία της ποιότητας Η ποιότητα των προϊόντων, των υπηρεσιών και των διαδικασιών μιας επιχείρησης καθορίζει: Tο βαθμό ικανοποίησης των πελατών Tην οικονομική απόδοση Tην επιβίωση του οργανισμού
3
Tι είναι ποιότητα; (I) Η ποιότητα είναι: Ενας παράγοντας διαφοροποίησης στην αγορά Το κλειδί της βελτιστοποίησης των πόρων Το κλειδί της μείωσης του κόστους παραγωγής
4
Tι είναι ποιότητα; (II) Η διοίκηση ποιότητας βασίζεται... …σε εργαλεία και μεθόδους... …αλλά και σε οράματα και αξίες
5
Βασικό περιεχόμενο του μαθήματος Ορισμός βασικών εννοιών της διαχείρισης ποιότητας Στατιστικός έλεγχος διεργασιών – ΣΕΔ Επισκόπηση των εργαλείων και μεθόδων διαχείρισης ποιότητας Πανόραμα των προγραμμάτων ποιότητας Στρατηγική, οργάνωση και διαχείριση ανθρώπινων πόρων για την διοίκηση ποιότητας
6
Βιβλία, Βοηθήματα και Απαιτήσεις James Paul (2000): Μάνατζμεντ Ολικής Ποιότητας, Κλειδάριθμος, Αθήνα Διδακτικό υλικό που περιέχει ασκήσεις, εργασίες, μελέτες περιπτώσεων και βασικά επιστημονικά άρθρα Βαθμός (υποχρεωτικής) εργασίας (30%) Βαθμός τελικής γραπτής εξέτασης (70%) Παρουσίαση Εργασιών
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.