Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΕρμόλαος Γούναρης Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Παιχνιδογράμματα Τσάτσου Σοφία ΠΕ70 Και οι μαθητές του Α1
2ο Δημοτικό Σχολείο Περαίας Θεσσαλονίκη
2
<<Το σχολείο με την τεχνητή του οργάνωση απομακρύνει από τους φυσικούς τρόπους με τους οποίους το παιδί μέσα στο φυσικό του περιβάλλον ( και με τους φυσικούς του δασκάλους: γονείς…) δέχεται και αφομοιώνει τον γλωσσικό θησαυρό. Η αναστροφή αυτής της πραγματικότητας είναι αναγκαία στη διδασκαλία της γλώσσας.>>( Χρίστος Λ. Τσολάκης, Το Παραμυθόσπιτο της Αλφαβήτας, Μαρία Δημάση, Αιμιλία Κέκια) <<Το παιχνίδι αποτελεί ένα θαυμάσιο μέσο για μάθηση και ανάπτυξη ποικίλων δραστηριοτήτων. Τα παιδιά είναι πιο εύκολο να πειστούν να δουλέψουν σκληρά όταν μια δραστηριότητα είναι ευχάριστη και τους αφήνει την αίσθηση της επιτυχίας. Το παιχνίδι μπορεί και αναπτύσσει με τον καλύτερο τρόπο τις γλωσσικές ικανότητες των παιδιών.>>(Άννα Κουτσούρη, Δημιουργικές δραστηριότητες και διαδικασίες μάθησης)
3
Το αλφαβητάρι της θάλασ
Οι μαθητές έχοντας καρτέλες με γράμματα φτιάχνουν συλλαβές και λέξεις… Βρίσκουμε λέξεις με τις καρτέλες και τις παρουσιάζουμε… Το αλφαβητάρι της θάλασ σας Φτιάχνουμε το σώμα της Αλφαβηταρούσας, βάζοντας στη σειρά τα 24 γράμματα της αλφαβήτας…
4
Κο Κα Κε Κι Με τις καλτσόκουκλες φτιάχνουμε ολόκληρες λέξεις!!! ‘’Με τα δυο χεράκια πλάθω γραμματάκια…’’ ‘’Γεμίζουμε ‘’ τα γράμματα με ζυμαρικά, όσπρια…
5
Ας σκεφτώ λέξεις από… γ !!! Τραγουδάμε το αλφάβητο με συνοδεία κρουστών… Το ‘’ξυστό’’ είναι μια μέθοδος για να σχεδιάσουμε γράμματα!!!
6
Χαλί δραστηριοτήτων… Τα γράμματα πάνε εκδρομή!!! Φ φ Θεατρικό παιχνίδι: << Στο Φ πρέπει να φωνάξω!!!>>
7
Για το τέλος … λίγο δραματοποίηση!!! Εμείς μένουμε. Είμαστε τα Σ,σ!
…Και με το σώμα μας φτιάχνουμε τα γράμματα της αλφαβήτας… Παίζουμε και επιτραπέζια με την αλφαβήτα!!! Για το τέλος … λίγο δραματοποίηση!!! Είμαι το –ς. Φεύγω, γιατί δεν έχω θέση στην αλφαβήτα!! Εμείς μένουμε. Είμαστε τα Σ,σ!
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.