Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεObiareus Georgopoulos Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
2
ENIAIO ΛYKEIO ΛYKEIO ΛINOΠETPAΣ / ΑΠΕΗΤΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΡΟΥ ΓPAΦIKEΣ TEXNEΣ, Γ’ ΛYKEIOY KAΘHΓHTHΣ: Πολυδώρου Bάσος MEPOΣ/KEΦAΛAIO: Σχεδιασμός για Oργανισμούς ΕΝΟΤΗΤΑ : Λογότυπο/Συσκευασία ΔIAPKEIA: 22 Περίοδοι ΓPAΦIKEΣ TEXNEΣ
3
? ? ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ τι είναι λογότυπο
4
είναι το σύμβολο μιας εταιρείας, ενός αντικειμένου, μιας έκδοσης, ενός προσώπου, μιας υπηρεσίας ή μιας ιδέας
7
COCA-COLA: Ένα από τα πιο διάσημα λογότυπα στον κόσμο. Σχεδιάστηκε το 1887 από τον ερασιτέχνη Φρανκ Ρόμπινσον, ο οποιός ήταν ο λογιστής και συνέταιρος στην εταιρεία. Αυτός δημιούργησε τον μοναδικό τρόπο γραφής (χειρόγραφος) της Coca-Cola σκεπτόμενος ότι τα 2 Cs θα φαίνονταν ωραία στη διαφήμιση.
8
STARBUCKS Mια μάρκα που έχει σχεδιαστεί με σκοπό να εξυπηρετήσει τους πελάτες τους οι οποίοι είναι συνεχώς σε κίνηση, πίνουν ένα καφεδάκι και συνεχίζουν τον προορισμό τους. Το λογότυπο απεικόνιζει την γοργόνα, ως σύμβολο ελευθερίας και αναζήτησης.
9
BMW 1933. H Bayerische Motoren Werke στην αρχή κατασκεύαζε κινητήρες στρατιωτικών αεροπλάνων. Γι΄ αυτό το σήμα της εταιρίας είναι ο κινούμενος έλικας αεροπλάνου. Η εναλλαγή των μπλε και άσπρων τμημάτων θυμίζει την κίνησή του.
10
τυπογραφικά στοιχεία (όνομα προϊόντος ή αρχικά γράμματα) χρώματα σχήματα (γεωμετρικά ή ελεύθερα) εικόνες ή εικονογραφήσεις (συμβολικές ή μεταφορικές) Ένα λογότυπο μπορεί να συνδυάζει διάφορα από τα πιο πάνω στοιχεία. Όποια και να είναι αυτά σίγουρα πρέπει να φέρουν το στίγμα της όποιας εταιρείας ή του προϊόντος που αντιπροσωπεύουν. Τι στοιχεία συνθέτουν ένα λογότυπο
11
Βασισμένο σε τυπογραφικά στοιχεία Τι συνθέτει ένα λογότυπο; Τι συνθέτει ένα λογότυπο;
12
Bασισμένο σε αρχικά γράμματα Τι συνθέτει ένα λογότυπο; Τι συνθέτει ένα λογότυπο;
13
Τι συνθέτει ένα λογότυπο; Βασισμένο σε εικόνες - γράμματα - σχήματα
14
βασικοί κανόνες για ένα πετυχημένο λογότυπο Να είναι πρωτότυπο και ελκυστικό και να μήν θυμίζει κάποιο άλλο. Να αναδεικνύει το προϊόν ή τις υπηρεσίες που παρέχει μια εταιρεία και να τα διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό. Να είναι απλό έτσι ώστε να αγνωρίζεται και να απομνημονεύεται εύκολα. Να μπορεί να εφάρμοζεται εύκολα στα διάφορα μέσα επικοινωνίας. Διαχρονικό & δυνατό.
15
στάδια σχεδιασμού ενός πετυχημένου λογότυπου Έρευνα για το θέμα μας. Προσχεδιασμός ιδεών Επιλογή τελικής ιδέας για σχεδιασμό στον υπολογιστή Έλεγχος για τις πιθανές εφαρμογές του λογότυπου. Διόρθωση και αναπροσαρμογή όπου χρειάζεται. Τελικός Τελικός Σχεδιασμός!!!!
16
Τιμολόγια Ταμπέλες Στολές προσωπικού Αυτοκίνητα Διαφημίσεις Συσκευασίες Τσάντες Προσωπικές κάρτες Επιστολόχαρτα Δελτίο Ευχαριστιών Φακέλλοι Βασικές Εφαρμογές Άλλες Εφαρμογές
17
εφαρμογές λογότυπου; εφαρμογές λογότυπου;
18
εφαρμογές λογότυπου;
19
εφαρμογές λογότυπου;
20
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΕΙΤΕ ΕΠΑΛΛΗΛΙΑΕΠΙΚΑΛΥΨΗ
21
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΕΙΤΕ ΤΟΜΗ ΘΕΤΙΚΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ
22
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΕΙΤΕ ΚΑΘΡΕΠΤΙΣΜΑ ΧΟΝΤΡΟ ΛΕΠΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΙΚΡΟ
23
σας ευχαριστώ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.