Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Το 92,6% των φαρμακοποιών-μετόχων της Hefame θεωρεί ότι ο σημαντικότερος λόγος της αγοράς των προϊόντων INTERAPOTHEK είναι η «εξαιρετική σχέση ποιότητας.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Το 92,6% των φαρμακοποιών-μετόχων της Hefame θεωρεί ότι ο σημαντικότερος λόγος της αγοράς των προϊόντων INTERAPOTHEK είναι η «εξαιρετική σχέση ποιότητας."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Το 92,6% των φαρμακοποιών-μετόχων της Hefame θεωρεί ότι ο σημαντικότερος λόγος της αγοράς των προϊόντων INTERAPOTHEK είναι η «εξαιρετική σχέση ποιότητας / τιμής». κίνιτρα αγορών Προϊόντα INTERAPOTHEK: κίνητρα αγορών στην Ισπανία Εξαιρετική σχέση ποιότητας/ τιμή ς Προϊόντα κερδοφόρα για το φαρμακείο μου Ζήτηση από καταναλωτές Επιμονή πωλητών

2 Αφρόλουτρα: -Interapothek Gel Aloe Vera 1.000 ml -Interapothek Gel από Βρώμη και σπόρο από σιτάρι1.000ml/100 ml -Interapothek Gel πράσινο τσάι 1.000 ml -Interapothek Gel από μετάξι 1.000 ml -Interapothek Gel Spa Thermal 1.000 ml Interapothek Body & Care

3 Σαμπουάν: -Interapothek σαμπουάν συχνής χρήσης 400 ml -Interapothek σαμπουάν 2 σε 1 400 ml -Interapothek σαμπουάν κατά της πιτυρίδας 400 ml -Interapothek σαμπουάν κατά της τριχόπτωσης 400 ml -Interapothek σαμπουάν για λιπαρά μαλλιά 400 ml -Interapothek σαμπουάν για ξηρά μαλλιά 400 ml


Κατέβασμα ppt "Το 92,6% των φαρμακοποιών-μετόχων της Hefame θεωρεί ότι ο σημαντικότερος λόγος της αγοράς των προϊόντων INTERAPOTHEK είναι η «εξαιρετική σχέση ποιότητας."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google