Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεArtemesio German Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Το 92,6% των φαρμακοποιών-μετόχων της Hefame θεωρεί ότι ο σημαντικότερος λόγος της αγοράς των προϊόντων INTERAPOTHEK είναι η «εξαιρετική σχέση ποιότητας / τιμής». κίνιτρα αγορών Προϊόντα INTERAPOTHEK: κίνητρα αγορών στην Ισπανία Εξαιρετική σχέση ποιότητας/ τιμή ς Προϊόντα κερδοφόρα για το φαρμακείο μου Ζήτηση από καταναλωτές Επιμονή πωλητών
2
Αφρόλουτρα: -Interapothek Gel Aloe Vera 1.000 ml -Interapothek Gel από Βρώμη και σπόρο από σιτάρι1.000ml/100 ml -Interapothek Gel πράσινο τσάι 1.000 ml -Interapothek Gel από μετάξι 1.000 ml -Interapothek Gel Spa Thermal 1.000 ml Interapothek Body & Care
3
Σαμπουάν: -Interapothek σαμπουάν συχνής χρήσης 400 ml -Interapothek σαμπουάν 2 σε 1 400 ml -Interapothek σαμπουάν κατά της πιτυρίδας 400 ml -Interapothek σαμπουάν κατά της τριχόπτωσης 400 ml -Interapothek σαμπουάν για λιπαρά μαλλιά 400 ml -Interapothek σαμπουάν για ξηρά μαλλιά 400 ml
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.