Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεNeola Panagopoulos Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης emalex@masterhellas.gr 26/03/2004
2
Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ ΟΜΑΔΕΣ 4-5 ΑΤΟΜΩΝ ΓΡΑΠΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
3
ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Δομές της Αγοράς SWOT Analysis Εξέλιξη της Αγοράς και διαφοροποιήσεις του Ανταγωνισμού
4
Δομές της Αγοράς ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ –Ανάπτυξη ενός σχεδίου που κατανοεί και αντιμετωπίζει τον ανταγωνισμό –Δεν είναι ο μακροπρόθεσμος σχεδιασμός, αν και έχει μακροπρόθεσμες επιπτώσεις –Αναζήτηση παραγόντων του ανταγωνισμού που θα μας καταστήσουν ανταγωνιστικούς Ο πελάτης πρέπει να δίδει μεγάλη σημασία στον παράγοντα αυτό Πρέπει να προκύπτει η διαφοροποίηση σε σχέση με τον ανταγωνισμό
5
Δομές της Αγοράς ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ –Σχεδιάγραμμα 3.1 –Η επιχειρηματική στρατηγική απαιτεί εξέταση των παρακάτω: 1.Εταιρεία (περιορισμοί ανθρώπινου δυναμικού, ανάγκες σε στελέχη, κεφαλαιακή επάρκεια, τι χρειαζόμαστε για την επίτευξη των στόχων μας;) 2.Πελατεία (δημογραφικά στοιχεία όπως ηλικία, εισοδήματα, εκπαίδευση κ.λπ., καθώς και ψυχογραφικά στοιχεία, γιατί αγοράζει το συγκεκριμένο προϊόν, κανάλια προσέγγισης κ.λπ.) 3.Ανταγωνισμός: αυτοί που διεκδικούν την ίδια πελατεία (κόστος, όγκος πωλήσεων, λειτουργία ή σε ποία ανάγκη ανταποκρίνεται ο ανταγωνισμός)
6
Δομές της Αγοράς ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Η διαμόρφωση ενός συντονισμένου σχεδίου ενεργειών που θα εξασφαλίσει την υπερκέραση του ανταγωνισμού
7
Δομές της Αγοράς ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ 1.Περιγραφή του τρόπου λειτουργίας της αγοράς (προμηθευτές πρώτης ύλης – τελικός καταναλωτής του προϊόντος ή της υπηρεσίας) 2.SWOT (Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats) Analysis (Για την εταιρεία) 3.Ανάλυση στρατηγικών παραγόντων (ανταγωνισμός) 4.Απάντηση σε ερωτήματα σχετικά με την πελατεία 5.Εκτίμηση κινήσεων και αλλαγών σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας – προβλέψεις – σχεδιασμός ενεργειών 6.Γενικό σχέδιο ενεργειών
8
SWOT ANALYSIS 1.Δυνατά σημεία (εσωτερικό περιβάλλον) 2.Αδυναμίες (εσωτερικό περιβάλλον) 3.Ευκαιρίες (εξωτερικό περιβάλλον) 4.Απειλές (εξωτερικό περιβάλλον)
9
Ανάλυση στρατηγικών παραγόντων ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΔΟΜΗ ΑΓΟΡΑΣ –Ολιγοπώλιο –Μονοπώλιο –Ελεύθερος Ανταγωνισμός Παράδειγμα - Συζήτηση
10
Ερωτήματα σχετικά με την πελατεία Παράδειγμα - Συζήτηση
11
Μεταβαλλόμενες Αγορές Εκτίμηση – σχεδιασμός κινήσεων Τάσεις – επανεκτίμηση Κύκλος της αγοράς
12
Γενικό σχέδιο ενεργειών Χρονοδιάγραμμα Αντιδράσεις σε ενδεχόμενες τάσεις ή αλλαγές Γνώση του κύκλου ωρίμανσης τόσο της αγοράς όσο και του προϊόντος
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.