Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΥΠΟΙ ΠΕΛΑΤΩΝ 1 Κοινωνικός, απρόσεκτος, βιαστικός, φλύαρος, παραπονούμενος, συνεσταλμένος.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΥΠΟΙ ΠΕΛΑΤΩΝ 1 Κοινωνικός, απρόσεκτος, βιαστικός, φλύαρος, παραπονούμενος, συνεσταλμένος."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΤΥΠΟΙ ΠΕΛΑΤΩΝ 1 Κοινωνικός, απρόσεκτος, βιαστικός, φλύαρος, παραπονούμενος, συνεσταλμένος

2 ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Με το τέλος του μαθήματος ο/η μαθητής/τρια θα είναι ικανός/ή: Να αναγνωρίζει και να περιγράφει τους διάφορους τύπους πελατών που μπορεί να αντιμετωπίσει στην δουλειά του/της.

3 ΤΥΠΟΙ ΠΕΛΑΤΩΝ Ο κοινωνικός Ο απρόσεκτος Ο βιαστικός Ο φλύαρος
Ο παραπονούμενος Ο συνεσταλμένος Ο απαιτητικός Ο εχθρικός Ο φιλικός Τα παιδιά

4 ΤΥΠΟΙ ΠΕΛΑΤΩΝ Ο κοινωνικός- του αρέσει να κερνά ποτά, να κάνειερωτήσεις, και να προσπαθεί να γίνει φίλος με τους υπαλλήλους. Προσπαθήστε να κρατήσετε την απόστασή σας, έτσι ώστε να μην παρεξηγηθεί η φιλικότητά σας. Ο απρόσεχτος- προκαλεί άθελά του ατυχήματα. Μην τον προσβάλετε. Μην τον κάνετε να νιώθει αδέξιος. Αντικαταστήστε τη ζημιά αν χρειαστεί και αν μπορείτε. Ο βιαστικός - πάντα βιάζεται.- πληροφορήστε, αν χρειάζεται, τους άλλους πελάτες οτι αυτός ο πελάτης βιάζεται και ίσως να χρειαστεί να εξυπηρετηθεί πρώτος.

5 ΤΥΠΟΙ ΠΕΛΑΤΩΝ Ο φλύαρος - μιλά με τις ώρες για διάφορα θέματα (φαγητό, καιρό, πολιτικά κ.ά) αδιαφορώντας συνήθως αν ο υπάλληλος έχει και άλλους πελάτες να εξυπηρετήσει. Μην είστε απότομος ή αγενής, αλλά με ευγενικό τρόπο προσπαθήστε να σταματήσετε την κουβέντα και να συνεχίσετε τη δουλειά σας. Ο παραπονούμενος - παραπονιέται για όλα και για όλες τις υπηρεσίες που του προσφέρονται. Ακούστε το πρόβλημά του, απολογηθείτε και προσπαθήστε να βρείτε λύση. Ο συνεσταλμένος - δε σας λέει ποτέ τι και πότε το χρειάζεται. Είναι ήρεμος και φαίνεται ικανοποιημένος αλλά μπορεί να μην είναι.- μην τον αγνοήσετε, μιλήστε του και προσπαθήστε να μάθετε αν υπάρχει κάτι που θα ήθελε και μπορείτε να κάνετε για αυτόν.

6 ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ Προσπαθούμε να εντοπίσουμε τους τύπους πελατών και να εισηγηθούμε τρόπους χειρισμού 2 1 4 3

7 ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ Προσπαθούμε να εντοπίσουμε τους τύπους πελατών και να εισηγηθούμε τρόπους χειρισμού ΑΠΡΟΣΕΚΤΟΣ ΝΤΡΟΠΑΛΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΦΛΥΑΡΟΣ

8 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Να καταγράψετε και να σχολιάσετε σε συντομία τους διαφόρους τύπους πελατών που αναφέρθηκαν πιο πάνω. Ποιον από τους πιο πάνω τύπους πελατών πιστεύετε ότι δεν θα μπορούσατε να αντιμετωπίσετε και γιατί;


Κατέβασμα ppt "ΤΥΠΟΙ ΠΕΛΑΤΩΝ 1 Κοινωνικός, απρόσεκτος, βιαστικός, φλύαρος, παραπονούμενος, συνεσταλμένος."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google