Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεLysander Thanos Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Κατηγόριες εκπαιδευτικού λογισμικού § 4.1 γενικό μέρος σελ 135
2
Δεν υπάρχει ξεκάθαρη κατηγοριοποίηση Συνεχής εξέλιξη Εκπαιδευτικό λογισμικό-περιβάλλον μπορεί να θεωρηθεί από ένα λογιστικό φύλλο μέχρι ένα μια επικοινωνία μέσω skype Ανάλογα με το ποιος έχει το έλεγχο (μαθητής ή δάσκαλος)
3
Mind tools Βασικό στοιχείο τους να δίνουν την δυνατότητα στο μαθητή να μπορεί να αναπτύξει την κριτική του σκέψη – ικανότητες –δεξιότητες. http://mindstorms.lego.com/en- us/Default.aspx http://mindstorms.lego.com/en- us/Default.aspx Το λογισμικό ως «δάσκαλος» Μαθητής Συνεργάτης
4
Λογισμικά και περιβάλλοντα ως απλές πηγές πληροφόρησης http://www.eric.ed.gov/ERICWebPortal/se arch/basic.jsp βιβλιοθήκεςhttp://www.eric.ed.gov/ERICWebPortal/se arch/basic.jsp http://www.aace.org/conf/elearn/ http://www.wikipedia.org/
5
Λογισμικά για διδασκαλία http://www.w3schools.com/ http://www.cardiocollege.com/ModuleList.aspx Λογισμικά –περιβάλλοντα πρακτικής και εκγύμνασης Drill and practice Πολλαπλές ερωτήσεις κ.λ.π hotpotatoes
6
Περιβάλλοντα διαχείρισης πολυμεσικου υλικού. Ppt…. Περιβάλλοντα προσομοίωσης http://www.newmediamedicine.com/foru m/content/
7
Εκπαιδευτικά λογισμικά για την διδασκαλία των μαθηματικών
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.