Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεAeneas Goulas Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008) ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ: Η διερεύνηση και καταγραφή της γνώμης των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τα σχολικά προγράμματα, βιβλία και άλλα διδακτικά υλικά που παρέχονται από το Υπουργείο Παιδείας προς χρήση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
2
Τρίτο μέρος ερωτηματολογίου:
Ερωτήματα με τα οποία οι εκπαιδευτικοί καλούνται να αξιολογήσουν ένα ως τρία συγκεκριμένα βιβλία μαθημάτων της ειδικότητάς τους, τα οποία διδάσκουν κατά την εφετινή χρονιά και για τα οποία έχουν διαμορφώσει μια έγκυρη άποψη. ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
3
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
4
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
5
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
6
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
7
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
8
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Ο πίνακας δείχνει τα 3 βιβλία με τη μεγαλύτερη ΜΤ και τα 3 με τη μικρότερη ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
9
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Το ερώτημα για τη συμβολή της διαθεματικότητας δέχεται μια από τις πιο αρνητικές κρίσεις των ερωτωμένων (51,7). Πιο αρνητικά απ’ αυτό το ερώτημα απάντησαν μόνο για την κάλυψη της ύλης (48,2) και την άμβλυνση των κοιν ανισοτήτων (45,3). Η πιο θετική κρίση που παίρνει βιβλίο για το ερώτημα αυτό είναι 66,7 ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
10
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Στον πίνακα φαίνεται ότι η διαθεματικότητα δ’εχτηκε τη χαμηλότερη θετική κρίση απ’ όλα τα άλλα ερωτήματα ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
11
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
12
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Τα βιβλία του Λ εντείνουν τις κοινωνικές ανισότητες πολύ περισσότερο απ’ ό,τι του Γυμν (37,7 από 45,3). Το πρόβλημα στο Λύκειο παίρνει διαστάσεις εκρηκτικές. Τα μόνα μαθήματα που ξεπερνούν τη βάση είναι τα θρησκευτικά και των 3 τάξεων, η Έκφραση – Έκθεση Β και η Κοινωνιολογία Γ. Ενώ τα μαθήματα που εντείνουν περισσότερο απ’ όλα τις κοιν ανισ είναι τα μαθήματα κατεύθυνσης της Β και Γ τάξης ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
13
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Η κριτική σκέψη στο Λύκειο υποβαθμίζεται υπερβολικά σε σύγκριση με το Γυμνάσιο (47,3 Λ, 54 Γ) Την πιο αρνητική κριτική δέχονται τα βιβλία Ιστορίας Γεν και των 3 τάξεων, μαθηματικών επίσης των 3 τάξεων και τα περισσότερα μαθήματα κατεύθυνσης Γ με εξαίρεση τη λογοτεχνία (57,4) ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
14
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Για το θέμα των παιδαγωγικών αντιλήψεων ο ΜΟ είναι 46,6, δραματικά χαμηλός. Εντελώς εκτός σύγχρονων παιδαγωγικών αντιλήψεων θεωρούνται τα βιβλία Τεχνολογίας Α και Β, καθώς επίσης πολύ μεγάλο πρόβλημα εντοποίζεται στην Ιστορία Α., ιστορία Γ γενικής και κατεύθυνσης ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
15
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Κοινή διαπίστωση είναι ότι στα περισσότερα βιβλία η ύλη δεν μπορεί να καλυφθεί (ΜΟ 47,6) με πιο έντονο πρόβλημα Ιστορία Γ γεν (18,4), Άλγευρα Α, Γεωμετρία ΑΒ, Φιλοσοφία Β, Φυσική Β Γενικής ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
16
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Οι προηγούμενες εικόνες ισοδυναμούν με πάνω από χίλιες λέξεις. Η κατάσταση με τα βιβλία στα ΕΠΑΛ δεν είναι απλώς τραγική. Ξεπερνά κάθε φαντασία. Και δυστυχώς επιβεβαιώνονται με τον πιο δραματικό τρόπο οι εκτιμήσεις της ΟΛΜΕ για την πλήρη διάλυση της ΤΕΕ. ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
17
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
18
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
19
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
20
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
21
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.