Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεNeoma Traino Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια. Καλύτερη Υγεία. Χαρούμενα παιδιά
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια.Καλύτερη Υγεία. Χαρούμενα παιδιά.>> Σχολικό έτος 12 / ΘΕΣΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΑΓΛΑΪΑ ΚΟΝΤΗ –ΕΛΕΝΗ ΧΑΜΨΑ
2
Ξεκινώντας… Υπεύθυνος εκπαιδευτικός:Καλούτση Αλεξάνδρα ΠΕ70
Συνεργαζόμενοι:Κοτσώνη Ναυσικά ΠΕ70 Τσουρούτη Πηνελόπη ΠΕ16 Γρίβα Αντωνία ΠΕ08 Τάξη:Β Τμήμα:Β1
3
Xωριστήκαμε σε 4 ομάδες,ανεξάρτητα από το φύλο, την επίδοση, την προσωπικότητα ή τη συμπεριφορά τους. Ως υπεύθυνος είχα ρόλο περισσότερο συντονιστικό,επικουρικό, ρόλο συνεργασίας, συμβάλλοντας στη δημιουργία κλίματος που θα αποπνέει ασφάλεια και εμπιστοσύνη. Δουλέψαμε με ομάδες. Οι ομάδες μας είναι. 1ομάδα (Οι κυνηγοί) 2 ομάδα (Οι γίγαντες) 3ομάδα (Οι ευγενικοί) 4 ομάδα (Οι δυνατοί).Συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας .
4
ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ…
Προσωπικές εμπειρίες των παιδιών και ενίσχυση της επιθυμίας τους για γνώση όσον αφορά τα δόντια και γενικότερα την στοματική κοιλότητα καθώς και την ικανότητα των μαθητών να φροντίζουν αποτελεσματικά το στόμα και τα δόντια τους.
5
Η Δραση μαΣ… ΑΦΙΣΑ Μορφή κοριτσιού με χαμόγελο και σε κάθε δόντι κάθε μαθητής ζωγράφισε οδοντόβουρτσα , οδοντόκρεμα ,οδοντικό νήμα . Τα παιδιά παρακολουθούν βίντεο στην τάξη και στην αίθουσα εκδηλώσεων σε υπολογιστή.
6
Διάβασαν τα παραμύθια έγραψαν την περίληψη και ζωγράφισαν. 1
Διάβασαν τα παραμύθια έγραψαν την περίληψη και ζωγράφισαν.1. <<Ο Ιππόλυτος Ιπποπόταμος>> της Ζαραμπούκα Οδοντίατρος. 2.<< Δόνα Τερηδόνα και το μυστικό της γαμήλιας τούρτας>>του Ευγένιου Τριβιζά. Διάβασαν ακόμη τα παραμύθια 3<<Ο Σοκολάκης και η Ζαχαρούλα>> του Α. Ράσελμαν. 4.<< Ο Κρέστος ο Τέρης και τα μυστήρια >> από την Crest. 5.<<O Λουκάς και η Τριχονεράιδα>> από την ΑΙΜ. . Από το Ανθολόγιο της Β. Δημοτικού το ποίημα ( Η Οδοντόβουρτσα ) 7.Από τη γλώσσα της Γ.Δημοτικού (παλιά έκδοση) τεύχος Α <<.Η Οδοντίατρος στο σχολείο>> 8.Από τη γλώσσα Δ. Δημοτικού (παλιά έκδοση) <<Στο Οδοντιατρείο>>. 9. Γράψαμε στίχους για τα δόντια,για το όμορφο χαμόγελο,για τη δυσάρεστη αναπνοή, για τρόφιμα ακίνδυνα ή βλαβερά, και για τις γεύσεις. 10.Παροιμίες. 11.Οικογένοια της λέξης δόντι. 12.Έθιμα από διάφορες χώρες όταν βγαίνει το δόντι.13. Από το διαδίκτυο το παραμύθι (Οι Διαμαντούλες και ο Τεριδόνιος). 14. Παρουσίαση από Η/Υ η ιστορία του δοντιού Ο ΠΙΚΙ ΠΙΚΙ( γραμμένο παραμύθι με εικόνες χωρίς ήχο). 16. Έγραψαν δικό τους παραμύθι <<Το δόντι που ήθελε να είναι καθαρό>> και διαβάσαμε το παραμύθι που έφτιαξε το Β2 <<Το κοριτσάκι που δεν έπλενε τα δόντια του>>. Στη συνέχεια το παίζουν.
7
Τα παιδιά έφεραν πληροφορίες και εικόνες με τα ονόματα των δοντιών την λειτουργία τους καθώς και τις αρρώστιες των δοντιών. Επίσης για τα ούλα και την υγιεινή διατροφή όπου φαίνονται και στις εικόνες.
8
Κάναμε το πείραμα με το αυγό οδοντικό ζελέ και το ποτήρι με το ξίδι.
Οι μαθητές φτιάχνουν με πλαστελίνη και φασόλια οδοντοστοιχίες.
9
Ζωγράφισαν το χαρούμενο το λυπημένο και το πονεμένο δοντάκι.
Επίσης έφτιαξαν μια δική τους ιστορία και ένα βιβλιαράκι <<ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟ>> με μια ιστοριούλα και το ζωγράφισαν.
10
Παίζουν επιτραπέζια παιχνίδια .
Παίζουν με πλαστική οδοντοστοιχία και το οδοντικό νήμα.
11
Μας επισκέφθηκαν… Επισκέφτηκαν το σχολείο μας οι Οδοντίατροι, εξέτασαν τους μαθητές τους μίλησαν για τη στοματική υγιεινή.Οι μαθητές έμειναν ενθουσιασμένοι και από την επίσκεψη των γιατρών και από όλο το πρόγραμμα.
12
Θεατικό δρώμενο <<Ο Πονόδοντος της Κατερίνας>>
Θεατικό δρώμενο <<Ο Πονόδοντος της Κατερίνας>> .Τραγούδι με παντομίμα<<Ο Μιχάλης ο Γλυκούλης>>.Προβολή παρουσίαση<<Αστραφτερά χαμόγελα>>και βίντεο<<Στοματική υγιεινή>>. Η παρουσίασή μας… H αφίσα πήρε μέρος στο διαγωνισμό που διοργανώθηκε από τα <<Γερά Δόντια,Χαρούμενα Παιδιά>> της Ελληνικής Οδοντιατρικής Ομοσπονδίας από το ΕΣΠΑ.Οι φωτογραφίες είναι από τη γιορτή που έγινε στις για γονείς και παρακολούθησαν όλοι οι μαθητές του σχολείου στην αίθουσα εκδηλώσεων.
13
Ας αξιολογηθούμε… Εφαρμόστηκαν στην αρχή του προγράμματος και προς το τέλος. Συμπλήρωσαν στα περιγράμματα δοντιών τροφές βλαβερές και τροφές που δε βλάπτουν τα δόντια. Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν , άλλαξε η στάση τους και η συμπεριφορά τους και φροντίζουν από μόνoi τους να πλένουν τα δόντια τους κάτι που πολλές φορές το ξεχνούσαν.
14
Zωγράφισαν ένα δόντι και έγραψαν τις απόψεις τους.
v
15
Κλεινοντασ… Οι μαθητές έγραψαν ποιήματα για τα δόντια , τα όμορφα χαμόγελα , τη δυσάρεστη αναπνοή και δημοσιεύτηκαν στη σχολική εφημερίδα <<Τα Χελιδονίσματα>>. Έφτιαξαν κόμικς και έγραψαν παροιμίες και αινίγματα. ΜΗΝΥΜΑ Καλημέρα Υγεία Tα δόντια σου….σαν τα μάτια σου.
16
Στο τέλος τους δόθηκε ο έπαινος για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα που είχε σταλεί από τους υπεύθυνους του Αγωγή Υγείας.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.