Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΡΟΤΥΠΟ –ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ Ταξη: Α 2

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΡΟΤΥΠΟ –ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ Ταξη: Α 2"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΡΟΤΥΠΟ –ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ Ταξη: Α 2
Μάθημα: Νεοελληνική Γλώσσα Θέμα: Διαφήμιση: τότε- τώρα Ομάδα: Μαριάνθη Γιακουμή Δήμητρα Κερασίδη Όλγα Κριεζή Ελπίδα Μαντζακοπούλου Μαρία Ματθαίου Υπ. Καθηγήτρια: Μαρία Κωττούλα

2 Διαφήμιση τότε & σήμερα
Περιεχόμενα: Γενικά Χαρακτηριστικά του Τότε Γενικά χαρακτηριστικά του Σήμερα Διαφημίσεις ΙΟΝ σοκολάτας Ομοιότητες και Διαφορές

3 Γενικά Χαρακτηριστικά
Τότε Ασπρόμαυρη ή έγχρωμη, έντυπη ή ραδιοτηλεοπτική, η διαφήμιση κατάφερε να αφήσει το ίχνος της στη συλλογική μνήμη του αιώνα. Τα πρώτα ίχνη της ανάγονται στην αρχαιότητα (προφορικές αγγελίες για επικήρυξη δούλων). Ρωμαϊκή αγορά: πινακίδες σχετικά με πωλήσεις ή θεατρικές παραστάσεις. Δημόσιος κήρυκας: όργανο διαφήμισης. 16ος και 17ος αιώνας: άνθηση επιγραφών.

4 Μέρος 1ο Μέρος 2ο Όργανο σύγχρονης εμπορικής διαφήμισης: τυπογραφία.
17ος αιώνας: οι πρώτες διαφημίσεις στις εφημερίδες. Βιομηχανική επανάσταση: μέσω αυτής η διαφήμιση αποκτά μεγαλύτερη σημασία. Η εικονογράφηση ήταν πολύ πρωτόγονη. Κύριοι φορείς διαφήμισης: εφημερίδες, περιοδικά, φυλλάδια, τοιχοκολλήσεις. 20ος αιώνας: αρχή της ιστορίας της ελληνικής διαφήμισης.

5

6 Γενικά Χαρακτηριστικά Σήμερα
Η διαφήμιση αποτελεί μια μορφή επικοινωνίας για ένα προϊόν/ιδέα/αγαθό. Σαφής Σχεδιασμός Αισθητικά Ελκυστική Στόχος: να πείσει τον καταναλωτή Ευφυές Περιεχόμενο Κείμενο: Εύληπτο, διανθισμένο, υποσχόμενο Ήχος: γνωστός, μελωδικός, γρήγορος, αισθησιακός Σχεδιασμός: ενδιαφέρον, ελκυστικό, κατάλληλα χρώματα και μουσική επένδυση Εικόνα: έμφαση στο πρότυπο ζωής Στοιχεία Ενημέρωσης: ευχάριστα, πειστικά, απειλητικά Επιλογή ομάδας-στόχου

7 Μέρος 2ο Στοιχεία χιούμορ Σεξ Συγκινησιακά φορτισμένες εικόνες
Κάθε διαφήμιση αποτελεί ένα μήνυμα. Η εκτέλεση του διαφημιστικού μηνύματος γίνεται με διάφορους τρόπους. Στοιχεία χιούμορ Σεξ Συγκινησιακά φορτισμένες εικόνες Αναφορά χαρακτηριστικών του προϊόντος Προτιμήσεις καταναλωτών: 1)Διασημότητα- Οικείο Πρόσωπο 2) Είδος ζωντανού ρεπορτάζ ) Αστικό πρότυπο ζωής

8 Ομοιότητες διαφημίσεων
Μείωση προϊόντων από τα ράφια διάφορες μέθοδοι τα λεγόμενα ‘’τρικ’’. Σε μία διαφήμιση εμφανίζονται: Άνθρωποι Στιχάκια Ηχητικά Εφέ Φανταχτερά Σκηνικά Απευθύνονται σε όλες τις ηλικίες

9 Διαφορές Διαφημίσεων Ασπρόμαυρη εικόνα Περιορισμένα σκηνικά
Η διαφήμιση παλαιά: Ασπρόμαυρη εικόνα Περιορισμένα σκηνικά Χαμηλότερη επιπέδου παραγωγή Καθαρεύουσα Απλή και ξέρη προβολή Μεγαλύτερη εστίαση στο προϊόν Η διαφήμιση σήμερα έχει πιο πολλές τεχνικές: Έντονα, πολλά χρώματα Πολλές εναλλαγές εντυπωσιακών εικόνων Εξελιγμένα εφέ Δημιουργία ιστορίας με συχνά έξυπνο χιούμορ Το λεξιλόγιο 1)κωδικοποιημένο 2) επαναλαμβανόμενο 3)ξενόφερτες εκφράσεις

10 Ευχαριστούμε πολύ!! Βιβλιογραφία: Google Εικόνες YouTube Τέλος
Αναζητείστε τις διαφημίσεις Ευχαριστούμε πολύ!! Βιβλιογραφία: Google Εικόνες YouTube Τέλος


Κατέβασμα ppt "ΠΡΟΤΥΠΟ –ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ Ταξη: Α 2"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google