Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Παρουσίαση των Cosmote, Q-Telecom, Tellas ως προς τα βασικά τους χαρακτηριστικά. Παναγιώτου Ιφιγένεια Πάχτα Σουζάννα Πισιμίσης Κωνσταντίνος Σταυρόπουλος.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Παρουσίαση των Cosmote, Q-Telecom, Tellas ως προς τα βασικά τους χαρακτηριστικά. Παναγιώτου Ιφιγένεια Πάχτα Σουζάννα Πισιμίσης Κωνσταντίνος Σταυρόπουλος."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Παρουσίαση των Cosmote, Q-Telecom, Tellas ως προς τα βασικά τους χαρακτηριστικά. Παναγιώτου Ιφιγένεια Πάχτα Σουζάννα Πισιμίσης Κωνσταντίνος Σταυρόπουλος Κωνσταντής Υπεύθυνος Καθηγητής : Δ. Παπούλιας

2 Δομή Παρουσίασης Χρυσή Τετραετία της κινητής τηλεφωνίας Cosmote Εταιρικό προφίλ – υπηρεσίες και προϊόντα - οικονομικά μεγέθη Q – Telecom Εταιρικό προφίλ – υπηρεσίες και προϊόντα - οικονομικά μεγέθη Πρόβλεψη για την αγορά κινητής τηλεφωνίας Tellas Εταιρικό προφίλ – υπηρεσίες και προϊόντα - οικονομικά μεγέθη

3  Το 1998 ένας στους πέντε κατοίκους ήταν πελάτης κινητής τηλεφωνίας (2.056.084 συνδρομητές), με αποτέλεσμα η Ελλάδα να κατέχει τη δέκατη θέση στην Ευρωπαϊκή Ένωση ως προς τον βαθμό διείσδυσης.  7.024.704 νέοι συνδρομητές ή το 66,1% του συνολικού πληθυσμού της Ελλάδας Η «χρυσή περίοδος» για την κινητή τηλεφωνία ήταν η τετραετία 1998 – 2001

4 Κινητή τηλεφωνία - Καρτοκινητή τηλεφωνία.  Το διάστημα 1998-2001 οι χρήστες καρτοκινητών παρουσίασαν αύξηση της τάξης του 600% την στιγμή που η αντίστοιχη αύξηση για την συνδρομητική έφτασε το 119%.  Το μερίδιο αγοράς του 1998 ανήκε πλειοψηφικά στους συνδρομητές συμβολαίων 65%, ενώ το 2001 λόγω της αλματώδους αύξησης της καρτοκινητής τηλεφωνίας το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς κατείχε η καρτοκινητή τηλεφωνία 63%.

5

6 Απρίλιος 1998: Έναρξη εμπορικής λειτουργίας. ΜΕΤΟΧΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ

7 Άξονες Στρατηγικής  Συνέχιση της απλής και ξεκάθαρης τιμολογιακής πολιτικής.  Αύξηση εσόδων από εταιρικούς πελάτες  Μείωση του δείκτη αποσυνδέσεων  Βελτίωση της επικοινωνίας για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Cosmote, βελτιστοποίηση και επέκταση του δικτύου πωλήσεων και διανομής  Αύξηση εσόδων από υπηρεσίες περιαγωγής  Ανάπτυξη υπηρεσιών μέσω Διαδικτύου  Συνέχιση της πολιτικής για επιλεκτικές επενδύσεις στο εξωτερικό

8 Προϊόντα και Υπηρεσίες  Υπηρεσίες βάσει συμβολαίου  COSMOΚΑΡΤΑ  WΗΑΤ’S UP  Η πύλη MyCosmos  MYCOSMOSview  i-mode®  Υπηρεσίες 3ης Γενιάς  Περιαγωγή

9 Οικονομικά Μεγέθη  Κύκλοι Εργασιών  EBITDA  ΚΑΘΑΡΑ ΚΕΡΔΗ  Επενδύσεις  Κυριότεροι Δείκτες (ARPU & AMOU)  Πελατειακή Βάση

10 Κύκλοι Εργασιών

11 EBITDA – ΚΑΘΑΡΑ ΚΕΡΔΗ

12 Δραστηριότητα στο Εξωτερικό AMC (Αλβανία). Ιούλιος του 2000 η Cosmote εξαγόρασε το 85% του μετοχικού κεφαλαίου της ALBANIAN MOBILE COMMUNICATIONS S.h.a. Globul (Βουλγαρία): 100% θυγατρική του ΟΤΕ. Από τον Οκτώβριο του 2002 υπό την διαχείριση της COSMOTE. COSMOFON (πΓΔΜ): 100% θυγατρική του ΟΤΕ. Από τον Οκτώβριο του 2002 υπό την διαχείριση της COSMOTE.

13 Επενδύσεις

14 Κυριότεροι Δείκτες

15 Πελατειακή Βάση

16 Μερίδια αγοράς

17 Σύγκριση ως προς τον ανταγωνισμό  Δίκτυα Διανομής  Τιμολογιακή Πολιτική  Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών  Διαφημιστική Καμπάνια  Στοχούμενη αγορά

18 Q TELECOM  Επιχειρησιακή Μονάδα της Info Quest (μεγαλύτερη εταιρία πληροφορικής στην Ελλάδα)  19 Ιουνίου 2002 εκκίνηση εμπορικής λειτουργίας  Παροχή κινητής (099) και σταθερής (1765) τηλεφωνίας

19 Άξονας Στρατηγικής  Πραγματοποίηση επιλεκτικών και μόνο επικερδών επενδύσεων (μόνο σε περιοχές με υψηλή πληθυσμιακή συγκέντρωση)  Χρήση δικτύων και υποδομών τρίτων (εθνική περιαγωγή, δίκτυο ΟΤΕ κτλ)  Επίτευξη χαμηλού κόστους λειτουργίας λόγω εμπειρίας από αγορά πληροφορικής, (ΜΚ ~ 10% των πωλήσεων)  Επιτυχία σημαντικής κερδοφορίας ακόμα και με μικρό μερίδιο της αγοράς ~ 5%

20 Άξονας Στρατηγικής  Σταθερή Τηλεφωνία Αξιοποίηση του δικτύου Σταθερής Ασύρματης Πρόσβασης για πληρέστερη εξυπηρέτηση των εταιρικών πελατών (μετάδοση φωνής, δεδομένων και πρόσβαση στο internet) Συνδέσεις σταθερής τηλεφωνίας με κωδικό επιλογής φορέα (1765), με εστίαση στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις Κάρτες σταθερής τηλεφωνίας προπληρωμένου χρόνου (Yα!)

21 Άξονας Στρατηγικής  Κινητή Τηλεφωνία Εστίαση στην Καρτοκινητή Τηλεφωνία Παροχή άμεσα νέων υπηρεσιών που υποστηρίζονται από την τεχνολογία GPRS, όπως MMS και WAP Συνέχιση ανάπτυξης του ραδιοδικτύου της στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, ενώ από το 2005 επέκταση και σε άλλα μεγάλα αστικά κέντρα (Πάτρα, Λάρισα, Βόλος κλπ)

22 Επενδύσεις – Υποδομές Ανάπτυξη δικτύου κινητής τηλεφωνίας 2ης γενιάς, με την εγκατάσταση σταθμών βάσης και ευρυζωνικό δίκτυο Σταθερής Ασύρματης Πρόσβασης LMDS (point-to-multipoint), στα 3,5 Ghz. Ανάπτυξη εθνικού δικτύου κορμού με χρήση μισθωμένων γραμμών και ιδίων συστημάτων μετάδοσης. Οι επενδύσεις που υλοποιεί η Info-Quest είναι από τις σημαντικότερες που έχουν γίνει στο χώρο από ιδιωτική ελληνική εταιρία.

23 Επενδύσεις – Υποδομές Επενδύσεις 2001-2005

24 Αγορά Στόχος

25  Κινητή Τηλεφωνία Οι χρεώσεις ανά δευτερόλεπτο, χωρίς πάγια ή χρονική δέσμευση συμβολαίου, χωρίς ελάχιστο χρόνο χρέωσης ή πάγιο τέλος κλήσης είναι οι χαμηλότερες της αγοράς Γραμμή έκτακτης ανάγκης Δυνατότητες ενημέρωσης και ψυχαγωγίας (καιρός, ringtones κ.α.) Αρχές 2005 MMS και WAP Προϊόντα και Υπηρεσίες

26  Σταθερή Τηλεφωνία Αστικές, υπεραστικές, διεθνείς και κλήσεις προς κινητά από το σταθερό του τηλέφωνο 1765 Μη χρέωση παγίου Χρήση τεχνολογίας circuit-switched -> Διασφάλιση ποιότητας Κλήσεων Προγράμματα τηλεφωνίας Q-1765, Q-Family και Q-Business Οι βασικές τιμές των κλήσεων μεταβάλλονται ανάλογα με τη χρονική διάρκεια της κάθε κλήσης, ξεκινώντας μετά τα τέσσερα πρώτα λεπτά διάρκειας της κλήσης Κάρτες Τηλεφωνίας Ya!

27 Προϊόντα και Υπηρεσίες  Internet – Ειδικές εφαρμογές myQnet myQnet ADSL FAST Dynamic, myQnet ADSL FAST Static Απεριόριστη πρόσβαση στο internet με σταθερή μηνιαία χρέωση Χρέωση ανεξάρτητα από τον όγκο των δεδομένων που διακινούνται Επιλογή δυναμικής ή στατικής διεύθυνσης (IP)

28 Κύκλοι Εργασιών

29 EBITDA - Καθαρά Κέρδη

30 Κυριότεροι Δείκτες Κινητή Τηλεφωνία: ARPU, AMOU, ANSMS

31 Κυριότεροι Δείκτες Σταθερή Τηλεφωνία: ARPU, AMOU

32 Πελατειακή Βάση

33 Μερίδιο Αγοράς

34 Σύγκριση ως προς τον Ανταγωνισμό Στόχευση σε ένα κοινό που ενδιαφέρεται κυρίως για προπληρωμένη κινητή τηλεφωνία χαμηλού κόστους Παρέχει διαφορετικό «προϊόν» που απευθύνεται σε εξειδικευμένες ανάγκες Παροχή απλών, φιλικών υπηρεσιών που χαρακτηρίζονται από ποιότητα και οικονομικότητα Δεν θα μπει στον ανταγωνισμό υπηρεσιών τρίτης γενιάς κινητής τηλεφωνίας (3G)

35 Σύγκριση ως προς τον Ανταγωνισμό

36 Wireless Total revenues as % of GDP

37 Wireless Voice Revenues vs Wireless Data Revenues

38 Split of Wireless Total Revenues in Corporates & Consumers

39 Split of Wireless Voice Revenues in Corporates & Consumers

40 Split of Wireless Data Revenues in Consumers & Corporates (Bn € )

41 Μετοχική Σύνθεση 50% - 1 μετοχή50% + 1 μετοχή 3 Φεβρουαρίου 2003 80 εκατ. €

42 Στρατηγική - Διαφημιστική Καμπάνια  Πελατοκεντρική αντίληψη – «Μάθετε να ζητάτε»  Aνώτατο βραβείο αποτελεσματικότητας Grand Effie Hellas 2004  Aναγνωρισιμότητα 94%  Αυτόματη Προεπιλογή Τellas  Εταιρικοι πελάτες (Tellas Free 800)

43 Στρατηγική – Ανάπτυξη Υποδομής  Iδιόκτητο εθνικό δίκτυο κορμού οπτικών ινών χωρητικότητας 2,5 Gbps,.  Ericsson: προμήθεια, υλοποίηση και συντήρηση δικτύου  1800 – 2200 χλμ. οπτικών ινών.  250 χλμ εντός πόλεων.  Εναέριες γραμμές μεταφοράς ενέργειας της ΔΕΗ  Σύνδεση με διεθνές δίκτυο μεταγωγής Wind μέσω υποθαλάσσιου καλωδίου Ελλάδα - Ιταλία

44 Επιχειρησιακό Σχέδιο  Στόχος: μετοχικό κεφάλαιο 150 εκατ. € (75 εκ. € έκαστος)  Μέχρι τέλη 2004 συμβολή 50 εκ. € έκαστος  Στόχος: μερίδιο αγοράς 16% - 900.000 συνδέσεις έως 2005

45 Οικονομικά Στοιχεία 1 Μερίδια Αγοράς

46 Οικονομικά Στοιχεία 2 44 115 Σεπτέμβριος – Οκτώβριος 2004:θετικά οικονομικά αποτελέσματα προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), νωρίτερα από τα προβλεπόμενα στο 10ετές επιχειρησιακό σχέδιο. +150%

47 Οικονομικά Στοιχεία 3 Περίοδος χρήσης2003 (million €)2004 (million €)Μείωση % 3-μηνο 9,13,264,8 6-μηνο 18,77,041,1 9-μηνο 26,89,963,1 12-μηνο 27,0(μη διαθέσιμα στοιχεία) Ζημίες συνδεδεμένων εταιρειών από τη μετά από φόρους συμμετοχή

48 Ενδεικτικές υπηρεσίες ανά κατηγορία Tellas Call & Surf Πάγιο Μηδέν Tellas Web ADSL Tellas 1738 50% Tellas Web Stay On Tellas Call & Surf 50% Free InternetΤellas 1738 Συνδυασμένες Υπηρεσίες InternetΣταθερή Τηλεφωνία

49 Ενδεικτικές υπηρεσίες ανά κατηγορία Tellas Call & Surf Πάγιο Μηδέν Tellas Web ADSL Tellas 1738 50% Tellas Web Stay On Tellas Call & Surf 50% Free InternetΤellas 1738 Συνδυασμένες Υπηρεσίες InternetΣταθερή Τηλεφωνία

50 Πρόσβαση στο Internet

51 Σας Ευχαριστούμε!!!! Παναγιώτου Ιφιγένεια Πάχτα Σουζάννα Πισιμίσης Κωνσταντίνος Σταυρόπουλος Κωνσταντής


Κατέβασμα ppt "Παρουσίαση των Cosmote, Q-Telecom, Tellas ως προς τα βασικά τους χαρακτηριστικά. Παναγιώτου Ιφιγένεια Πάχτα Σουζάννα Πισιμίσης Κωνσταντίνος Σταυρόπουλος."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google