Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεZoltan Doukas Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Βλάσσης Νικόλαος Α.Μ. 8010017 Γεωργακόπουλος Παναγιώτης Α.Μ. 8010022 Δεπάστα Χαρίκλεια Α.Μ. 8010032 Κουτσιώρα Τριανταφυλλιά Α.Μ. 8010059
2
Εισαγωγή Strategic Decision Making Συστηματική διαδικασία, καθοριστική για την επιβίωση και ευημερία των επιχειρήσεων Competitive Decision Making Πρόβλεψη & αναγνώριση του ανταγωνισμού Decision Support Systems Επαναστατικό εργαλείο Επιβίωση, επιτυχία Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα υποστηρίζει, δεν δεν αντικαθιστά την ανθρώπινη κρίση
3
Strategic Decision Making Παράγοντες επιρροής στο SDM Πηγή: Graham Jocumsen, Strategic marketing decision making in small business-a theoretical Framework, ANZMAC 2000 Παράγοντες επιρροής Σύμφωνα με τον G. Jocumsen, τριών κατηγοριών : Επιρροής στο περιβάλλον Επίδρασης στις μεθόδους Λήψης Απόφασης Επηρεασμού της διαδικασίας Αντικειμενικά και προσωπικά χαρακτηριστικά των Decision makers
4
Competitive Decision Making To strategic decision making που απαιτεί από τον κεντρικό actor να λαμβάνει υπ’ όψη του τις αποφάσεις των ανταγωνιστών, συναρτήσει των δικών του πράξεων. Raiffα (1982) Σύνδεση θεωρίας παιγνίων και αποκλίσεων ανταγωνιστών από τη λογική με μοντέλα ανταγωνιστικής δράσης Porter (1980) Ανάλυση βιομηχανίας και ανταγωνισμού. Η αναγνώριση και η γνώση των σκοτεινών σημείων ενός ανταγωνιστή μπορεί να βοηθήσει στην αναγνώριση των αδυναμιών του Θεωρητική έλλειψη Εστίαση στα σκοτεινά σημεία του ανταγωνιστή και παράβλεψη εκείνων του προς εξέτασιν actor
5
Decision Support Systems Άνθρωποι Υλικό Διαδικασίες Δεδομένα Λογισμικό Δημιουργία DSS Οι εξαρτήσεις μέσα σε ένα Πληροφοριακό Σύστημα Κρίσιμοι τομείς μελέτης Μέθοδοι κατασκευής Διαδικασία ανάπτυξης Χρήστες & οι ανάγκες τους Πληροφοριακές ανάγκες Κατασκευή Μοντέλου
6
Πρόταση DSS υποστήριξης του CDM Προσέγγιση Δυναμικού Στρατηγικού Σχεδίου Διοίκηση Γνώσης (Knowledge Management) Ένα πλαίσιο τακτικών, προγραμμάτων και τεχνολογιών που σχετίζονται με την εκμετάλλευση των πληροφοριών που κρατούν οι οργανισμοί Σκοπός Σκοπός η μετατροπή των πληροφοριών σε γνώση για βελτίωση της αποδοτικότητας Ανάλυση Ανταγωνιστών (Competitor Analysis) Μέρος του γενικότερου σχεδιασμού Σκοπός Σκοπός η περιγραφή με λεπτομέρειες των εξωτερικών προκλήσεων και ευκαιριών που αντιμετωπίζει η επιχείρηση
7
Πρόταση DSS υποστήριξης του CDM Πληροφορίες Ανάλυσης Ανταγωνιστή Λίστες ανταγωνιστών Σύντομη περιγραφή προϊόντων ανταγωνιστών Δυνατά σημεία και αδυναμίες των ανταγωνιστών Στρατηγικές και στόχοι των ανταγωνιστών Δύναμη της αγοράς
8
Πρόταση DSS υποστήριξης του CDM Data Warehouse (Data mining-OLAP) Data-Driven DSS Model-Driven DSS Knowledge-Driven DSS Web-Basedαρχιτεκτονική
9
Συμπεράσματα Αναγνωρίσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για μια επιχείρηση το να βρίσκεται μπροστά στις τεχνολογικές εξελίξεις Τα DSS, που έχουν εισχωρήσει πλέον στην καθημερινότητα της επιχειρησιακής λειτουργίας, αποτελούν αναμφισβήτητα στρατηγικά όπλα στον πόλεμο με τους ανταγωνιστές Οι ανθρώπινες ικανότητες εξακολουθούν να αποτελούν τους καθοριστικούς παράγοντες επιτυχίας των στρατηγικών αποφάσεων
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.