Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Παρουσίαση του παιχνιδιού «ΚΡΕΜΑΛΑ»
6-ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ Παρουσίαση του παιχνιδιού «ΚΡΕΜΑΛΑ»
2
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΗΧΑΝ
8.Ντάτση Ο. 9.Ολίνικ Τ. 10.Ρούκα Α. 11.Παντελής Χ. 12.Σπυροπούλου Μ. 13.Τσίντζηρας Ε. 14. Φωτόπουλος Α. 1.Αναστασόπουλος Α. 2.Γκρεπσά Μ. 3.Καραμούζης Π. 4.Κέσκος Β. 5.Λανζόν-Μιλλερ Α. 6.Μπούρας Κ. 7.Νούνεβ Β. Υπεύθυνοι Καθηγητές: κ. Γομάτου Π. κ. Κεφαλιακού Α.
3
Ασχοληθήκαμε με… Προγραμματισμό Επιλογή σεναρίου παρουσίασης
4
Τι Χρησιμοποιήσαμε: Δημιουργία εφαρμογής Abp στην μηχανή αναζήτησης της Goggle, και δοκιμή της σε emulator. Δημιουργία της εφαρμογής στο ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης Eclipse Δημιουργία εφαρμογής σε Visual Basic, η οποία είναι γλώσσα προγραμματισμού 3ης γενιάς. Λογισμικό καταγραφής ενεργειών από οθόνη tablet. Λογισμικό καταγραφής από οθόνη υπολογιστή. Εργαλείο επεξεργασίας Adobe AfterEffects. Λογισμικό δημιουργιών παρουσιάσεων Microsoft PowerPoint. Λογισμικό δημιουργιών παρουσιάσεων BB FlashBack Pro 4. Μηχανή δημιουργίας εφαρμογών Abp Inventor.
5
Ευχαριστούμε… Τους καθηγητές του 6ου Επάλ για την βοήθεια και την υποστήριξη τους. Την διεύθυνση του 6ου Επάλ που μας παρότρυνε για να υποβάλουμε συμμετοχή στο φεστιβάλ. Την διεύθυνση του 2ου Εργαστηριακού κέντρου Πάτρας, για το υλικό που μας αγόρασε (φορητό υπολογιστή και tablet).
6
APP INVENTOR
7
Πρόσθεση αντικειμένων
8
Προγραμματισμός αντικειμένων - Blocks
9
Visual Basic
10
Αρχική σελίδα προγράμματος
11
Σχεδιασμός προγράμματος
12
Εγγραφή κώδικα
13
ECLIPSE
14
Δημιουργία κώδικα
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.