Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΕΣ: ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΜΑΚΡΙΝΑ ΚΕΧΑΓΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

2 ΠΡΟΛΟΓΟΣ Τα τελευταία χρόνια, οι ραγδέες εξελίξεις στον χώρο των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής οδήγησαν στην ανάπτυξη των δικτύων και στην επικράτηση του διαδικτύου. Το διαδίκτυο έιναι μια συλλογή απο χιλιάδες συνδεδεμένα δίκτυα υπολογιστών τα οποία έχουν εγκατασταθεί στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη.Οι δυνατότητες που προσφέρει στους χρήστες είναι ποικίλες και αναρίθμητες.

3 ΕΝΝΟΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΟΡΙΟΥ
Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι μια διαδικασία που μας επιτρέπει να πραγματοποιούμαι επιχειρηματικές συναλλαγές μέσω τηλεπικοινωνιακών δικτύων ,για αγορές ή πωλήσεις υπηρεσιών-προιόντων. Η πλατφόρμα για την συναλλαγή του ηλεκτρονικού εμπορίου λέγεται ηλεκτρονική αγορά.

4 ΕΙΔΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
Ηλεκτρονικό εμπόριο απο επιχειρήσεις προς καταναλωτές Ηλεκτρονικό εμπόριο απο καταναλωτές προς κυβερνητικούς φορείς Ηλεκτρονικό εμπόριο απο επιχειρήσεις προς κυβερνητικούς φορείς Ηλεκτρονικό εμπόριο απο επιχειρήσεις προς επιχειρήσεις

5 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Μείωση του κόστους συναλλαγων. Παγκόσμια αγορά Τα Ηλεκτρονικά καταστήματα είναι ανοιχτά 24 ώρες το 24ωρο

6 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ
Παροχή νέων ευκαιριών και χρήσιμων εργαλείων Το Διαδίκτυο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως φθηνό μέσο μάρκετινγκ προς ένα ευρύ κοινό Μπορεί να επεκτείνει την επιχειρηματική δραστηριότητα Οι μικροί οργανισμοί μπορούν να έχουν άμεση πρόσβαση στις διεθνείς αγορές και να ανπτυχθούν πολύ γρήγορα Η ύπαρξη μιας πλήρους καταγραφής των αγοραστικών τάσεων του πελάτη

7 ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
Περιορισμένη δυναμικότητα του υπολογιστή Σχέσεις με τους καταναλωτές Ιδιωτική ζωή και ασφάλεια ηλεκτρονικών συναλλαγών Σαφής έλλειψη ξεκάθαρου και αναπτυγμένου νομικού πλαισίου Ελεγχος πελάτη και έλεγχος εμπειρίας χρήστη

8 ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
Έλειψη ασφάλειας και αξιοπιστίας Ανεπαρκής ζώνη επικοινωνίας Δεν έχουν όλοι οι πολίτες πρόσβαση στο Διαδίκτυο Επιπλέον απαιτούμενο κόστος για την υποδομή

9 ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΩΝΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ
Τα ηλεκτρονικά καταστήματα συγκαταλέγονται στις εφαρμογές της κατηγορίας επιχείρηση προς καταναλωτή και αποτελούν σημεία προώθησης και πώλησης αγαθών μέσω του internet. Στόχος τους είναι η προβολή των προιόντων και εφαρμογή τεχνικών που προσδίδουν πρόσθετη αξία στην ηλεκτρονική παρουσία του εμπόρου και ωθούν τον πελάτη να προτιμήσει την ηλεκτρονική αγορά έναντι της παραδοσιακής.

10 ΓΕΝΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ
Πρώτη γενιά : Απλή παρουσία Δεύτερη γενιά:Η Δυνατότητα για παραγγελία Τρίτη γενιά: Ολοκλήρωση με τα υπάρχοντα πληροφοριακά συστήματα Τέταρτη γενιά: Πλήρης και ασφαλείς υπηρεσίες

11 ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
Βάση δεδομένων Δικτυακή υποδομή Πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Σύστημα πληρωμών Μηχανισμοί ασφάλειας

12 ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
Έλεγχος αυθεντικότητας Ακεραιότητα Εμπιστευτικότητα Μη αποποίηση ευθύνης Εξουσιοδότηση

13 ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Σκουλήκια Hackers Εσωτεικοί εχθροί Ανταγωνιστές Κυβερνήσεις Εγκληματίες

14 ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΣΗ Είναι η μετατροπή ενός κανονικού μηνύματος σε ένα το οποίο είναι δύσκολο να διαβαστεί. Υπάρχουν δύο κατηγορίες αλγορίθμων κρυπτογράφησης: Οι Αλγόριθμοι συμμετρικού κλειδιού Οι Αλγόριθμοι δημόσιου κλειδιού

15 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗΚΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Οικογενειακός Έλεγχος Σχεδιασμός προιόντων και Μάρκετινγκ Μέγεθος Επιχειρήσεων Τεχνολογία και καινοτομία

16 ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΦΥΛΑΞΗΣ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ
Άλλες πηγές χρηματοδότησης Κίνητρα στους εργαζομένους Περικοπή Δαπανών Αλλαγή προσανατολίσμού Εξαγορές-συγχωνέυσεις-συναντήσεις

17 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Αναμφίβολα το Διαδίκτυο επέφερε ένα μαζικό αντίκτυπο στον τρόπο που οι εταιρείες επικοινωνουν και συλλέγουν πληροφορίες. Οι περισσότερες θεωρούν αναγκαία την διατήρηση ιστοσελίδας γιατί θεωρούν ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι αυτό που ζητούν οι πελάτες και συνεργάτες τους και αυτό που τους έχει επειφέρει λειγότερο κόστος στην λειτουργηία τους.Παρά τα αρνητικά του τις έχει αναπτύξει παρα πολύ.

18 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ


Κατέβασμα ppt "ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google