Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεOeneus Manos Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος Λαδιάς, Πηνελόπη Μαλλιάρα, Αναστάσιος Μικρόπουλος, Αθανασία Μπακαμήτσου, Ιωάννα Μπέλλου, Χρήστος Ράμμος, Άννα Σαριδάκη, Άνθιμος Χαλκίδης
2
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 2/15 Τι εννοούμε με τον όρο «ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ»; Είναι η διαδικασία εισαγωγής και ενοποίησης όλων των δομικών στοιχείων σε μια ολοκληρωμένη εφαρμογή.
3
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 3/15 Τι λογισμικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη εφαρμογών πολυμέσων? 1. Προγραμματιστικά περιβάλλοντα Προγραμματιστικά περιβάλλοντα 2. Εργαλεία συγγραφής εφαρμογών πολυμέσων Εργαλεία συγγραφής εφαρμογών πολυμέσων
4
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 4/15 Μεγάλος χρόνος ανάπτυξης Δεξιότητες έμπειρου προγραμματιστή Υψηλό υπόβαθρο γνώσεων I. Java (sun Microsystems) II. Visual Basic (Microsoft) III. Delphi (Borland) IV. C++ 1. Προγραμματιστικά περιβάλλοντα…. Ειδικές απαιτήσεις αλληλεπιδραστικότητας Εφαρμογές ανεξάρτητες πλατφόρμας και λειτουργικού Γρηγορότερη εκτέλεση Απαιτήσεις: Γιατί ναι:
5
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 5/15 Χαρακτηριστικά: Ισχυρή αντικειμενοστραφής γλώσσα Διαθέτει πλούσιες βιβλιοθήκες Υποστηρίζει animation Ασφάλεια στο Web Μπορεί να υποστηρίζει τη δημιουργία ανεξαρτήτων πολυμεσικών εφαρμογών που ενσωματώνονται σε σελίδες ΗΤΜL Προγραμματιστικά περιβάλλοντα… 1. Java (sun Microsystems)
6
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 6/15 Προγραμματιστικά περιβάλλοντα… 2. Visual Basic (Microsoft) Βασίζεται σε ένα συνδυασμό γραφικών αντικειμένων και κώδικα Βασίζεται στη φιλοσοφία του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού Η εφαρμογή μετά την ολοκλήρωση της μπορεί να μετατραπεί σε αρχείο.exe και να τρέξει ανεξάρτητα χωρίς να απαιτείται περιβάλλον γλώσσας Χαρακτηριστικά:
7
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 7/15 Χαρακτηριστικά : Είναι επέκταση της object Pascal Προγραμματιστικά περιβάλλοντα 3. Delphi (Borland)
8
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 8/15 Εργαλεία Συγγραφής Εφαρμογών Πολυμέσων Τα συγγραφικά εργαλεία πολυμέσων διαφέρουν ως προς : Τα χαρακτηριστικά (αλληγορία, δυνατότητες) Το κόστος Την ευκολία χρήσης Τι επιτρέπουν στο χρήστη τα εργαλεία συγγραφής πολυμέσων?
9
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 9/15 Τα εργαλεία συγγραφής εφαρμογών πολυμέσων επιτρέπουν στο χρήστη Να εισάγει δομικά στοιχεία που παράγονται με τη βοήθεια άλλων εργαλείων Να δημιουργήσει και επεξεργαστεί γραφικά, σχέδια, διαγράμματα, κείμενα, ήχο και animation Να σχεδιάσει διατάξεις οθονών με τη βοήθεια έτοιμων φορμών Να καθορίσει τη μορφή και τη ροή της παρουσίασης του υλικού της εφαρμογής Να επιτύχει την ολοκλήρωση, το συγχρονισμό των στοιχείων της εφαρμογής, την ανάπτυξη σεναρίων, την εισαγωγή ανάδρασης, την κλήση άλλων εφαρμογών Να σχεδιάσει το περιβάλλον και τη μορφή αλληλεπίδρασης χρήστη εφαρμογής και να προσθέτει στοιχεία αλληλεπιδραστικότητας Να αναπτύξει εκτελέσιμες εφαρμογές
10
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 10/15 Κατηγορίες συγγραφικών εργαλείων 1. Εργαλεία ηλεκτρονικής διαφάνειας Εργαλεία ηλεκτρονικής διαφάνειας 2. Εργαλεία κάρτας ή σελίδας Εργαλεία κάρτας ή σελίδας 3. Εργαλεία εικονιδίου ή λογικού διαγράμματος Εργαλεία εικονιδίου ή λογικού διαγράμματος 4. Εργαλεία ροή χρόνου ή χρονοδιαδρόμου Εργαλεία ροή χρόνου ή χρονοδιαδρόμου
11
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 11/15 1. Εργαλεία ηλεκτρονικής διαφάνειας Παρέχουν έτοιμες φόρμες με ποικιλία φόντων και γραφικών Επιτρέπουν την ενσωμάτωση πολυμεσικών στοιχείων Χαρακτηρίζονται από φιλικότητα στη χρήση και ευκολία στην εκμάθηση Έχουν χαμηλό κόστος Έχουν περιορισμένες δυνατότητες Π.χ. Microsoft Power Point Χαρακτηριστικά :
12
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 12/15 2. Εργαλεία κάρτας ή σελίδας. Τα βασικά δομικά στοιχεία της εφαρμογής λέγονται κάρτες ή σελίδες, που συνδέονται μεταξύ τους σε μορφή βιβλίου (book) ή σωρού (stack), ώστε να συνδέσουν την εφαρμογή. Οι εφαρμογές είναι ουσιαστικά σχεσιακές βάσεις δεδομένων. Είναι: εύκολες στη χρήση δεν υποστηρίζουν ζωγραφική ή animation τρέχουν συνήθως κάτω από ένα λειτουργικό Χαρακτηριστικά : Πχ. HyperCard Macintosh Asymetrix Tool book (windows)
13
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 13/15 3. Εργαλεία διαγράμματος ή εικονιδίου Βασίζονται στην προσέγγιση του οπτικού προγραμματισμού Χρησιμοποιούν ως στοιχειώδη αποθήκευση το εικονίδιο Μπορούν να περιέχουν μενού, γραφικά, ήχους οργανωμένα σε διαγράμματα ροής Παρουσιάζουν ολόκληρη τη δομή της εφαρμογής και ειδικότερα τη ροή και τις σχετικές διακλαδώσεις Είναι εύκολη η σύνταξη και η τροποποίηση της εφαρμογής Πχ. Authorware Macromedia Χαρακτηριστικά :
14
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 14/15 4. Εργαλεία ροής χρόνου και χρονοδιαδρόμου Χρησιμοποιούν την αλληγορία ταινίας ή χρονοδιαδρόμου ως μονάδα οργάνωσης και παρουσίασης του υλικού Αποτελούνται από κελιά κατά μήκος μιας χρονικής γραμμής Αποτελούν ισχυρά εργαλεία και χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη εφαρμογών επαγγελματικού επιπέδου Διαθέτουν ισχυρή γλώσσα ανάπτυξης σεναρίων Ενσωματώνουν δυνατότητες δημιουργίας animation Έχουν αυξημένες δυσκολίες εκμάθησης ειδικά για τα προχωρημένα χαρακτηριστικά τους. Χαρακτηριστικά : Πχ. Director
15
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 15/15 Flash Χαρακτηριστικά : Είναι προϊόν της Macromedia Παράγει υψηλού επιπέδου έργα για το Web Αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία ανάπτυξης Animations και επαγγελματικών εφαρμογών πολυμέσων Διαθέτει μεγάλες δυνατότητες αλληλεπιδραστικότητας Χειρίζεται χαρτογραφικά και ψηφιογραφικά γραφικά
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.