Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεAndromeda Stratos Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
ΣΤΑΔΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ KIDSPIRATION Πάμπος Χρυσοστομου Σύμβουλος Πληροφορικής Λεμεσού
2
Περιεχόμενα Στάδια ένταξης στη διδασκαλία Θεωρητικό Παιδαγωγικό Υπόβαθρο Τρόποι ένταξης στη διδακτική πράξη Οργάνωση τάξης για τη χρήση Πληροφορικής
3
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Χαρτογράφηση εννοιών ΘΕΩΡΙΑ ΜΑΘΗΣΗΣ Οικοδομιτισμός ΝΕΟΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΑΠ Διαχείριση πληροφορίας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Διερευνητική προσέγγιση Διαθεματική ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Χρήση Πληροφορικής στη διαδικασία της Μάθησης
5
ΣΤΑΔΙΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 1. Ιδεοθύελλα Ιδεοθύελλα Καταγραφή κεντρικής έννοιας ΚΕ Καταγραφή περιφερειακών εννοιών ΠΕ Εντοπισμός σχέσεων ΚΕ-ΠΕ 2. Δημιουργία Σχεδιαγράμματος – Χαρτογράφηση έννοιας ΧΕ Τοποθέτηση Κ.Ε Τοποθέτηση Κ.Ε Σύνδεσμος- Λειτουργική σχέση ΚΕ και Π.Ε Υποκατηγοριοποίηση ομαδοποίηση Π.Ε Υποκατηγοριοποίηση ομαδοποίηση Π.Ε Σύνδεσμος- Λειτουργική σχέση μεταξύ Π.Ε
6
3. Κατασκευή Σχεδιαγράμματος στο Kidspiration Σταδιακή απόκτηση δεξιοτήτων Επισήμανση βασικών δεξιοτήτων Επεξήγηση –χρήση δεξιοτήτων βάση λειτουργικής ανάγκης Ανάπτυξη – αναβάθμιση σχεδιαγράμματος βάση ευελιξίας προγράμματος (Εικόνα – Ήχος, Χρώματα) Ανάπτυξη – αναβάθμιση σχεδιαγράμματος βάση ευελιξίας προγράμματος (Εικόνα – Ήχος, Χρώματα) 4. Παρουσίαση θέματος
7
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ - Kidspiration Ηλεκτρονική Χαρτογράφηση εννοιών Ανοικτό Λογισμικό ΔημιουργικότηταΔιαθεματικότητα Ηλικιακή ευελιξία Φιλικό στο χρήση Ευκολία χρήσης Δυνατότητα Χρώματος, εικόνας, ήχου Δυνατότητα φύλαξης με άλλες μορφές εγγράφων
8
ΤΡΟΠΟΙ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1. Αρχική αξιολόγηση –Εντοπισμό των προυπάρχουσων γνώσεων –Σχεδιασμός διδακτικής παρέμβασης –Αφόρμηση –Εντοπισμός παρερμηνειών – Θεραπευτική παρέμβαση 2. Τελική αξιολόγηση –Αποτίμηση τελικού αποτελέσματος –Αξιολόγηση Μαθητή, Δασκάλου, Προσέγγισης
9
3. Αρχική και Τελική αξιολόγηση –Σύγκριση διάσταση –Ποσοτική σύγκριση – Προσθήκη νέων εννοιών –Ποιοτική σύγκριση- Διαφοροποίηση τρόπου σύνδεσης και ανάπτυξης εννοιών 4. Επεξεργασία μαθήματος –Άγνωστο θέμα προς διερεύνηση –Καθορισμός κεντρικού θέματος –Κατάθεση πηγών (Βιβλίο, Φυλλάδιο, Εγκυκλοπαίδεια, Διαδίκτυο) –Μελέτη πηγών και άντληση πληροφοριών –Καταγραφή πληροφοριών –Χαρτογράφηση
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.