Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Έντυπα Μέσα Φεβρουάριος 2010. Η Έρευνα  Συνεχής έρευνα με χρήση Πάνελ και χρήση της τεχνολογίας Mediawatch.  Στην έρευνα λαμβάνουν μέρος 600 άτομα κάθε.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Έντυπα Μέσα Φεβρουάριος 2010. Η Έρευνα  Συνεχής έρευνα με χρήση Πάνελ και χρήση της τεχνολογίας Mediawatch.  Στην έρευνα λαμβάνουν μέρος 600 άτομα κάθε."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Έντυπα Μέσα Φεβρουάριος 2010

2 Η Έρευνα  Συνεχής έρευνα με χρήση Πάνελ και χρήση της τεχνολογίας Mediawatch.  Στην έρευνα λαμβάνουν μέρος 600 άτομα κάθε μήνα.  Το δείγμα αλλάζει εντελώς κάθε 15 μέρες.  Το κάθε άτομο που συμμετέχει στην έρευνα λαμβάνει μέρος για 14 συνεχόμενες μέρες. Έχει δικαίωμα να ξανασυμμετάσχει στην έρευνα μόνο εφόσον περάσουν 3 μήνες.  Το δείγμα είναι αντιπροσωπευτικό του πληθυσμού όσον αφορά: Ηλικία, Φύλο, Επαρχεία

3 Αναγνωσιμότητα Εφημερίδων Υπενθύμιση: Από τον Ιανουάριο 2010 έχει ανανεωθεί το universe της έρευνας βάση και τα τελευταία στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας

4 Προφίλ Εφημερίδων Ανά Φύλο Data for Rolling Semester

5 Προφίλ Εφημερίδων Ανά Ηλικία Data for Rolling Semester

6 Προφίλ Εφημερίδων Ανά Κοινωνική Τάξη Data for Rolling Semester

7 Προφίλ Εφημερίδων Ανά Περιοχή Data for Rolling Semester

8 Αναγνωσιμότητα Εβδομαδιαίων Περιοδικών Υπενθύμιση: Από τον Ιανουάριο 2010 έχει ανανεωθεί το universe της έρευνας βάση και τα τελευταία στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας

9 Προφίλ Εβδομαδιαίων Περιοδικών Ανά Φύλο Data for Rolling Semester

10 Προφίλ Εβδομαδιαίων Περιοδικών Ανά Ηλικία Data for Rolling Semester

11 Προφίλ Εβδομαδιαίων Περιοδικών Ανά Κοινωνική Τάξη Data for Rolling Semester

12 Προφίλ Εβδομαδιαίων Περιοδικών Ανά Περιοχή Data for Rolling Semester

13 Αναγνωσιμότητα Γυναικείων Μηνιαίων Περιοδικών Υπενθύμιση: Από τον Ιανουάριο 2010 έχει ανανεωθεί το universe της έρευνας βάση και τα τελευταία στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας

14 Αναγνωσιμότητα Αντρικών Μηνιαίων Περιοδικών Υπενθύμιση: Από τον Ιανουάριο 2010 έχει ανανεωθεί το universe της έρευνας βάση και τα τελευταία στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας

15 Αναγνωσιμότητα Άλλων Μηνιαίων Περιοδικών Υπενθύμιση: Από τον Ιανουάριο 2010 έχει ανανεωθεί το universe της έρευνας βάση και τα τελευταία στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας

16 Magazines Profile Ανά Φύλο Profiles are run on a rolling six month basis

17 Magazines Profile Ανά Ηλικία Profiles are run on a rolling six month basis

18 Magazines Profile Ανά Κοινωνική Τάξη Profiles are run on a rolling six month basis

19 Magazines Profile Περιοχή Profiles are run on a rolling six month basis


Κατέβασμα ppt "Έντυπα Μέσα Φεβρουάριος 2010. Η Έρευνα  Συνεχής έρευνα με χρήση Πάνελ και χρήση της τεχνολογίας Mediawatch.  Στην έρευνα λαμβάνουν μέρος 600 άτομα κάθε."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google