Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΧΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΗΓΕΣ Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΧΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΗΓΕΣ Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΧΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΗΓΕΣ Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ

2 Ο Οδυσσέας & οι σύντροφοι στη σπηλιά του Κύκλωπα Πολύφημου – Τύφλωση του Κύκλωπα & απόδραση (ραψ. Ι 240-512, ενοτ. 14) Σε ποιο χρονικό σημείο της Οδύσσειας βρισκόμαστε; Ο Οδυσσέας φιλοξενείται στο νησί των Φαιάκων και αφηγείται τις περιπέτειές του στο βασιλιά Αλκίνοο. Έχει προηγηθεί η εξιστόρηση στο βασιλιά της περιπέτειάς του στους Κίκονες και στους Λωτοφάγους. Σειρά έχει η φοβερή περιπέτεια στο νησί των Κυκλώπων: Ο Οδυσσέας κρύβει το καράβι στο απέναντι λιμάνι και διαλέγει 12 από τους συντρόφους για να εξερευνήσει το νησί. Παίρνει μαζί του και εκλεκτό κρασί. Φτάνει στη σπηλιά του γίγαντα Πολύφημου, ο οποίος, αφού τρώει 6 συντρόφους, κλείνει με θεόρατο βράχο την είσοδο της σπηλιάς. Ο Οδυσσέας, όμως, καταφέρνει να γλιτώσει τον εαυτό του και τους υπόλοιπους συντρόφους και να δραπετεύσει από τη σπηλιά... ΤΟ ΘΕΜΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣΤΟΧΟΙΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΠΗΓΕΣ Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

3  Δ ιερευνούμε το χαρακτήρα του Οδυσσέα & τον συγκρίνουμε με άλλους ήρωες  Γινόμαστε σύντροφοι του ήρωα – μέλη μιας ομάδας  Καταγράφουμε την κοινωνία των Κυκλώπων & τη συγκρίνουμε με αυτήν των Φαιάκων  Διαπιστώνουμε τον παραμυθιακό χαρακτήρα της Κυκλώπειας Βασικός μας οδηγός η «Οδύσσεια» αλλά και άλλες δευτερογενείς πηγές. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣΤΟΧΟΙΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΠΗΓΕΣ Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

4 Η δημιουργία πολυτροπικού κειμένου σε μορφή παρουσίασης (ppt) που θα εμπεριέχει τη διερεύνηση & τα συμπεράσματα στα προηγούμενα θέματα. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣΤΟΧΟΙΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΠΗΓΕΣ Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

5 Χωριζόμαστε σε 3 ομάδες- παίρνουμε ρόλους ΤΟ ΘΕΜΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣΤΟΧΟΙΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΠΗΓΕΣΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

6 Οι ήρωες Ηθογραφούν τον Οδυσσέα σε σχέση με τον Κύκλωπα Ψάχνουν στην Ιλιάδα & την Οδύσσεια χαρακτηρισμούς του από άλλα πρόσωπα Εντοπίζουν άλλους ήρωες μυθολογίας ή θρύλων που αντιμετώπισαν υπερφυσικά όντα και συγκρίνουν Δημιουργούν μία πολυμεσική παρουσίαση (ppt) Φύλλο εργασίας 1 ΤΟ ΘΕΜΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣΤΟΧΟΙΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΠΗΓΕΣΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

7 Οι σύντροφοι Παρουσιάζουν τη σχέση τους με τον Οδυσσέα- συζητούν για τη δυναμική της ομάδας για τον κοινό στόχο Διερευνούν σε άλλες εποχές αντίστοιχες ομάδες με κοινό σκοπό Δημιουργούν (χωρισμένοι σε 2 υπο- ομάδες) από ένα διαφορετικού θέματος αφηγηματικό κείμενο σε μορφή Word Δημιουργούν μία πολυμεσική παρουσίαση (ppt) στην οποία ενσωματώνουν τα 2 έγγραφα Word Φύλλο εργασίας 2 ΤΟ ΘΕΜΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣΤΟΧΟΙΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΠΗΓΕΣΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

8 Φαίακες & Κύκλωπες Βρίσκουν μυθολογικές πληροφορίες για τους 2 λαούς Συγκρίνουν τις κοινωνίες τους Διερευνούν την επιβίωση του μύθου & του ονόματος «Κύκλωπας» σε άλλα έργα αρχαία & μεταγενέστερα (παραμυθιακός χαρακτήρας Κυκλώπειας) Δημιουργούν μία πολυμεσική παρουσίαση (ppt) Φύλλο εργασίας 3 ΤΟ ΘΕΜΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣΤΟΧΟΙΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΠΗΓΕΣΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

9 Διατύπωση Παρουσίαση ΠΗΓΕΣ Προσβασιμότητα Λειτουργία Περιεχόμενο ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Με την ομάδα Με τον καθηγητή ΤΟ ΘΕΜΑ Μέτριος -α -ο Eπαρκής-ές Καλός -ή -ό Εξαιρετικός-ή-ό ΤΟ ΘΕΜΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣΤΟΧΟΙΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗΠΗΓΕΣ

10 http://users.uoa.gr/~nektar/arts/tributes/omhros/index.htm http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM- C103/88/698,2632/ http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM- C103/88/698,2632/ http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM- C103/88/698,2633/unit=1326 http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM- C103/88/698,2633/unit=1326 http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM- C103/88/698,2634/ http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM- C103/88/698,2634/ http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%B5%CF%81%CF%83%CE%AD%CE% B1%CF%82 http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%B5%CF%81%CF%83%CE%AD%CE% B1%CF%82 https://sites.google.com/site/hellasmythology/home http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CE%B5%CE%B2%CE%AC%CF%87 http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CE%B5%CE%B2%CE%AC%CF%87 http://www.youtube.com/watch?v=dJESF6mlwMo http://www.youtube.com/watch?v=dJESF6mlwMo http://www.youtube.com/watch?v=MudCwXFkezM http://www.youtube.com/watch?v=MudCwXFkezM http://www.ime.gr/chronos/11/el/gr/violence/insecurity/ http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A1%CE%BF%CE%BC%CF%80%CE%AD%CE% BD_%CF%84%CF%89%CE%BD_%CE%94%CE%B1%CF%83%CF%8E%CE%BD http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A1%CE%BF%CE%BC%CF%80%CE%AD%CE% BD_%CF%84%CF%89%CE%BD_%CE%94%CE%B1%CF%83%CF%8E%CE%BD ΤΟ ΘΕΜΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣΤΟΧΟΙΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΠΗΓΕΣΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

11 http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM- A112/346/2305,8803/ http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM- A112/346/2305,8803/ http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM- A112/346/2305,8804/ http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM- A112/346/2305,8804/ http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CF%8D%CE%BA%CE%BB%CF%89% CF%80%CE%B5%CF%82 http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CF%8D%CE%BA%CE%BB%CF%89% CF%80%CE%B5%CF%82 http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A6%CE%B1%CE%AF%CE%B1%CE%BA% CE%B5%CF%82 http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A6%CE%B1%CE%AF%CE%B1%CE%BA% CE%B5%CF%82 http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM- A115/461/3044,12230/ http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM- A115/461/3044,12230/ http://www.youtube.com/watch?v=z0N-EuzS434 ΤΟ ΘΕΜΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣΤΟΧΟΙΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΠΗΓΕΣΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

12 Υπάρχει πλήρης αντιστοιχία με τους στόχους του Αναλυτικού Προγράματος της Οδύσσειας Διδακτική μεθοδολογία: Ερμηνευτική- διερευνητική Ρόλος της καθηγήτριας: οργανωτικός και καθοδηγητικός Εμπλεκόμενα αντικείμενα: αρχαία ελληνική γραμματεία, ιστορία/μυθολογία, λογοτεχνία, γλώσσα Προαπαιτούμενες γνώσεις: Η ανάγνωση/ εξομάλυνση του κειμένου, πλοήγηση στο διαδίκτυο, χρήση MS-WORD, MS-PPT Υπάρχει πλήρης αντιστοιχία με τους στόχους του Αναλυτικού Προγράματος της Οδύσσειας Διδακτική μεθοδολογία: Ερμηνευτική- διερευνητική Ρόλος της καθηγήτριας: οργανωτικός και καθοδηγητικός Εμπλεκόμενα αντικείμενα: αρχαία ελληνική γραμματεία, ιστορία/μυθολογία, λογοτεχνία, γλώσσα Προαπαιτούμενες γνώσεις: Η ανάγνωση/ εξομάλυνση του κειμένου, πλοήγηση στο διαδίκτυο, χρήση MS-WORD, MS-PPT ΤΟ ΘΕΜΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣΤΟΧΟΙΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΠΗΓΕΣΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

13 Στόχοι: Α)γνωστικοί:  Να συγκρίνουν το ήθος/συμπεριφορά του Οδυσσέα με άλλους ήρωες  Να ανιχνεύσουν τη σχέση Οδυσσέα- συντρόφων, όπως και τη δυναμική άλλων ομάδων (ιεραρχία-ευθύνη-αλληλοβοήθεια-υπακοή)  Να γνωρίσουν την (προ)πολιτισμική ουτοπική κοινωνία των Κυκλώπων και να την συγκρίνουν με την ιδανική κοινωνία των Φαιάκων  Να διαπιστώσουν την επιβίωση του μύθου του Κύκλωπα σε άλλα κείμενικά είδη και τέχνες (πχ εικονογράφηση, σατυρικό δράμα, σύγχρονο θέατρο, ποίηση)  Να διαπιστώσουν, τελικά, τον ανθρωπιστικό και ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα του επεισοδίου (ο άνθρωπος με την επιβολή του νου κερδίζει την ωμή σωματική δύναμη )  Να ασκηθούν στην παραγωγή γραπτού λόγου ΤΟ ΘΕΜΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣΤΟΧΟΙΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΠΗΓΕΣΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

14 Β)παιδαγωγικοί: Να ασκηθούν στην ομαδική συνεργασία Να αναπτύξουν την αναλυτική-συνθετική τους σκέψη Να καλλιεργήσουν την αισθητική τους μέσα από αναπαραστάσεις του επεισοδίου Γ)τεχνολογικοί: @Να ασκηθούν στην αναζήτηση πηγών στο Διαδίκτυο και στην επιλογή των κατάλληλων για την εργασία τους @Να διευρύνουν τις γνώσεις τους στα λογισμικά MS-WORD και MS- PPT ΤΟ ΘΕΜΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣΤΟΧΟΙΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΠΗΓΕΣΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ


Κατέβασμα ppt "ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΧΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΗΓΕΣ Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google