Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεChloe Kara Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Μ.Σ. 2012- 2013 ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ (Α.Μ.:12025)
2
Είσοδος νέων τεχνολογιών … Δίκτυα πληροφοριών Τεχνολογίες Μεταγωγής Ασφάλεια στο Διαδίκτυο e-commerce, ηλεκτρονική αγορά Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης Πληροφοριακά Συστήματα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων Ψηφιακά Συστήματα και τηλεπικοινωνίες
3
Αλλαγές στις επιχειρήσεις με την είσοδο νέων τεχνολογιών… Αναδιοργανώνουμε τις επιχειρηματικές διαδικασίες Αλλάζουμε τον τρόπο με τον οποίο δούλευαν μέχρι τώρα οι εργαζόμενοι Ενσωματώνουμε πολλά νέα είδη πληροφοριακών συστημάτων
4
Οι αλλαγές δημιουργούν προβλήματα… Η νέα τεχνολογία πρέπει να είναι καλά ορισμένη και σχεδιασμένη έτσι ώστε να μπορεί να προσαρμοστεί στην ήδη υπάρχουσα Η μετάβαση απαιτεί κατανάλωση σε χρόνο και μεγάλο κόστος Η πολυπλοκότητα της νέας εφαρμογής δυσκολεύει τους εργαζόμενους
5
Ορισμός… Change management : Είναι η αποτελεσματική διαχείριση μιας επιχειρηματικής αλλαγής, ώστε τα στελέχη της επιχείρησης, οι μάνατζερ και οι εργαζόμενοι της πρώτης γραμμής να συνεργασθούν προκειμένου να υποβοηθήσουν τις απαραίτητες διαδικασίες για την επιδιωκόμενη τεχνολογική ή οργανωσιακή αλλαγή(Jones & Powers, 2004) Έχει καθοριστική σημασία για την επιτυχία και τη βιωσιμότητα κάθε επιχειρηματικής οντότητας Εμπλέκονται οι άνθρωποι, η τεχνολογία και τα συστήματα/διαδικασίες του οργανισμού
6
Change management… Χωρίζεται σε 3 φάσεις : Προετοιμασία της αλλαγής Διαχείριση της αλλαγής Εδραίωση της αλλαγής Παράγοντες Επιτυχίας της Διοίκησης Αλλαγών : Πίεση για αλλαγή Σαφές και κοινό όραμα Ικανότητα για αλλαγή Δράση
7
Στόχοι της διοίκησης αλλαγών… να ελαχιστοποιηθεί η επίδραση στην παραγωγικότητα να αποφευχθούν αχρείαστα λάθη να εξουδετερωθεί κάθε επίδραση της αλλαγής στον πελάτη να επιτευχθούν τα αναμενόμενα κέρδη από την αλλαγή όσο το δυνατόν συντομότερα
8
Οι τακτικές της διοίκησης των αλλαγών διαφέρουν από οργανισμό σε οργανισμό και είναι οι εξής : Εκπαίδευση Συμμετοχή Διευκόλυνση Διαπραγμάτευση Συνεργασία Χειραγώγηση Εξαναγκασμός
9
Στρατηγική για την διαχείριση των αλλαγών… Ενεργή συμμετοχή: Δεν είναι δυνατή η υλοποίηση σημαντικού έργου χωρίς την έντονη και ενεργή συμμετοχή της διοίκησης της εταιρίας Οριοθέτηση ξεκάθαρων στόχων Κατανοητή και εφαρμόσιμη διαδικασία μετάβασης προς τη νέα κατάσταση Δημιουργία ικανής και έμπειρης ομάδας έργου και διατήρηση μιας επίπεδης «οργανογραμματικής» δομής εντός της ομάδας Ομαδική εργασία
10
Συνέχεια… Καλή επικοινωνία μεταξύ των μελών της ομάδας Συγκέντρωση και διάχυση τεχνογνωσίας H ανεπαρκής παροχή πόρων είναι ένας παράγοντας που είναι δυνατόν να ανακύψει Η αφοσίωση και δέσμευση για την ολοκλήρωση του έργου αποτελεί κυρίαρχο στοιχείο για την επιτυχία του
11
Συνοψίζοντας… η τήρηση των προηγούμενων αρχών αποτελεί το θεμέλιο για μια επιτυχή διαχείριση αλλαγών για να εξασφαλιστεί η επιτυχής εφαρμογή των αλλαγών είναι απαραίτητη η ομαλή και αρμονική συνεργασία όλων των εμπλεκομένων πλευρών για να επιτευχθούν τα βέλτιστα δυνατά αποτελέσματα εγκατάσταση νέου επιχειρησιακού λογισμικού αποτελεί την αντιπροσωπευτικότερη έκφανση της αλλαγής μέσα στο περιβάλλον μιας επιχείρησης οπότε για αυτό επιλέγουμε τους κατάλληλους και έμπειρους συνεργάτες - συμβούλους που θα επιβλέψουν και θα κατευθύνουν την ομάδα έργου
12
Διαφορετικά οδηγούμαστε σε… παραιτήσεις αξιόλογων στελεχών αντιδράσεις των εργαζομένων καθυστερήσεις εργασιών μείωση της παραγωγικότητας και αναστάτωση των πελατών
13
«Στη φύση δεν επιβιώνουν τα δυνατότερα είδη, ούτε τα ευφυέστερα, αλλά εκείνα τα οποία προσαρμόζονται καλύτερα στην αλλαγή» - Δαρβίνος ευχαριστώ…
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.