Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΥΛΗΣ ΧΘΕΣ, ΣΗΜΕΡΑ, ΑΥΡΙΟ... Άρης Λούβρης, Προϊστάμενος Γρ. Δ.Ε.Π. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

2 ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΥΛΗ
Έναρξη: 14 Ιανουαρίου 2003 Στόχοι: Συγκέντρωση διάσπαρτου εκπαιδευτικού υλικού Ανάδειξη εφαρμοσμένων προτάσεων διδασκαλίας από προγράμματα Υπ.Ε.Π.Θ. Πληροφόρηση για το εκπαιδευτικό λογισμικό Ικανοποίηση του αιτήματος των εκπαιδευτικών για ίδρυση Εκπαιδευτικής Πύλης Εύκολη επικοινωνία της εκπαιδευτικής κοινότητας Πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό για περιοχές δυσπρόσιτες Βελτίωση της ποιότητας της εκπαιδευτικής και μαθησιακής διαδικασίας. Συγκέντρωση διάσπαρτου εκπαιδευτικού υλικού Ανάδειξη εφαρμοσμένων προτάσεων διδασκαλίας από προγράμματα Υπ.Ε.Π.Θ. Πληροφόρηση για το εκπαιδευτικό λογισμικό Ικανοποίηση του αιτήματος των εκπαιδευτικών για ίδρυση Εκπαιδευτικής Πύλης Εύκολη επικοινωνία της εκπαιδευτικής κοινότητας Πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό για περιοχές δυσπρόσιτες Βελτίωση της ποιότητας της εκπαιδευτικής και μαθησιακής διαδικασίας. Εκπαιδευτική αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Υποστήριξη των εκπαιδευτικών με ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό. Διευκόλυνση του διαλόγου για θέματα που αφορούν στην εκπαίδευση. Υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου σε απομακρυσμένες σχολικές μονάδες. Συμπλήρωση της βασικής κατάρτισης των εκπαιδευτικών, με στόχο την αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη. Στήριξη της εξ αποστάσεως επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών. Χανιά 9-10/3/2007

3 Στόχων συνέχεια: Εκπαιδευτική αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Υποστήριξη των εκπαιδευτικών με ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό. Διευκόλυνση του διαλόγου για θέματα που αφορούν στην εκπαίδευση. Υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου σε απομακρυσμένες σχολικές μονάδες. Συμπλήρωση της βασικής κατάρτισης των εκπαιδευτικών, με στόχο την αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη. Στήριξη της εξ αποστάσεως επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών. Χανιά 9-10/3/2007

4 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΥΛΗΣ
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΥΛΗΣ Η νέα πλατφόρμα της Εκπαιδευτικής Πύλης 27 προς το παρόν τίτλοι εκπαιδευτικού λογισμικού διαθέσιμοι προς χρήση στις σχολικές μονάδες Δίκτυα – Διαθέσιμο εκπαιδευτικό πακέτο διδασκαλίας προσαρμοσμένο στο Αναλυτικό Πρόγραμμα για την ενότητα Δίκτυα της Πληροφορικής γυμνασίου και λυκείου Διαγωνισμοί: Safer Internet Day: Με την υποστήριξη της Εκπ/κής Πύλης η Ελλάδα πρώτη σε συμμετοχές και σε βραβεία. Ευρωπαϊκά προγράμματα: e-Twinning Περιεχόμενα για εύκολη αναζήτηση Πίνακας Ανακοινώσεων -Ημερολόγιο για τα Νέα μας Χανιά 9-10/3/2007

5 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΥΛΗΣ
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΥΛΗΣ Χανιά 9-10/3/2007

6 ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΤΟ ΑΜΕΣΟ ΜΕΛΛΟΝ...
Αλλαγή πλατφόρμας ώστε να παρέχει τις απαραίτητες τεχνολογικά λειτουργίες για: ευκολότερη και πιο ευχάριστη πλοήγηση στο δικτυακό τόπο της Πύλης ταχύτερη αναζήτηση συνεπώς και αξιοποίηση του περιεχομένου της, την αμεσότερη επικοινωνία με τους εκπαιδευτικούς, την πραγματοποίηση συνεργατικών δραστηριοτήτων, την άμεση και γρήγορη κατάθεση υλικού απευθείας από τους εκπαιδευτικούς. Χανιά 9-10/3/2007

7 ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
Χανιά 9-10/3/2007

8 ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΠΥΛΗΣ
Πρόσκληση για κατάθεση προτάσεων διδασκαλίας: Σε ατομικό επίπεδο: όφελος του εκπαιδευτικού καθώς για την εκπόνηση των προτάσεων διδασκαλίας θα ενεργοποιήσει παλιές γνώσεις και θα αποκτήσει νέες σχετικά με το γνωστικό αντικείμενο, τις ΤΠΕ και τη σύγχρονη Παιδαγωγική θεωρία Σε συλλογικό επίπεδο: Διάχυση του νέου εκπαιδευτικού υλικού μέσω της Πύλης => πολλαπλασιαστική λειτουργία => σταδιακή ανανέωση παραδοσιακής μαθησιακής διαδικασίας => οφέλη για μαθητές και εκπαιδευτικούς Χανιά 9-10/3/2007

9 ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΠΥΛΗΣ
Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση A.εξA.E. : Επιμόρφωση με ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση 250 εκπαιδευτικών σε απομακρυσμένες περιοχές οι οποίοι θα καταθέσουν από μία διδακτική πρόταση. Οι ΤΠΕ φτάνουν ακόμη και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές και αξιοποιούνται για τη διδακτική πράξη Κάθε ένας εκπαιδευτικός λειτουργεί ως πολλαπλασιαστής στην περιοχή του Η κατάθεση διδακτικών προτάσεων θα επιφέρει όλα τα οφέλη που αναφέρθηκαν στην πρόσκληση για κατάθεση προτάσεων διδασκαλίας Αξιοποίηση όλων των προτερημάτων της A.εξA.E. Ενδεικτικά: Είναι πάντα και παντού διαθέσιμη σε όσους διαθέτουν απλά μέσα όπως ένα Η/Υ (Berge & Collins 1993) Χαρακτηρίζεται από ελαστικότητα που αφορά τόσο στο χρόνο όσο και στο ρυθμό της μάθησης Είναι πλούσια σε περιεχόμενο και επιδέχεται εμπλουτισμό Είναι εξαιρετικά αποτελεσματική καθώς αξιοποιεί πολυμέσα, βίντεο, ήχο, εικόνες, ομιλία κ.λπ Καλύπτει απεριόριστο, θεωρητικά, αριθμό εκπαιδευομένων και μειώνει δραστικά την ανάγκη προγραμματισμού δασκάλων, αιθουσών, εκπαιδευομένων. Χανιά 9-10/3/2007

10 ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΠΥΛΗΣ
Εκδηλώσεις για να έρθουμε κοντά στους επισκέπτες μας Επαναλαμβανόμενες συναντήσεις σε συνεργασία με τη Βιβλιοθήκη του Ιδρύματος Ευγενίδου με θέμα την πληροφοριακή παιδεία Επαναλαμβανόμενες συναντήσεις σε συνεργασία με το Μουσείο Ηρακλειδών Ανοικτές εκδηλώσεις. Χανιά 9-10/3/2007

11 Χανιά 9-10/3/2007

12 Χανιά 9-10/3/2007

13 Χανιά 9-10/3/2007

14 Χανιά 9-10/3/2007

15 Χανιά 9-10/3/2007

16 Καλές επισκέψεις! Ευχαριστούμε για την προσοχή σας...
Χανιά 9-10/3/2007


Κατέβασμα ppt "ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google