Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεDoria Christos Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΗΣ ΧΕΛΩΝΑΣ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20
2
Βασικές εντολές κοντά στη φυσική γλώσσα:
Με την εκτέλεση της εντολής: Στυλόκάτω (στκ) : Η χελώνα αφήνει ίχνος καθώς προχωράει. Στυλόάνω (στα) : Η χελώνα δεν αφήνει ίχνος καθώς προχωράει. ΣβήσεΓραφικά (σβγ) : Σβήνονται τα γραφικά της επιφάνειας εργασίας και μεταφέρεται η χελώνα στο κέντρο της επιφάνειας εργασίας με κατεύθυνση προς τα πάνω. Μπροστά (μπ) αριθμός εικονοστοιχείων : Η χελώνα προχωράει μπροστά τόσα εικονοστοιχεία όσα δηλώνει ο αριθμός των εικονοστοιχείων. Πίσω (πι) αριθμός εικονοστοιχείων : Η χελώνα προχωράει προς τα πίσω τόσα εικονοστοιχεία όσα δηλώνει ο αριθμός των εικονοστοιχείων. Δεξιά (δε) μοίρες : Η χελώνα στρίβει προς τα δεξιά τόσες μοίρες όσες ορίζουμε. Αριστερά (αρ) μοίρες : Η χελώνα στρίβει προς τα αριστερά τόσες μοίρες όσες ορίζουμε. ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20
3
∆οκιµάστε να πληκτρολογήσετε στο Kέντρο Eντολών τις παρακάτω οδηγίες:
Η χελώνα εµφανίζεται στην οθόνη ως εικονική αναπαράσταση µιας χελώνας έτσι ώστε να φαίνονται καθαρά η θέση και η κατεύθυνσή της (δηλαδή, προς τα πού είναι στρα µµένη). Αυτά είναι τα βασικά στοιχεία της κατάστασης µιας χελώνας. Οι πιο ση µαντικές εντολές Logo που ελέγχουν τη χελώνα είναι αυτές που αλλάζουν την κατάστασή της . Για παράδειγµα, οι εντολές µπροστά (ή, για συντοµία, µπ) και πίσω (ή πι) τη µετακινούν, ενώ οι εντολές αριστερά (ή αρ) και δεξιά (ή δε) την περιστρέφουν. Η χελώνα επίσης µεταφέρει ένα στυλό. Αν τοποθετήσετε το στυλό κάτω ( ΣτυλόΚάτω ή, για συντοµία, ΣτΚ), η χελώνα αφήνει ίχνη στο πέρασµά της. ∆οκιµάστε να πληκτρολογήσετε στο Kέντρο Eντολών τις παρακάτω οδηγίες: ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20
4
Για τη δημιουργία ενός Τετραγώνου
Αν μελετήσουμε καλύτερα το πρόγραμμα του τετραγώνου, παρατηρούμε ότι οι εντολές «μπ 100» και «δε 90» επαναλήφθηκαν τέσσερις φορές με την ίδια σειρά. Αν όμως πληκτρολογήσουμε: στκ επανάλαβε 4[μπ 100 δε 90] τι θα εμφανιστεί στην επιφάνεια εργασίας; ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20
5
Για τη δημιουργία ενός Τριγώνου
Αν όμως πληκτρολογήσουμε: ΣΤΚ ΔΕ 30 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ 3[ΜΠ 100 ΔΕ 120] ΣΤΑ Αν μελετήσουμε καλύτερα το πρόγραμμα του τριγώνου παρατηρούμε ότι οι εντολές «ΜΠ 100» και «ΔΕ 120» επαναλήφθηκαν τρείς φορές με την ίδια σειρά. ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20
6
Για τη δημιουργία άλλων γεωμετρικών σχημάτων
Αν μελετήσουμε καλύτερα το πρόγραμμα του πολυγώνου,(π.χ. οκτάγωνο) παρατηρούμε ότι οι εντολές «ΔΕ 45» και «ΜΠ 50» επαναλήφθηκαν με την ίδια σειρά, τόσες φορές όσες πλευρές έχει το πολύγωνο μας (Δηλαδή 8). Αν όμως πληκτρολογήσουμε: ΣΤΚ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ 8[ΔΕ 45 ΜΠ 50] ΣΤΑ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20
7
Για τη δημιουργία κύκλου
ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.