Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Έρευνα “Global Cities” Η Εικόνα της Αθήνας στην Τουριστική Αγορά της Αγγλίας.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Έρευνα “Global Cities” Η Εικόνα της Αθήνας στην Τουριστική Αγορά της Αγγλίας."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Έρευνα “Global Cities” Η Εικόνα της Αθήνας στην Τουριστική Αγορά της Αγγλίας

2 Εισαγωγή  Πόσο «επιθυμητή» είναι η Αθήνα ως προορισμός διακοπών και τουρισμού;  Ποιες πόλεις ανταγωνίζεται και σε ποια επίπεδα;  Τι έχει να προσφέρει η Αθήνα στους επισκέπτες της;  Πώς αξιολογείται η Αθήνα σε επίπεδο υπηρεσιών;

3 Ταυτότητα Ερευνών  Αντιπροσωπευτικό δείγμα πολιτών Μεγάλης Βρετανίας  4,000 συνεντεύξεις  Χρόνος: 18 – 30 Αυγούστου 2005  Κατάταξη / ιεράρχηση 50 πόλεων  Ανάθεση: Leo Burnett London  Διεξαγωγή: YouGov Έρευνα “Global Cities”

4

5 50 Πόλεις ιεραρχήθηκαν βάσει της απόδοσής τους σε 5 διαφοροποιά κριτήρια: Ποιότητα ζωής Ζωντάνια τοπικής κουλτούρας και πολιτισμού Καταλληλότητα κλίματος Ελκυστικότητα τουριστικού προορισμού ή τόπου σύντομων διακοπών Θετικό “word of mouth” ΑβάναΔελχίΛισσαβόναΝτουμπάιΣιγκαπούρη ΑθήναΔουβλίνοΛονδίνοΟυέλινγκτονΣικάγο ΒανκούβερΕδιμβούργοΛος ΆντζελεςΠαρίσιΣίδνευ ΒαρκελώνηΚαζαμπλάνκαΜάντσεστερΠεκίνοΣεούλ ΒενετίαΚάιροΜελβούρνηΠέρθΤζακάρτα ΒερολίνοΚάρντιφΜπανγκόκΠράγαΤόκιο ΒηρυτόςΚέιπ ΤάουνΜπέλφαστΡίο ντε ΤζανέιροΤορόντο ΒιέννηΚοπεγχάγηΜπέρμινχαμΡώμηΦλωρεντία ΒουδαπέστηΛας ΒέγκαςΜόσχαΣαγκάηΦρανκφούρτη Γιοχάνεσμπουρ γκ ΛίμαΝέα ΥόρκηΣαν ΦρανσίσκοΧονγκ Κονγκ

6 Η συνολική αξιολόγηση έφερε την Αθήνα στην 14η θέση διεθνώς! στην 6η θέση στην Ευρώπη! Έρευνα “Global Cities”

7 Η Αθήνα, για τους κατοίκους της Μεγ. Βρετανίας, είναι ο 8ος πιο ελκυστικός τουριστικός προορισμός, σε διεθνές επίπεδο Έρευνα “Global Cities”

8 Οι κλιματολογικές συνθήκες της Αθήνας αξιολογούνται ιδιαίτερα θετικά και την κατατάσσουν στην 8η θέση διεθνώς και 5η στην Ευρώπη Έρευνα “Global Cities”

9 Οι θετικές συστάσεις από φίλους/ συγγενείς/ μέσα ενημέρωσης (“word of mouth”) είναι ένα αξιόλογο κίνητρο επίσκεψης. Η Αθήνα είναι η 8η πόλη, διεθνώς, που συστήνεται για επίσκεψη. Σε Ευρωπαϊκό επίπεδο είναι 4η κατά σειρά μετά από το Παρίσι, τη Βαρκελώνη και τη Ρώμη! Έρευνα “Global Cities”

10 Η ζωντάνια της τοπικής κουλτούρας και του πολιτισμού της Αθήνας δεν φαίνονται να εκλαμβάνονται ως διαφοροποιά στοιχεία για τους κατοίκους της Μεγ. Βρετανίας και κατατάσσουν την Αθήνα στην 19η θέση... Έρευνα “Global Cities”

11 Η εκλαμβανόμενη ποιότητα ζωής στην Αθήνα επίσης φαίνεται να βρίσκεται Πολύ χαμηλά σε σχέση με άλλες πόλεις. Οι Βρετανοί κατατάσσουν την πόλη της Αθήνας μόλις στην 22η θέση διεθνώς, και στην 10η θέση στην Ευρώπη. Έρευνα “Global Cities”

12 Λαμβάνοντας υπόψη τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των κατοίκων της Μεγ. Βρετανίας που αξιολογούν θετικότερα την Αθήνα ως τουριστικό προορισμό, Παρατηρούμε ότι η Αθήνα για τους Άνδρες τις παραγωγικές ηλικίες (30-50) την ανώτερη / μεσοανώτερη κοινωνική τάξη τους κατοίκους του Λονδίνου δεν έχει καταφέρει να τους προσεγγίσει σε αποτελεσματικό επίπεδο Έρευνα “Global Cities”

13 Συμπερασματικά, 14η πιο ελκυστική πόλη διεθνώς (για τους κατοίκους της Μεγ. Βρετανίας) 6η πιο «επιθυμητή» πόλη στην Ευρώπη Κατάλληλες κλίμα Τουριστικός προορισμός Τόπος σύντομων διακοπών Θετικές συστάσεις (“word of mouth”) Ποιότητα ζωής Ζωντάνια τοπικής κουλτούρας & πολιτισμού Δημογραφικό προφίλ δυνητικών επισκεπτών Τα «υπέρ» Τα «κατά» Έρευνα “Global Cities”

14 Τουριστικές υπηρεσίες ? Κυκλοφοριακό ? Καθαριότητα ? Υποδομές ? Κόστος ? Δρώμενα ? Αξιοθέατα ? Διαχείριση και προβολή ? Τουριστική συνείδηση ? Ενεργός πολίτης ? Ποιότητα ζωής Ζωντάνια τοπικής κουλτούρας και πολιτισμός Δημογραφικό προφίλ Έρευνα “Global Cities”


Κατέβασμα ppt "Έρευνα “Global Cities” Η Εικόνα της Αθήνας στην Τουριστική Αγορά της Αγγλίας."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google