Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Κ. Αλεξανδρής

2 Στοιχεία του Μάρκετινγκ
Παραδοσιακό Μείγμα Μάρκετινγκ των Προϊόντων Προϊόν Τιμή Κοστολόγηση Τοποθεσία / Κανάλια Διανομής Προώθηση + Διευρυμένο Μείγμα Μάρκετινγκ για τις Υπηρεσίες Ανθρώπινο Δυναμικό Λειτουργική Διαδικασία Φυσική Απόδειξη / Περιβάλλον

3 Προϊόν Το σύνολο των Χαρακτηριστικών του Προϊόντος
και τα Οφέλη που Αποκομίζουν οι Καταναλωτές Υποστηρικτικό Προϊόν Τα Επίπεδα του Προϊόντος Χειροπιαστό Προϊόν Κύριο Προϊόν (π.χ. Ψυχαγωγία) Χειροπιαστό Προϊόν (π.χ. Αθλητικές Εγκαταστάσεις) Υποστηρικτικό Προϊόν (π.χ., Αναψυκτήριο) Κύριο Προϊόν

4 Παραδείγματα Ποια είναι το Κύρια, Χειροπιαστά και Υποστηρικτικά προϊόντα στα παρακάτω παραδείγματα; Ποδοσφαιρικό Αγώνα Γυμναστήριο Αθλητικό Πρόγραμμα του Δήμου Αθλητική Συνάντηση Στίβου Χιονοδρομικό Κέντρο Πακέτο Αθλητικών Διακοπών Αθλητικό Συνέδριο Αθλητική Κατασκήνωση

5 Τρόποι Κοστολόγησης Βασισμένοι στην Βασισμένοι στον Εταιρεία και στους
Ανταγωνιστές Βασισμένοι στον Πελάτη Βασισμένοι στο Κόστος Βασισμένοι στον Ανταγωνισμό Βασισμένοι στην Ζήτηση

6 Κανάλια Διανομής ΠΑΟΚ Nike Αθήνα 2004 Lucozade Αλυσίδα Γυμναστηρίων
Ποια είναι τα κανάλια διανομής στα παρακάτω παραδείγματα: ΠΑΟΚ Nike Αθήνα 2004 Lucozade Αλυσίδα Γυμναστηρίων ΚΑΕ ΑΡΗΣ Club Med

7 Τι σημαίνει Κανάλι Διανομής;
Διαθεσιμότητα Προσιτότητα Βαθμός ευκολίας που o καταναλωτής έρχεται σε επαφή με τον διανομέα και κάνει χρήση της υπηρεσίας Ο Βαθμός που το προϊόν είναι διαθέσιμο στον καταναλωτή όταν και όποτε το χρειάζεται Ώρες Λειτουργίας Τοποθεσία

8 Ενδιάμεσων στις Υπηρεσίες
Παραδείγματα Ενδιάμεσων στις Υπηρεσίες Franchisees (Δικαιοπαροχή) π.χ., Vis Vitalis, Ομάδες NBA, Πρακτορεία π.χ., ταξιδιωτικά γραφεία, ατζέντηδες Ηλεκτρονικά Κανάλια Διανομής π.χ., Εισιτήρια μέσω Δια-δικτύου

9

10 Προώθηση σημαίνει Επικοινωνία
Τι Σημαίνει Προώθηση? Μέρος του μείγματος μάρκετινγκ ΝΑΙ; ΟΧΙ; Ταυτόσημη με το μάρκετινγκ? ΟΧΙ; ΝΑΙ; Διαφήμιση? Πωλήσεις? ΟΧΙ; ΝΑΙ; Προώθηση σημαίνει Επικοινωνία

11 Προώθηση Οι στόχοι της προώθησης κι επικοινωνίας είναι οι ακόλουθοι:
Οι στόχοι της προώθησης κι επικοινωνίας είναι οι ακόλουθοι: ·        Η αύξηση των πωλήσεων ·        Το χτίσιμο της εικόνας (image) του προϊόντος ·        Η αλλαγή / βελτίωση της εικόνας του προϊόντος σε περίπτωση που προκύψουν προβλήματα ·        Η επικοινωνία με τους πελάτες μέσω διαφημιστικών μηνυμάτων ·        Η διανομή πληροφοριών για ένα νέο προϊόν ·        Η πειθώ για αγορά ·        Η υπενθύμιση για επαναλαμβανόμενη αγορά του προϊόντος

12 Προώθηση Βασικές στρατηγικές προώθησης κι επικοινωνίας: 1. Η διαφήμιση
1.      Η διαφήμιση 2.      Οι δημόσιες σχέσεις 3.      Οι προσωπικές πωλήσεις 4.      Οι χορηγίες

13 Η Διαφήμιση Οι επιγραφές, τα μηνύματα, και οι αφίσες ΜΜΕ
Η χρήση διαφημιστικών φυλλαδίων Η χρήση ιστοσελίδας στο δια-δίκτυο

14 Η Διαφήμιση Γράμματα επικοινωνίας (newsletters)
Η προώθηση μέσα στις εγκαταστάσεις Η ανεπίσημη επικοινωνία (word-of-mouth) Η δημοσιότητα

15 Οι Δημόσιες Σχέσεις Βασικές λειτουργίες του τμήματος δημοσίων σχέσεων
είναι οι ακόλουθες: 1. Η διαχείριση των σχέσεων με τα ΜΜΕ. 2. Η βελτίωση της δημοσιότητας. 3. Η ανάπτυξη σχέσεων με το κράτος και τους τοπικούς φορείς. 4. Η ανάπτυξη δικτύων εσωτερικής επικοινωνίας (με το προσωπικό του οργανισμού). 5. Η βοήθεια στην ανάπτυξη νέων προϊόντων.

16 Ανθρώπινο Δυναμικό Στόχοι:
1. Τον προγραμματισμό των αναγκών του οργανισμού σε προσωπικό. 2. Την λεπτομερή περιγραφή των κενών (ή καινούριων) θέσεων εργασίας. 3. Τη διαδικασία της πρόσληψης. 4. Τη συνεχή εκπαίδευση και ανάπτυξη του προσωπικού. 5. Την εκτίμηση της απόδοσης του προσωπικού. 6. Την παροχή κινήτρων για τους εργαζόμενους. 7. Τη δυνατότητα εξέλιξης μέσα στον οργανισμό. 8. Την αύξηση της εργασιακής ικανοποίηση του προσωπικού.

17 Τι Σημαίνει Φυσικό / Χειροπιαστό Περιβάλλον;
Η Ανθρώπινη Συμπεριφορά επηρεάζεται από το φυσικό περιβάλλον Το φυσικό περιβάλλον επηρεάζει τους Εργαζόμενους και τους Πελάτες Πελάτες Εργαζόμενοι Χειροπιαστό Ελάττωση Ρίσκου Εργασιακό Περιβάλλον SERVICESCAPE

18 Φυσική Απόδειξη / Περιβάλλον
Παραδείγματα: Ο φωτισμός και τα χρώματα Η μουσική και οι ανακοινώσεις Η καθαριότητα

19

20 Αντίληψη Χρωμάτων Κόκκινο Κίτρινο Μπλε Πράσινο Άσπρο Ζεστά Χρώματα
«Ψυχρά» Χρώματα Κόκκινο Κίτρινο Πορτοκαλί Μπλε Πράσινο Άσπρο Αγάπη Πάθος Θάρρος Πείνα Φωτιά Ζεστασιά Ενθουσιασμό Stop Sportive Δόξα Φιλία Ζεστασιά Πλούτος Χρυσάφι Ζεστασιά Φιλία Σεβασμό Κύρος Αξιοπιστία Δύναμη Ηρεμία Ξεκούραση Ειρήνη Ανάπτυξη Καθαριότητα Αγνότητα

21 Λειτουργική Διαδικασία
Περιλαμβάνει την ανάλυση και κωδικοποίησης της καθημερινής λειτουργίας του οργανισμού.

22

23

24 Επανατοποθέτηση Προϊόντος
NBA Before the lockout, “I Love this Game!” Post-lockout


Κατέβασμα ppt "Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google