Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεTheodora Logo Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
2007 Σπύρος Ζαβιτσάνος Διευθύνων Σύμβουλος Έχει αλλάξει κάτι ; 14 Δεκεμβρίου 2007
2
η έρευνα γενικά e-commerce on-line διαφήμιση περιεχόμενο Ενότητες
3
AGB Nielsen Media Research & Phaistos Networks Υπό την αιγίδα του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας και τη συνεργασία του IAB Hellas Συμμετέχουν 82 δικτυακοί τόποι Πραγματοποιείται για 4η συνεχή χρονιά Γίνεται χωρίς καμία χρηματική επιβάρυνση Τα αποτελέσματα της διανέμονται δωρεάν σ’ όλους τους ενδιαφερόμενους Η έρευνα διαρκεί 1 μήνα
4
Μεθοδολογία Πληθυσμός έρευνας (universe): Το σύνολο των χρηστών που επισκέφθηκαν έστω 1 φορά κάποιο από τα 82 sites Web over 300x250, σταθερά banners (728x90, 468x60, 234x60, 120x300,150x250) Global frequency 3 Διεξαγωγή έρευνας: i-probe Διαχείριση της προωθητικής ενέργειας: Adman
5
Διάρκεια έρευνας: 6 Νοεμβρίου – 9 Δεκεμβρίου 2007 Συμπληρώθηκαν 28.254 ερωτηματολόγια
6
Συμμετοχή: 82 sites
7
η έρευνα γενικά e-commerce on-line διαφήμιση περιεχόμενο Ενότητες
8
Οικιακές συνδέσεις 62,5% 78,0% 16,9% 70,4% Πηγή: Nielsen//NetRatings Oct 2007 62,5% 60,7% 52,2% 52,8% 34,9% 66,1%
9
Πηγή: ΑGB Nielsen Media Research Ηλικιακή κατανομή
10
Διάρκεια σύνδεσης ανά ημέρα Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics
11
Υπερδιπλασιασμός των συνδέσεων ADSL, 2005-2007 Τριπλασιασμός των υψηλών ταχυτήτων σύνδεσης (>2048Kbps), 2006-2007 … αλλά σταθερές οι απόψεις των χρηστών: «Πρέπει να μειωθούν οι τιμές στις συνδέσεις…» «Θέλουμε γρηγορότερο internet…»
12
Ικανοποίηση από τον ISP Πολύ ευχαριστημένος - Ευχαριστημένος Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics
13
η έρευνα γενικά e-commerce on-line διαφήμιση περιεχόμενο Ενότητες
14
Έχουν πραγματοποιήσει αγορά on-line Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics
15
e-commerce ανά φύλο
16
e-commerce ανά ηλικία Βάση: Όσοι έχουν αγοράσει μέσω internet
17
Πρόθεση αγοράς τους επόμενους 6 μήνες 94,1% Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics
18
Τι αγοράζουν οι χρήστες Βάση: Όσοι έχουν αγοράσει μέσω internet
19
Από πού αγοράζουν 2007 Βάση: Όσοι έχουν αγοράσει μέσω internet
20
Τι πρέπει να έχει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα; Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics
21
η έρευνα γενικά e-commerce on-line διαφήμιση περιεχόμενο Ενότητες
22
Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics Τράβηξαν το ενδιαφέρον μου προϊόντα/υπηρεσίες που…
23
Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics Οι διαφημίσεις είναι…
24
Βάση: Όσοι έχουν αγοράσει μέσω internet Οι διαφημίσεις στο internet …
25
η έρευνα γενικά e-commerce on-line διαφήμιση περιεχόμενο Ενότητες
26
Χρήση internet Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics
27
Χρήση internet – ανά φύλο Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics
28
Χρήση internet - διαχρονικά Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics
29
Θέματα ενημέρωσης - ανά φύλο Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics
30
«Έχει αλλάξει κάτι;» Αύξηση χρηστών Νέα κοινά Αύξηση χρήσης Ταχύτερες συνδέσεις Ενίσχυση e-commerce Διεύρυνση ενδιαφερόντων
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.