Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

2007 Σπύρος Ζαβιτσάνος Διευθύνων Σύμβουλος Έχει αλλάξει κάτι ; 14 Δεκεμβρίου 2007.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "2007 Σπύρος Ζαβιτσάνος Διευθύνων Σύμβουλος Έχει αλλάξει κάτι ; 14 Δεκεμβρίου 2007."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 2007 Σπύρος Ζαβιτσάνος Διευθύνων Σύμβουλος Έχει αλλάξει κάτι ; 14 Δεκεμβρίου 2007

2  η έρευνα  γενικά  e-commerce  on-line διαφήμιση  περιεχόμενο Ενότητες

3  AGB Nielsen Media Research & Phaistos Networks  Υπό την αιγίδα του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας και τη συνεργασία του IAB Hellas  Συμμετέχουν 82 δικτυακοί τόποι  Πραγματοποιείται για 4η συνεχή χρονιά  Γίνεται χωρίς καμία χρηματική επιβάρυνση  Τα αποτελέσματα της διανέμονται δωρεάν σ’ όλους τους ενδιαφερόμενους  Η έρευνα διαρκεί 1 μήνα

4 Μεθοδολογία  Πληθυσμός έρευνας (universe): Το σύνολο των χρηστών που επισκέφθηκαν έστω 1 φορά κάποιο από τα 82 sites  Web over 300x250, σταθερά banners (728x90, 468x60, 234x60, 120x300,150x250)  Global frequency 3  Διεξαγωγή έρευνας: i-probe  Διαχείριση της προωθητικής ενέργειας: Adman

5  Διάρκεια έρευνας: 6 Νοεμβρίου – 9 Δεκεμβρίου 2007  Συμπληρώθηκαν 28.254 ερωτηματολόγια

6 Συμμετοχή: 82 sites

7  η έρευνα  γενικά  e-commerce  on-line διαφήμιση  περιεχόμενο Ενότητες

8 Οικιακές συνδέσεις 62,5% 78,0% 16,9% 70,4% Πηγή: Nielsen//NetRatings Oct 2007 62,5% 60,7% 52,2% 52,8% 34,9% 66,1%

9 Πηγή: ΑGB Nielsen Media Research Ηλικιακή κατανομή

10 Διάρκεια σύνδεσης ανά ημέρα Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics

11 Υπερδιπλασιασμός των συνδέσεων ADSL, 2005-2007 Τριπλασιασμός των υψηλών ταχυτήτων σύνδεσης (>2048Kbps), 2006-2007 … αλλά σταθερές οι απόψεις των χρηστών: «Πρέπει να μειωθούν οι τιμές στις συνδέσεις…» «Θέλουμε γρηγορότερο internet…»

12 Ικανοποίηση από τον ISP Πολύ ευχαριστημένος - Ευχαριστημένος Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics

13  η έρευνα  γενικά  e-commerce  on-line διαφήμιση  περιεχόμενο Ενότητες

14 Έχουν πραγματοποιήσει αγορά on-line Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics

15 e-commerce ανά φύλο

16 e-commerce ανά ηλικία Βάση: Όσοι έχουν αγοράσει μέσω internet

17 Πρόθεση αγοράς τους επόμενους 6 μήνες 94,1% Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics

18 Τι αγοράζουν οι χρήστες Βάση: Όσοι έχουν αγοράσει μέσω internet

19 Από πού αγοράζουν 2007 Βάση: Όσοι έχουν αγοράσει μέσω internet

20 Τι πρέπει να έχει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα; Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics

21  η έρευνα  γενικά  e-commerce  on-line διαφήμιση  περιεχόμενο Ενότητες

22 Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics Τράβηξαν το ενδιαφέρον μου προϊόντα/υπηρεσίες που…

23 Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics Οι διαφημίσεις είναι…

24 Βάση: Όσοι έχουν αγοράσει μέσω internet Οι διαφημίσεις στο internet …

25  η έρευνα  γενικά  e-commerce  on-line διαφήμιση  περιεχόμενο Ενότητες

26 Χρήση internet Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics

27 Χρήση internet – ανά φύλο Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics

28 Χρήση internet - διαχρονικά Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics

29 Θέματα ενημέρωσης - ανά φύλο Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics

30 «Έχει αλλάξει κάτι;»  Αύξηση χρηστών  Νέα κοινά  Αύξηση χρήσης  Ταχύτερες συνδέσεις  Ενίσχυση e-commerce  Διεύρυνση ενδιαφερόντων


Κατέβασμα ppt "2007 Σπύρος Ζαβιτσάνος Διευθύνων Σύμβουλος Έχει αλλάξει κάτι ; 14 Δεκεμβρίου 2007."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google