Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεDamara Toto Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Soft skills = προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες Δέκα προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες που αναπτύσσονται κατά την εφαρμογή ενός προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περιβαλλοντική ομάδα 6ου Γυμνασίου Σταυρούπολης –
2
1.Ομαδικότητα: Ομαδικότητα διαθέτει ο μαθητής όταν όχι απλώς δουλεύει καλά μέσα στην ομάδα , αλλά όταν ο τρόπος σκέψης και δράσης του συνάδει με το πνεύμα της ομάδας. 2.Επικοινωνία : Ικανότητα επικοινωνίας σημαίνει να εκφράζεται κανείς με σαφήνεια , αλλά και να ερμηνεύει τα μηνύματα του συνομιλητή του σωστά.Αυτό επιτυγχάνεται με την προσεκτική ακρόαση και τη συνεκτίμηση σημείων (όπως εκφράσεις του προσώπου και κινήσεις του σώματος) –μη λεκτική επικοινωνία 3.Οργανωτικότητα : Ικανότητα να σχεδιάζει και να οργανώνει κανείς την εργασία του και τις υποχρεώσεις του έτσι ώστε να μπορεί να διοχετεύει την ενέργεια και τον χρόνο του με τον καλύτερο τρόπο.
3
4. Ευελιξία :Ετοιμότητα και διάθεση για συνεχή μάθηση και εξέλιξη
4. Ευελιξία :Ετοιμότητα και διάθεση για συνεχή μάθηση και εξέλιξη .( Εκμάθηση ενός καινούργιου προγράμματος στον Η/Υ ,αλλά και πιο σύνθετες έννοιες και διαδικασίες π.χ. εντροπία , αειφορία κλπ) 5. Συναισθηματική νοημοσύνη :Κύρια εκφράζεται με την έμφυτη δεξιότητα στην επαφή με συμμαθητές , καθηγητές και άλλους . (Σύλλογο Γονέων , σύλλογο καθηγητών , εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης κλπ).Μαθαίνω με το συναίσθημα. Δεν είναι ανεξάρτητη από άλλες δεξιότητες όπως η ομαδικότητα και η επικοινωνία.
4
Κείμενο 6.Αυτοπαρακίνηση :είναι το σύνολο των αιτιών που κινητοποιούν την ανθρώπινη δράση.Η κινητήρια δύναμη που μας κάνει να ενεργούμε.Είναι σημαντικό πως πολλές φορές οι μαθητές ξεκινάνε τη «μηχανή» χωρίς να υπάρχει ανάγκη να προσθέτει ο καθηγητής τα «καύσιμα» 7. Αποφασιστικότητα : Το χαρακτηριστικό αυτό είναι απαραίτητο στους μαθητές που θα αναλάβουν την ηγεσία μιας ομάδας. 8. Δημιουργικότητα : Το περιβάλλον και η ατμόσφαιρα της Ομάδας είναι τέτοια ώστε αναπτύσσονται από τους μαθητές πολλές νέες ιδέες και έξυπνες λύσεις για πολλά προβλήματα . Κείμενο Κείμενο Κείμενο Κείμενο
5
9. Αναλυτική σκέψη :Ικανότητα να ανακαλύπτει κανείς λογικές σκέψεις ,
να αναγνωρίζει αλληλεξαρτήσεις , να τις συνθέτει , να τις ερμηνεύει και να εξάγει σωστά συμπεράσματα . 10. Διάθεση για αλλαγή : Τα προβλήματα του περιβάλλοντος δεν θα λυθούν από μόνα τους , αλλά από ανθρώπους που θα κάνουν μικρές αλλαγές στην καθημερινή ζωή τους. Το κύμα της σύνθεσης αυτών των αλλαγών θα βελτιώσει την κατάσταση του πλανήτη .
6
Ας σκεφτούμε κι άλλα μαθήματα του σχολικού προγράμματος ,κατά τη διδασκαλία των οποίων θα ήταν δυνατό να αναπτύξουμε ορισμένα από τα παραπάνω προσωπικά χαρακτηριστικά των μαθητών μας !
7
Περιβαλλοντική Ομάδα 6ου Γυμνασίου Σταυρούπολης
Κάνω πράγματα Ακούω και παρακολουθώ Περιβαλλοντική Ομάδα 6ου Γυμνασίου Σταυρούπολης Αναλύω και διασπώ στα συστατικά τους Μου αρέσει να δρω αναμειγνύομαι Αξιολογώ πράγματα και αναλύω ιδέες Εξετάζω όλες τις πλευρές των θεμάτων Είμαι δεκτικός και ανοικτός Παρατηρώ και σκέπτομαι Έχω διάθεση για αλλαγή
8
Σκέφτομαι πλανητικά Δρω τοπικά
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.