Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού
Project Β’ τετραμήνου Α’ λυκείου

2 Σκοπός… Σκοπός της εργασίας αυτής ήταν να δημιουργήσουμε μια ηλεκτρονική εφαρμογή σε μορφή παιχνιδιού που θα είχε στόχο να ελέγχει και να εμπλουτίζει παράλληλα τις γνώσεις του παίκτη σε διάφορα θέματα.

3 Συγκέντρωση και οργάνωση ερωτήσεων
Έγινε προσπάθεια να συγκεντρώσουμε ερωτήσεις από διάφορες κατηγορίες θεμάτων καθώς και να γίνει μια βασική διαβάθμιση αυτών με βάση το βαθμό δυσκολίας.

4 Θεματικές κατηγορίες Αθλητικά Τεχνολογία Βιολογία Γεωγραφία Ιστορία
Μόδα Κεφαλονιά

5 Επίπεδα δυσκολίας Εύκολες Μέτριες Δύσκολες

6 Στατιστικά Συνολικά καταφέραμε να συγκεντρώσουμε 63 ερωτήσεις. Κάθε κατηγορία έχει από 9 ερωτήσεις οι οποίες είναι διαβαθμισμένες σε 3 εύκολες, 3 μετρίου επιπέδου και 3 δύσκολες.

7 Τρόποι δημιουργίας παιχνιδιού
Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού παιχνιδιού είναι μια πολύπλοκη διαδικασία η οποία περιλαμβάνει και απαιτεί γνώσεις και εξειδίκευση σε πολλούς τομείς. (σχεδίαση γραφικών, σύνθεση μουσικής - ήχων, συγγραφή σεναρίου κ.α.)

8 Τρόποι δημιουργίας παιχνιδιού
Το κύριο εργαλείο για τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού παιχνιδιού είναι η λεγόμενη μηχανή παιχνιδιού (game engine) η οποία έχει σαν σκοπό να συνδυάζει τις διάφορες πτυχές που έχει ένα σύγχρονο παιχνίδι.

9 Επαγγελματικά λογισμικά (game engines)
CryENGINE Unreal BlitzTech Anvil Avalanche EGO κ.α.

10 Ελεύθερα λογισμικά για μη επαγγελματίες
Google App Inventor (για κινητά) Game Maker Alice Scratch Kodu Unity Online εφαρμογές κ.α.

11 Λόγο της δυσκολίας στη χρήση κάποιων εξ αυτών καθώς και του ελάχιστου χρόνου που είχαμε στη διάθεση μας εξαιτίας του σεισμού δεν μπορέσαμε να δοκιμάσουμε κάποια από τα λογισμικά που ήταν στα αρχικά μας σχέδια όπως για παράδειγμα το App Inventor της Google. Έτσι περιοριστήκαμε στην χρήση των: PowerPoint και Kodu

12 PowerPoint Το PowerPoint είναι ένα λογισμικό παρουσιάσεων. Παρόλα αυτά με κατάλληλη χρήση των διαφόρων εργαλείων τα οποία μας παρέχει μπορούμε να φτιάξουμε ένα απλό παιχνίδι ερωτήσεων- γνώσεων.

13 Συγκεκριμένα γίνεται χρήση του εργαλείου της δημιουργίας υπέρ-συνδέσεων (links) πάνω σε κείμενο ή εικόνα. Έτσι μπορούμε να πλοηγούμαστε ανάμεσα στις διάφορες διαφάνειες που έχουμε σύμφωνα με την λογική του παιχνιδιού. Όταν επιλέγουμε την σωστή απάντηση οδηγούμαστε σε μια διαφάνεια που μας επικροτεί και μας δίνει την δυνατότητα να προχωρήσουμε στην επόμενη ερώτηση. Σε περίπτωση λάθος απάντησης οδηγούμαστε σε μια διαφάνεια που μας ειδοποιεί για το λάθος μας και τελειώνει η παρουσίαση άρα και το παιχνίδι. Παιχνίδι 1

14 Το Power point ενώ μας δίνει τη δυνατότητα να φτιάξουμε πολύ γρήγορα και εύκολα ένα απλό παιχνίδι ερωτήσεων δεν μας παρέχει κάποια στοιχεία τα οποία συναντάμε σε τέτοιου είδους σύγχρονα παιχνίδια όπως την ύπαρξη σκορ , ζωών καθώς και ενός πιο ελκυστικού στο μάτι περιβάλλοντος.

15 Microsoft Kodu game Lab
Αυτή την αδυναμία του Power Point έρχεται να μας καλύψει το Kodu της Microsoft. To kodu είναι ένα ελεύθερο λογισμικό δημιουργίας τρισδιάστατων παιχνιδιών Ο προγραμματισμός του παιχνιδιού γίνεται με συνδυασμό διαφόρων μπλοκ που αναφέρονται σε ενέργειες και συμβάντα.

16

17 Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι να δημιουργήσουμε τον κόσμο μας. Ουσιαστικά δηλαδή να δημιουργήσουμε την πίστα μας.

18 Στη συνέχεια πρέπει να τοποθετήσουμε τα διάφορα αντικείμενα που συμμετέχουν στο κόσμο μας.

19 Τέλος θα πρέπει να προγραμματίσουμε τα διάφορα αντικείμενα ώστε να συμπεριφέρονται σύμφωνα με το παιχνίδι που θέλουμε να δημιουργήσουμε. Πχ.

20 Ο κόσμος μας

21 Ο προγραμματισμός του παίκτη μας

22 Ο προγραμματισμός της πέτρας

23 Ο προγραμματισμός των 2 ρομπότ


Κατέβασμα ppt "Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google