Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεPlato Malas Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
2
Με την αγορά ενός GENERAL ELECTRIC Side by Side έως 31/12/2012, ο καταναλωτής απολαμβάνει τα παρακάτω προνόμια : Δωρεάν 5ετή εγγύηση για οποιοδήποτε τεχνικό θέμα (εργασία, επισκευή, ανταλλακτικά) Δωρεάν μεταφορά του ψυγείου σε Αθήνα και Θεσ/νίκη Δωρεάν εγκατάσταση της συσκευής σας από εξειδικευμένο τεχνικό Δωρεάν επίδειξη όλων των λειτουργιών και των τεχνικών χαρακτηριστικών της συσκευής Τεχνική υποστήριξη εντός 48 ωρών για άμεση επίλυση οποιουδήποτε τεχνικού θέματος
3
Διευκρινίσεις προνομίων Δωρεάν Εγκατάσταση: Εγκατάσταση θεωρείται η σύνδεση του ψυγείου με την παροχή ρεύματος και νερού, καθώς και οποιεσδήποτε άλλες ρυθμίσεις που αφορούν στη σωστή λειτουργία της συσκευής. Στην περίπτωση σύνδεσης με την παροχή νερού, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ύπαρξη παροχής νερού σε απόσταση μικρότερη του 1 μέτρου από το ψυγείο. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, απαιτείται η εργασία υδραυλικού, η οποία βαρύνει τον τελικό καταναλωτή. Τεχνική υποστήριξη εντός 48 ωρών: Το service της Fourlis Trade είναι υποχρεωμένο να ανταποκριθεί στην κλήση του καταναλωτή για οποιοδήποτε τεχνικό θέμα, εντός των επόμενων 48 ωρών από τη στιγμή της κλήσης. Ο χρόνος ανταπόκρισης μπορεί ν΄αυξηθεί μόνο σε περίπτωση πρακτικού κωλύματος (π.χ. Έλλειψη τακτικού δρομολογίου σε νησί της άγονης γραμμής) Δωρεάν μεταφορά του ψυγείου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη: Η μεταφορά του ψυγείου γίνεται από την Fourlis Trade είτε απευθείας ή μέσω μεταφορικής εταιρίας μέσα στο σπίτι του τελικού καταναλωτή, όπου οι μεταφορείς το αποσυσκευάζουν και το τοποθετούν στο σημείο που θα τους υποδείξει ο καταναλωτής. Αν προκύψει χρήση γερανού, το κόστος επιβαρύνει τον καταναλωτή. Οι μεταφορείς της Fourlis Trade είναι παρόντες κατά τη μεταφορά με το γερανό για την αποσυσκευασία και τοποθέτηση της συσκευής.
4
Μηχανισμός ενεργοποίησης ‘’Χρυσών Προνομίων GE’’ O καταναλωτής αγοράζει το ψυγείο-ντουλάπα. Με την παραλαβή του ψυγείου θα παραλάβει μαζί με την 2ετή εγγύηση και το φυλλάδιο το οποίο θα τον ενημερώνει για τα Χρυσά Προνόμια GE που δικαιούται (ή θα έχει ήδη προμηθευτεί το φυλλάδιο από τα σημεία πώλησης). Θα πρέπει οπωσδήποτε να σημειώσει επάνω στο φυλλάδιο μερικά στοιχεία (ονοματεπώνυμο, όνομα μοντέλου, ημερομηνία αγοράς, serial number συσκευής) και να το σφραγίσει στο κατάστημα αγοράς. Θα πρέπει να τηλεφωνήσει στην Service One (210 - 6293100) να δώσει τα παραπάνω στοιχεία, ώστε να ενεργοποιηθούν οι παροχές του και να κλείσει ραντεβού για την εγκατάσταση και την επίδειξη λειτουργίας του ψυγείου. Ο καταναλωτής θα πρέπει να κρατήσει το φυλλάδιο και την απόδειξη αγοράς του ψυγείου του για να ισχύει η εγγύηση του. * Αν δεν πραγματοποιηθούν κάποια από τα παραπάνω βήματα, το GE Gold Pack δεν ισχύει.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.