Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεIsaura Makos Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Ηλεκτρονική Υγεία Κοινωνικά μέσα και Ιατρική εκπαίδευση
Κοινωνικά μέσα και Ιατρική εκπαίδευση Σοφοκλής Χατζημιχαήλ ΑΔΤ : Αριστοτέλης Στυλιανού ΑΔΤ : Διδάσκων Χρίστος Ν. Σχίζας Ακαδημαϊκό έτος / Χειμερινό Εξάμηνο
2
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ Κοινωνικά μέσα, τι είναι? Κοινωνικά μέσα και παροχή υγείας
Κοινωνικά μέσα και παροχή υγείας Εφαρμογές Βιβλιογραφία
3
Τι είναι? Πρόκειται για Διαδικτυακούς Τόπους που παρέχουν ως υπηρεσία την παραγωγή και δημοσίευση περιεχομένου από τους ίδιους τους χρήστες του Διαδικτύου και όχι από κάποια εταιρία. Οι περισσότερες υπηρεσίες αυτής της μορφής ενθαρρύνουν - επιδιώκουν τη συζήτηση, τα σχόλια, την αλληλεπίδραση και το διαμοιρασμό οποιασδήποτε πληροφορίας μεταξύ των χρηστών. Οι χρήστες κάνουν ψηφιακούς φίλους με τους οποίους και επικοινωνούν, ανταλλάσουν απόψεις και ψηφιακό περιεχόμενο κάθε μορφής (εικόνες, κείμενα, συνδέσμους, video κ.λπ.).
4
Κοινωνικά μέσα και παροχή υγείας
Κοινωνικά μέσα και παροχή υγείας Βάση της έρευνας How America Searches: Health and Wellness μπορούμε να δούμε πώς η κοινωνική δικτύωση μπορεί να λειτουργήσει για τα νοσοκομεία και άλλους φορείς στον κλάδο της υγείας. Ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ενημερωθεί σχετικά με θέματα υγείας.
5
Εφαρμογές (1/1) Tweet κατά τη διάρκεια χειρουργικής επέμβασης
Τον περασμένο Φεβρουάριο, το Νοσοκομείο Henry Ford έγινε ένα από τα πρώτα νοσοκομεία που έκανε “Tweet” μια χειρουργική επέμβαση από ένα χειρουργείο. Αυτή η τακτική μπορεί να δημιουργήσει αποτελεσματικά τον ενθουσιασμό και την ευαισθητοποίηση του κοινού για την οργάνωση της υγειονομικής περίθαλψης. Επίσης με αυτό τον τρόπο πολλοί νέοι άνθρωποι που αναζητούν μια θέση σε κάποιο τομέα υγειονομικής περίθαλψης θα μπορούσαν να βρουν δουλειά.
6
Εφαρμογές (1/2) Εκπαίδευση του υγειονομικού προσωπικού
Ορισμένοι οργανισμοί υγείας έχουν αρχίσει να αναγνωρίζουν τις ενδεχόμενες επιπτώσεις που έχουν τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης να συμπληρώνει τις προσπάθειες κατάρτισης των επαγγελματιών υγείας. Πως: Δίνοντας στους εκπαιδευόμενους ένα φόρουμ για να κάνουν ερωτήσεις και να λαμβάνουν απαντήσεις γρήγορα Επιτρέποντας στους οργανισμούς υγειονομικής περίθαλψης να συμπληρώνουν τις προσπάθειες μάρκετινγκ μοιράζοντας slideshow, βίντεο ή εικόνες από την εκπαίδευση των φοιτητών μέσω κοινωνικών δικτυακών τόπων όπως το YouTube.
7
Εφαρμογές (1/3) Προσέγγιση των μέσων μαζικής ενημέρωσης
Προσέγγιση των μέσων μαζικής ενημέρωσης Το 70% των δημοσιογράφων χρησιμοποιούν τώρα τα κοινωνικά δίκτυα για να την υποβολή εκθέσεων, σε σύγκριση με 41% το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με έρευνα των Middleberg Επικοινωνιών που αναφέρθηκε από το PRWeek. Με τέτοια υψηλά ποσοστά είναι προφανές γιατί οι marketers υγείας επιθυμούν διακαώς την προαγωγή των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, για να επιτύχουν κάλυψη και από τα δύο κύρια μέσα μαζικής ενημέρωσης. Ως μέρος των προσπαθειών μάρκετινγκ υγειονομικής περίθαλψης, οι οργανισμοί μπορούν να χρησιμοποιούν την κοινωνική μέσα ενημέρωσης (blogs, forums και microblogs)για να μοιραστούν θέματα ιατρικής έρευνας ή άλλα επιτεύγματα.
8
Εφαρμογές (1/4) Επικοινωνία σε περιόδους κρίσης Σε μια στιγμή επικείμενης καταστροφής – είτε πρόκειται για μια πλημμύρα, ένα σεισμό ή μια τρομοκρατική επίθεση -τα νοσοκομεία και οι επαγγελματίες υγείας γενικά, βρίσκονται στο επίκεντρο για την παροχή υγειονομικής περίθαλψης. Οι πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης μπορούν να ασχολούνται με τα social media ώστε να παρέχουν ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο τόσο για εκείνους που πλήττονται άμεσα από την κρίση, όσο και αυτούς που επηρεάζονται έμμεσα. Κατά τη διάρκεια της επίθεσης του Φορτ Χουντ το Νοέμβριο,ο Στίβεν Widman που δουλεέι στο νοσοκομείοScott & White και φρόντιζε θύματα του Φορτ Χουντ χρησιμοποιούσε το Twitter για να περιγράφει την κατάσταση που επικρατούσε. Μέσω Twitter, παρείχε ενημέρωση σχετικά με την πρόσβαση επειγόντων περιστατικών και την κατάσταση λειτουργίας του νοσοκομείου, ειδήσεις από τον Ερυθρό Σταυρό και επικοινωνούσε με δημοσιογράφους.
9
Εφαρμογές (1/5) Παρέχουν ακριβείς πληροφορίες για τους ασθενείς
Παρέχουν ακριβείς πληροφορίες για τους ασθενείς Το 73% των ασθενών αναζητούν ιατρικές πληροφορίες στο internet πριν ή μετά από επισκέψεις σε γιατρούς, σύμφωνα με αυτό το βίντεο από την Healthcare New Media Conference. Με το πλήθος των πληροφοριών υγείας που διατίθεται στο Διαδίκτυο – τόσο ακριβές και ανακριβές – είναι πιθανό ότι οι ασθενείς μπορούν εύκολα να είναι καλά ενημερωμένοι. Με την ενσωμάτωση των social media στο μάρκετινγκ της υγειονομικής περίθαλψης,οι επαγγελματίες υγείας μπορούν να μοιραστούν ακριβείς, έγκαιρες πληροφορίες σχετικά με , ασθένειες,τα συμπτώματά τους,τις θεραπείες,,κλπ. Οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης όπως ο Inspire παρέχουν ένα φόρουμ για τους ασθενείς να μοιραστούν τα προβλήματα υγείας τους και να απευθύνουν ερωτήσεις ερωτήσεις για τις θεραπείες σε άλλους ασθενείς ή εξειδικευμένο ιατρικό προσωπικό.Τα οφέλη από την ενσωμάτωση κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης στις προσπάθειες μάρκετινγκ υγειονομικής περίθαλψης είναι προφανές πως είναι ανεκτίμητα και θα μας απασχολήσουν πολύ στο μέλλον
10
Βιβλιογραφία 5 Examples of Social Media in Healthcare Marketing , By TopRank Online Marketing ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΟΡΘΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ , Τ.Ε.Ι.Μ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.