Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
«Το κολλάζ της επικοινωνίας»
Β Τάξη Σχολικό έτος 2013 – 2014 Αγωγή Υγείας
2
ΣΚΟΠΟΣ: Οι μαθητές να αναγνωρίσουν και να υιοθετήσουν αποτελεσματικούς τρόπους επικοινωνίας.
3
ΣΤΟΧΟΙ: Οι μαθητές να κατανοήσουν την έννοια της επικοινωνίας.
Να γνωρίσουν τρόπους και μέσα επικοινωνίας. Να διακρίνουν την επικοινωνία σε λεκτική και μη λεκτική. Να εξοικειωθούν με εναλλακτικούς τρόπους επικοινωνίας.
4
Να αναγνωρίσουν τους φραγμούς και τις συνέπειές τους στην επικοινωνία.
5
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ - ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
6
«Το κολλάζ της επικοινωνίας»
Δραστηριότητα 1η «Το κολλάζ της επικοινωνίας»
8
Τα παιδιά αναγνωρίζουν ότι επικοινωνούμε :
Με την ομιλία Με τον προφορικό λόγο Με τη γλώσσα του σώματος Με τη νοηματική γλώσσα Με χειρονομίες Οδικά σήματα – πινακίδες Σήματα καπνού
9
Αναγνωρίζουν ως μέσα επικοινωνίας:
Το τηλέφωνο Τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο Την αλληλογραφία Την τηλεόραση Την ομιλία Το ραδιόφωνο Την εφημερίδα
10
Δραστηριότητα 2η « Η χώρα των μίμων »
13
Επικοινωνούμε μη λεκτικά:
Με τη γλώσσα του σώματος (νοήματα, χειρονομίες, εκφράσεις) Με τη νοηματική γλώσσα (βασικό μέσο επικοινωνίας των κωφών)
14
« Εμπόδια επικοινωνίας »
Δραστηριότητα 3η « Εμπόδια επικοινωνίας »
17
Οι μαθητές αναγνωρίζουν ως βασικά στοιχεία της επικοινωνίας:
Τον πομπό Τον δέκτη Το μήνυμα
18
Εντοπίζουν ως βασικό φραγμό της επικοινωνίας:
Τα παράσιτα
19
«Πολλές … μικρές καλημέρες»
Δραστηριότητα 4η «Πολλές … μικρές καλημέρες»
20
Τα παιδιά αναγνωρίζουν τη γλώσσα ως βασικό μέσο επικοινωνίας και έκφρασης.
21
Δραστηριότητα 5η «Πείτε το, να το μάθουν»
23
Τα παιδιά συνειδητοποιούν:
Όταν θέλουμε ή νιώθουμε κάτι «πρέπει» να το λέμε. Μόνο όταν οι άλλοι «ακούσουν» αυτό που λέμε μπορούν να μας ακούσουν ή να μας βοηθήσουν.
24
Καλό καλοκαίρι!!!!!
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.