Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεAltair Ronda Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
2
Νέες τάσεις της διεθνούς αγοράς Ελληνικά αγροτικά προϊόντα Προϋποθέσεις ανάδειξης σε ισχυρό εξαγωγικό «όπλο» ΥΠΕΞ – Δράσεις Οικονομικής Διπλωματίας: Υποστήριξη των εξωστρεφών κλάδων Έμφαση στα αγροτικά προϊόντα
3
Ένταση διεθνούς ανταγωνισμού Αύξηση τιμών αγροτικών προϊόντων Αναδιάρθρωση παγκόσμιας παραγωγής Ανεπάρκεια εσωτερικής ζήτησης Αυξημένη προτίμηση τυποποιημένων προϊόντων, υψηλής αναγνωρισιμότητας Νέες κατηγορίες προϊόντων (λ.χ βιολογικά)
4
ΠΡΟΪΟΝΑΞΙΑ ΕΞΑΓΩΓΩΝ (2003) ΑΞΙΑ ΕΞΑΓΩΓΩΝ (2007) ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΨΑΡΙΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΙΧΘΥΡΑ 300.867.028 €413.758.532 €37,5% ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 285.223.836 €281.256.380 €-1,4%
5
Ανάδειξη εξαγωγικής δυναμικής των ελληνικών αγροτικών προϊόντων Μακρόχρονη εξαγωγική παράδοση Υψηλή διατροφική αξία Υψηλή ποιότητα
6
Ποιοτική αναβάθμιση και διαφοροποίηση των καλλιεργειών •Βranding: Αποτελεσματικότερη προώθηση •ΠΟΠ και ΠΓΕ: Εμπέδωση εμπιστοσύνης Κατοχύρωση της αναγνωρισιμότητας ελληνικών αγροτικών προϊόντων Προσαρμογή στα διεθνή και ευρωπαϊκά πρότυπα συσκευασίας
7
•Αξιοποίηση του «γαλαξία» των ελληνικών εστιατορίων Διασύνδεση αγροτικών προϊόντων και ελληνικής κουζίνας •Τουρίστες ως καταναλωτές •Τουρίστες ως δυνητικοί «διαφημιστές» Τουριστικές εισροές •Σε όρους εικόνας •Συνειρμών •Πολιτισμικής ταυτότητας Επωνυμία – Ποιότητα – Προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας
8
Επιχειρηματικές αποστολές Συνεργασία με κλαδικούς φορείς Έρευνες Αγοράς Επιμέρους δράσεις
9
Σημαντική παρουσία εκπροσώπων των αγροτικών κλάδων Στοχευμένη επιλογή, με βάση τις ανάγκες και τις προτιμήσεις της εκάστοτε αγοράς Εμπέδωση της παρουσίας μας στους «παραδοσιακούς» μας πελάτες και προσέγγιση νέων αγορών – στόχων (λ.χ Ρωσία, Κίνα, Αραβικές χώρες)
10
•ΔΡΑΣΕΙΣ •2006 («Έτος ελιάς & ελαιολάδου») – Έκθεση «Ελαίας εγκώμιον» •Έρευνες αγοράς, από Γραφεία ΟΕΥ, σε επιλεγμένες χώρες – Έκδοση εντύπου •Επιχειρηματικά δώρα Σ.E.BI.T.EΛ
11
•ΔΡΑΣΕΙΣ •Δημιουργία έντυπου & οπτικοακουστικού υλικού •Έρευνες αγοράς, από Γραφεία ΟΕΥ, σε επιλεγμένες χώρες •Συμμετοχή σε εκδηλώσεις των Αρχών εξωτερικού •Πρόγραμμα δημοσιότητας στον κλαδικό τύπο αγορών – στόχων (“Market Press”) Σ.Ε.Θ
12
•ΔΡΑΣΕΙΣ •Δημιουργία έντυπου & οπτικοακουστικού υλικού •Οινικοί χάρτες Ελλάδας •Φιλοφρονητικά δώρα •Συμμετοχή σε εκδηλώσεις των Αρχών εξωτερικού •Προώθηση ελληνικών κρασιών σε σχολές εκπαίδευσης sommelier του εξωτερικού Ε.Δ.Ο.Α.Ο
13
•56 μελέτες και έρευνες αγοράς σε 25 χώρες για 7 μεγάλες κατηγορίες διαφορετικών αγροτικών προϊόντων 2007 •Έχουν προγραμματισθεί 25 μελέτες και έρευνες αγοράς σε 14 χώρες •«Έτος φέτας» - Έμφαση στις έρευνες για φέτα 2008
14
ΠΡΟΪΟΝΤΑΕΡΕΥΝΕΣ ΑΓΟΡΑΣ Ελαιόλαδο – Ελιές21 Καπνός3 Κρασιά4 Οπωροκηπευτικά6 Φέτα – Τυριά8 Ψάρια – Ιχθυηρά11 Βιολογικά προϊόντα3 ΣΥΝΟΛΟ56
15
Αξιοποίηση εκδηλώσεων για παρουσίαση συγκεκριμένου εξαγωγικού κλάδου Άμεση και έμμεση προβολή αναγνωρίσιμων ελληνικών προϊόντων Σε 6 εκδηλώσεις του 2007 προβλήθηκαν ελληνικά αγροτικά προϊόντα2007
16
ΓΕΡΜΑΝΙΑ, Μόναχο (11/12/07)Συμμετοχή Σ.Ε.Θ ΗΠΑ, Σικάγο (17/12/07)Γευστική δοκιμή ελληνικών κρασιών ΚΑΝΑΔΑΣ, Τορόντο (12/12/07)Γευστική δοκιμή ελληνικών κρασιών ΚΙΝΑ, Πεκίνο (04/12/07)«Καλάθι ελληνικών προϊόντων» ΚΟΡΕΑ, Σεούλ (11/12/07)Εκθετήριο ελληνικών προϊόντων (ελαιόλαδο, ελιές, φέτα, μαστίχα, ροδάκινα κ.λ.π) ΣΑΟΥΔΙΚΗ ΑΡΑΒΙΑ (01/12/07)Προβολή μαστίχας
19
Nέα, σύγχρονη, διαδραστική πύλη ενημέρωσης της ΓΓ ΔΟΣ & ΑΣ (www.agora.mfa.gr)πύλη www.agora.mfa.gr Τροφοδοτείται από την ΚΥ του ΥΠΕΞ και τα Γραφεία ΟΕΥ Γραφεία ΟΕΥ Συγκεντρωμένες πληροφορίες για κάθε ενδιαφερόμενο, σε χώρες όπου υπάρχουν Γραφεία ΟΕΥπληροφορίες Παραμετροποιημένη πληροφόρηση Ηλεκτρονικό newsletternewsletter
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.