Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ … ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ! Ευθύνες Σχολείου και Οικογένειας στην πρόληψη Παραβατικής Συμπεριφοράς των παιδιών μας … Δ. Μικελλίδης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ … ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ! Ευθύνες Σχολείου και Οικογένειας στην πρόληψη Παραβατικής Συμπεριφοράς των παιδιών μας … Δ. Μικελλίδης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ … ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ! Ευθύνες Σχολείου και Οικογένειας στην πρόληψη Παραβατικής Συμπεριφοράς των παιδιών μας … Δ. Μικελλίδης

2 ΠΡΟΦΙΛ ΤΗΣ ΚΥΠΡΙΑΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ  Διάβρωση θεσμών: οικογένεια, εκκλησία, δημόσιος βίος  Υλιστικός προσανατολισμός – Άκρατος καταναλωτισμός  Επικράτηση με κάθε μέσο  Αποθέωση του «Εγώ» - Εγκατάλειψη του «εμείς»

3 Ευθύνες  Μ.Μ.Ε. : Ο σκοτεινός ρόλος της τηλεόρασης.  Εκκλησία: Η αρνητική εικόνα που εξέπεμψε.  Αθλητικά Σωματεία: Επικράτηση με κάθε τρόπο.  Σχολείο: χρησιμοθηρικός προσανατολισμός – εγκατάλειψη της ανθρωπιστικής παιδείας.  Οικογένεια: Χαλάρωση των δεσμών των μελών της. Έλλειψη επικοινωνίας.

4 Η Παιδεία …  Παιδεία που απευθύνεται σε γενικό σύνολο παιδιών  Αναλυτικό Πρόγραμμα ξεπερασμένο  Απουσία προγραμμάτων αξιοποίησης πολλαπλής νοημοσύνης των παιδιών  Ανάγκη μεγαλύτερης σύνδεσης του σχολείου με την κοινωνία  Αρχιτεκτονική σχολικών κτιρίων  Σχολική Αποτυχία

5 Οικογένεια: Ένας θεσμός υπό κατηγορία …  Τύποι Οικογένειας:  1. Αυταρχική Οικογένεια  Όταν το παιδί ζει μέσα στη βία, μαθαίνει να είναι επιθετικό  Όταν το παιδί ζει μέσα στο φόβο, μαθαίνει να φοβάται  Τι δείχνουν οι έρευνες;

6 Οικογένεια: Ένας θεσμός υπό κατηγορία  2. Υπερπροστατευτική Οικογένεια  Έλλειψη πρωτοβουλίας από τα παιδιά  Περιορισμός υπευθυνότητας και ανάπτυξης ικανοτήτων  Χαμηλή Αυτοεικόνα – Αυτοεκτίμηση  Εκδήλωση ακραίας συμπεριφοράς

7 Η Οικογένεια: Ένας θεσμός υπό κατηγορία  3. Αδιάφορη Οικογένεια:  Ενδιαφέρον μόνο για τις βιολογικές ανάγκες του παιδιού – Προσφορά υλικών αγαθών  Έλλειψη επικοινωνίας με το παιδί  Ξοδεύω χρόνο και δυνάμεις για το παιδί μου, αλλά και περνώ χρόνο με το παιδί μου.

8 Γονείς και Σχολείο  Έλλειψη επικοινωνίας με τους δασκάλους  Έκφραση αρνητικών χαρακτηρισμών για το δάσκαλο του παιδιού μας  Σπάνιες επισκέψεις στο σχολείο  Αδιαφορία για εκδηλώσεις του σχολείου  Αδιαφορία για τα προβλήματα του σχολείου

9 Γονείς και Τηλεόραση …  Ο διαβρωτικός ρόλος της τηλεόρασης  Κριτικοί τηλεθεατές  Αντίδραση οργανωμένων συνόλων στην τηλεπενία και τηλεξαθλίωση των καναλιών

10 Τα πρότυπα στη ζωή μας  Σημασία των προτύπων  Αρνητικά πρότυπα  Θετικά πρότυπα

11 Ενεργοί Πολίτες …  Ενδιαφέρον για τα κοινά: Εμπλοκή σε Συνδέσμους, Σωματεία, Εθελοντισμός…  Κτίζω μια καλύτερη κοινωνία για το παιδί μου …

12 Τι να θυμάμαι ως γονιός …  1. Το παιδί μου έχει ανάγκη από επικοινωνία  2. Χρειάζεται ενθάρρυνση, έπαινο, διακριτικό έλεγχο …  3. Έχει ανάγκη το σωστό παράδειγμα  4. Χρειάζεται θετικά πρότυπα  5. Να ψηλαφεί το ενδιαφέρον μου, ως γονιός, για το σχολείο του

13 Τι να θυμάμαι ως γονιός …  6. Να του αναθέτω υπευθυνότητες  7. Να του εξασφαλίζω ένα περιβάλλον αγάπης, κατανόησης, αλληλοσεβασμού  8. Να μάθω να το ακούω και να το εμπιστεύομαι  9. Να βγω από το εγώ μου και να αφήσω τον ωχαδελφισμό

14


Κατέβασμα ppt "ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ … ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ! Ευθύνες Σχολείου και Οικογένειας στην πρόληψη Παραβατικής Συμπεριφοράς των παιδιών μας … Δ. Μικελλίδης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google