Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεCristophe Lasko Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Μοντελοποίηση Έργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός
2
Μοντελοποίηση Γιατί επιλέγουμε τη μοντελοποίηση; ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός 2
3
LessonsΜοντελοποίηση Γιατί επιλέγουμε τη μοντελοποίηση; Τι είναι η μοντελοποίηση; 3 Ο κύριος στόχος είναι οι εκπαιδευτικοί ν ’ αναστοχαστούν: •Για τις ευκαιρίες που προσφέρονται στη διδασκαλία για τη δημιουργία περισσότερων έργων μοντελοποίησης και εφαρμοσμένα έργα, τα οποία θα μπορούν να βοηθήσουν τόσο τους μαθητές, όσο και τους εκπαιδευτικούς. •Για τις δυσκολίες και τα εμπόδια, που, αν προκύψουν, πρέπει να ξεπεραστούν. Στόχοι
4
LessonsΜοντελοποίηση Γιατί επιλέγουμε τη μοντελοποίηση; Τι είναι η μοντελοποίηση; 4 Θα προσπαθήσουμε να καταλήξουμε σε μια συμφωνία όσον αφορά: •Στις ευκαιρίες που μπορούν να προσφερθούν στους μαθητές μας, αλλά και στη διδασκαλία μας με την εισαγωγή έργων μοντελοποίησης και εφαρμογών. •Στις δυσκολίες και τα εμπόδια, που πιθανόν να συναντήσουμε. •Πιθανούς τρόπους, ώστε να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες. Αυτή η συμφωνία θα μπορούσε να είναι η αρχή για μια πραγματική και αποφασιστική αλλαγή στις μεθόδους διδασκαλίας σας: τα επόμενα θέματα που θα παρουσιαστούν θα σας προσφέρουν κατευθυντήριες γραμμές και στήριξη. Αποτελέσματα
5
LessonsΜοντελοποίηση Γιατί επιλέγουμε τη μοντελοποίηση; Τι είναι η μοντελοποίηση; 5 Συζήτηση: Χωριστείτε σε δύο ομάδες (A και B) 1 ο μέρος: ομαδική εργασία A:επιχειρήματα υπέρ B:δυσκολίες και εμπόδια 2 ο μέρος: ομαδική εργασία A:αντιδράσεις στις δυσκολίες και τα εμπόδια B:αντιδράσεις στα επιχειρήματα 3 ο μέρος: ΣΥΖΗΤΗΣΗ Φάση δομής
6
LessonsΜοντελοποίηση Γιατί επιλέγουμε τη μοντελοποίηση; Τι είναι η μοντελοποίηση; 6 1 ο μέρος: ομαδική εργασία A: επιχειρήματα υπέρ B:δυσκολίες και εμπόδια 2 ο μέρος: ομαδική εργασία A:αντιδράσεις στις δυσκολίες και τα εμπόδια B:αντιδράσεις στα επιχειρήματα 3 ο μέρος: ΣΥΖΗΤΗΣΗ Συζήτηση: Χωριστείτε σε δύο ομάδες (A και B) Φάση δομής
7
LessonsΜοντελοποίηση Γιατί επιλέγουμε τη μοντελοποίηση; Τι είναι η μοντελοποίηση; 7 1 ο μέρος: ομαδική εργασία A:επιχειρήματα υπέρ B:δυσκολίες και εμπόδια 2 ο μέρος: ομαδική εργασία A:αντιδράσεις στις δυσκολίες και τα εμπόδια B: αντιδράσεις στα επιχειρήματα 3 ο μέρος: ΣΥΖΗΤΗΣΗ Συζήτηση: Χωριστείτε σε δύο ομάδες (A και B) Φάση δομής
8
LessonsΜοντελοποίηση Γιατί επιλέγουμε τη μοντελοποίηση; Τι είναι η μοντελοποίηση; 8 1 ο μέρος: ομαδική εργασία A: επιχειρήματα υπέρ B:δυσκολίες και εμπόδια 2 ο μέρος: ομαδική εργασία A:αντιδράσεις στις δυσκολίες και στα εμπόδια B:αντιδράσεις στα επιχειρήματα 3 ο μέρος: ΣΥΖΗΤΗΣΗ Συζήτηση: Χωριστείτε σε δύο ομάδες (A και B) RD PD Φάση δομής
9
LessonsΜοντελοποίηση Γιατί επιλέγουμε τη μοντελοποίηση; Τι είναι η μοντελοποίηση; 9 Να γράψετε ξανά μια τελική λίστα με τα βασικά: της μοντελοποίησης και των εφαρμογών στο σχολείο. Επιχειρήματα για μια πιο ευρεία χρήση Δυσκολίες που εμποδίζουν μια πιο ευρεία χρήση Συνοψίζοντας τα επιχειρήματα
10
LessonsΜοντελοποίηση Γιατί επιλέγουμε τη μοντελοποίηση; Τι είναι η μοντελοποίηση; 10 Να διαβάσετε το κείμενο “επιχειρήματα και εμπόδια για τη συμπερίληψη των έργων μοντελοποίησης και των εφαρμογών” (Blum & Niss, 1991). •Συμφωνείτε μ ’ αυτά; •Υπάρχει κάτι που θέλετε να σχολιάσετε; •Θα θέλατε να τροποποιήσετε τα προηγούμενα σας επιχειρήματα; •Θα θέλατε ν ’ αλλάξετε τις δυσκολίες και τα εμπόδια, που αναφέρατε προηγουμένως; Ψάχνοντας για νέα επιχειρήματα
11
LessonsΜοντελοποίηση Γιατί επιλέγουμε τη μοντελοποίηση; Τι είναι η μοντελοποίηση; 11 Πιστεύετε πώς είναι πιθανό να ξεπεραστούν αυτές οι δυσκολίες; Τι μπορείτε να κάνετε γι ’ αυτό ; Θετική προσέγγιση…
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.