Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεDorinda Panagakos Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης Τάσος Kυριακιδης Σύμβουλος επιχειρήσεων Grand Hotel 11/2/12
2
Η κρίση είναι εδώ και πιθανόν θα κρατήσει… 1. Ο καλός ο καπετάνιος στην φουρτούνα φαίνεται 2. Η οικονομική κρίση επιταχύνει : Ευκαιρίες Κινδύνους 3. Οι μεγαλύτερες ευκαιρίες εμφανίζονται σε περίοδο οικονομικής κρίσης Τάσος Κυριακίδης
3
Η κρίση είναι εδώ και πιθανόν θα κρατήσει… Εσείς τι θα διαλέγατε? Ευκαιρία η κίνδυνο Υπάρχει η οικονομική κρίση αλλά και η κρίση που έρχεται από τις αλλαγές στην τεχνολογία Οι πελάτες είναι πιο ενημερωμένοι Οι πελάτες είναι πιο απαιτητικοί Ο ανταγωνισμός συνεχώς αλλάζει
4
Η κρίση είναι εδώ και πιθανόν θα κρατήσει… Τα έξοδα αυξάνουν Οι τιμές μειώνονται Τα κέρδη εξαφανίζονται Το θέμα είναι εμείς τι κάνουμε…
5
Αδύναμοι ανταγωνιστές κλείνουν ή αποσύρονται Πιο εύκολο να προσελκύσεις κάποιο ταλέντο Παρουσίαση νέων προτάσεων όταν ο ανταγωνισμός δεν παρουσιάζει καμία Έξυπνες προωθητικές ενέργειες όταν οι ανταγωνιστές δεν παρουσιάζουν καμία ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ Τάσος Κυριακίδης
6
Επίθεση σε νέους πελάτες που είναι δυσαρεστημένοι από ανταγωνιστές “ Νοικοκύρεμα ” εξόδων Απλοποίηση διαδικασιών Έξυπνες επενδύσεις μικρών εκροών μεγάλης απόδοσης Τάσος Κυριακίδης.
7
ΚΙΝΔΥΝΟΙ Cash Flow -ταμείο Πιστωτικός κίνδυνος – Μείωση πωλήσεων – Ζημιές Κακό κλίμα εξαιτίας κακών χειρισμών Απώλεια πελατών λόγω κακής εξυπηρέτησης Αυξανόμενο κόστος λόγω κακής παραγωγικότητας Οι Ανταγωνιστές χρησιμοποιούν αθέμιτα μέσα Τάσος Κυριακίδης
8
Πως αντιμετωπίζουμε τη κρίση ποια είναι τα περιουσιακά μας στοιχειά Οι ικανότητες μας Οι άνθρωποι μας Η θέση της επιχείρησης Οι μάρκες που εμπορευόμαστε
9
Πως επιβιώνουμε στη κρίση? Δουλεύουμε περισσότερο Δουλεύουμε για λιγότερα Χαμογελάμε περισσότερο –Όσοι δεν χαμογελούν δεν κάνουν για τον τομές υπηρεσιών-λιανικής Δουλεύουμε ομαδικά –στηρίζουμε την ομάδα μας Ξεχνάμε τον παλιό καλό καιρό¨
10
Πως επιβιώνουμε στη κρίση? Τελειοποιούμε την δουλειά μας σε κάθε λεπτομέρεια Προσέχουμε, δεν παραμελούμε τον εαυτό μας Είμαστε το καλό παράδειγμα Είμαστε πάντα παρόντες ως υπεύθυνοι- δεν κρυβόμαστε από τα προβλήματα Επιβεβαιώνουμε ότι κάθε πελάτης φεύγει ευχαριστημένος Είμαστε ευγενικοί με τους πελάτες και το προσωπικό
11
Πως επιβιώνουμε στη κρίση? Συνεχής εκπαίδευση σε νέα προϊόντα υπηρεσίες Ανοικτοί πάντα στις νέες τεχνολογίες Ξαφνιάζουμε ευχάριστα τους πελάτες μας
12
10 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙ Ο ΔΝΤΗΣ-ΤΡΙΑ 1. Ενθουσιασμός – Θετική Ενέργεια 2. Υλοποίηση – Αποφάσεις – Απαντήσεις 3. Tempo – Ρυθμός (να μη χαθεί ) 4. Μετρησιμότητα (στα νέα δεδομένα ) 5. Αξιοκρατία Τάσος Κυριακίδης
13
6. Ευελιξία – Εναλλακτικά σχέδια 7. Ακεραιότητα : λέει αυτά που σκέφτεται 8. Αξιοπιστία 9. Ανθρωπιά – Σεβασμός 10. Διαθεσιμότητα Τάσος Κυριακίδης
14
Ο Ηγέτης είναι ένας έμπορος ελπίδας ΝΑΠΟΛΕΩΝ Οι άνθρωποι θέλουν να αποτελούν τμήμα κάτι μεγαλύτερου από αυτό που θεωρούν ότι είναι οι ίδιοι. Θέλουν να είναι μέρος από κάτι που τους κάνει πραγματικά περήφανους για το οποίο θα παλέψουν, θα θυσιασθούν, θα εμπιστευτούν. HOWARD SCHULTZ Ιδρυτής STARBUCKS Τάσος Κυριακίδης
15
Η πρωτιά μπορεί να αποκτηθεί αν : Φροντίζεις περισσότερο από αυτό που οι άλλοι θεωρούν Σωστό Ρισκάρεις περισσότερο από αυτό που οι άλλοι θεωρούν Ασφαλές Ονειρεύεσαι περισσότερο από αυτό που οι άλλοι θεωρούν Πρακτικό Προσδοκάς περισσότερο από αυτό που οι άλλοι θεωρούν Πιθανό ΑΝΩΝΥΜΟΣ Τάσος Κυριακίδης
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.