Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

AΤΛΑΣ Λαογραφίας Εκπαιδευτικό παιγνίδι  Κύριος στόχος της εφαρμογής είναι η σύνδεση της εκπαίδευσης με τον θησαυρό της Λαϊκής Παράδοσης.  Η εκπαιδευτική.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "AΤΛΑΣ Λαογραφίας Εκπαιδευτικό παιγνίδι  Κύριος στόχος της εφαρμογής είναι η σύνδεση της εκπαίδευσης με τον θησαυρό της Λαϊκής Παράδοσης.  Η εκπαιδευτική."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 AΤΛΑΣ Λαογραφίας Εκπαιδευτικό παιγνίδι

3

4  Κύριος στόχος της εφαρμογής είναι η σύνδεση της εκπαίδευσης με τον θησαυρό της Λαϊκής Παράδοσης.  Η εκπαιδευτική αξιοποίηση του λαογραφικού υλικού αποτελεί πηγή γνώσης για την τοπική ιστορία και λαογραφία και μοχλό δημιουργικής έμπνευσης για τους μαθητές. Εκπαίδευση Λαϊκή Παράδοση Εκπαιδευτική εφαρμογή με λαογραφικό περιεχόμενο

5  Το περιεχόμενο του ψηφιακού δίσκου αποτελεί περιήγηση σε μια σειρά επιλεγμένων τόπων  Περιλαμβάνει ανέκδοτο λαογραφικό υλικό (φωτογραφίες, μουσική και βίντεο) για διάφορες εκφάνσεις της ζωής, όπως:  δομή των οικισμών  αρχιτεκτονική  ασχολίες των κατοίκων και επαγγελματική ζωή των ανθρώπων  λαϊκό εορτολόγιο και σχετική εθιμολογία  τρόπος ψυχαγωγίας (πανηγύρια, γιορτές, παιχνίδια)  παραμύθια, παραδόσεις, τραγούδια

6  Η επιλογή του υλικού έγινε από τους ερευνητές του Κέντρου με επιτόπιες έρευνες στο πλαίσιο των υπηρεσιακών επιστημονικών καθηκόντων τους  Η επιλογή των τόπων έγινε με κριτήριο το κύριο ερευνητικό πεδίο των ερευνητών

7  Σε εκπαιδευτικούς που θέλουν να εμπλουτίσουν τη διδασκαλία τους και να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των μαθητών για τη λαϊκή παράδοση. •Σε όλους όσους θέλουν να γνωρίσουν την λαογραφική κληρονομιά της Ελλάδας μέσα από έναν διασκεδαστικό τρόπο.

8  Ο χρήστης ενημερώνεται για τον σκοπό του ερευνητικού παιχνιδιού και  Επιλέγει πρόσωπο (αγόρι ή κορίτσι)

9  Ο χρήστης-ερευνητής εισέρχεται στο Κέντρο Λαογραφίας και επισκέπτεται τη Διεύθυνση, όπου ενημερώνεται για την αποστολή του.  «Ξενάγηση»: παρουσίαση του Κέντρου Ερεύνης της Ελληνικής λαογραφίας  «Οδηγίες»: βασικές κατευθύνσεις για την διαδικασία διεξαγωγής των λαογραφικών αποστολών  «Βιβλιοθήκη»: συλλογή βιβλιογραφικών και άλλων πληροφοριών για τον τόπο προορισμού  «Αναχώρηση»: αναχώρηση για τη λαογραφική αποστολή

10  Μουσική επένδυση της εφαρμογής με παραδοσιακά αντιπροσωπευτικά κομμάτια  Πλοήγηση στο χάρτη με τη βοήθεια της μπάρας πλοήγησης  Οι τόποι προορισμού απεικονίζονται με σημαίες στον τρισδιάστατο χάρτη  Μετακίνηση σε κάθε τόπο προορισμού με  την επιλογή της αντίστοιχης σημαίας στο χάρτη  την επιλογή του αντίστοιχου εικονιδίου από τη μπάρα πλοήγησης

11  Σε κάθε τόπο υπάρχουν ενεργά σημεία (αναπαρίστανται με ερωτηματικό) που μπορεί να επισκεφτεί ο χρήστης.  Η επιλογή ενός σημείου προκαλεί την ενεργοποίηση του επόμενου, έως ότου παρουσιαστούν όλα.  Η επίσκεψη κάθε τόπου ολοκληρώνεται όταν ο χρήστης επισκεφθεί όλα τα ενεργά σημεία του.

12  Ερωτήσεις από τον χρήστη σε κατοίκους του χωριού.  Απαντήσεις από τους κατοίκους (υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσης των απαντήσεων). •Κάθε απάντηση μπορεί να συνοδεύεται από: –φωτογραφίες –ακουστικό υλικό –δελτία –βίντεο •Tο συνοδευτικό υλικό έχει άμεση σχέση με την κάθε ερώτηση.

13  Το παιχνίδι ολοκληρώνεται όταν ο χρήστης έχει επισκεφθεί όλους τους τόπους προορισμού και όλα τα ενεργά σημεία σε κάθε έναν από αυτούς.  Όταν επιστρέφει στη διεύθυνση του ΚΕΕΛ έχει τη δυνατότητα να εκτυπώσει έναν έπαινο, γράφοντας το όνομά του.

14 Η Εφαρμογή περιέχει:  φωτογραφίες  δελτία  πληθώρα ακουστικών ντοκουμέντων και βίντεο  παραδοσιακά μουσικά κομμάτια Είναι ένα πολυμεσικό εκπαιδευτικό εργαλείο που εισάγει τους μαθητές στη λαογραφική έρευνα.

15 Το παιχνίδι έχει κατασκευαστεί εξ’ολοκλήρου έτσι ώστε  Υποστηρίζει σχεδόν όλους τους τύπους αρχείων εικόνας, video και ήχου  Περιλαμβάνει τη δυνατότητα 3D rendering αντικειμένων και σκηνών με την ενσωματωμένη 3D μηχανή που διαθέτει  Υποστηρίζει αρχεία Flash  Διαθέτει φιλικό περιβάλλον εργασίας  Υποστηρίζει πολυγλωσσικό περιεχόμενο  Έχει δυνατότητα χρήσης φίλτρων, transitions και plug-ins  Να μπορεί να επεκταθεί Τα παραπάνω χαρακτηριστικά έδωσαν τη δυνατότητα στην ομάδα ανάπτυξης να ενσωματώσει το πολυμεσικό περιεχόμενο των ερευνητών του Κέντρου Λαογραφίας, ώστε να παρουσιαστεί το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα.

16 ΚΕΝΤΡΟΝ ΕΡΕΥΝΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ

17 O ψηφιακός Λαογραφικός Άτλας του Κέντρου Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών παρουσιάζει: πλούσια λαογραφική πληροφορία με τρόπο Φιλικό προς το ευρύ κοινό και Χρηστικό για ερευνητικούς σκοπούς Ελκυστικό στις νεότερες γενιές

18 Εντάσσεται στο πλαίσιο της δημιουργίας του Ευρωπαϊκού Λαογραφικού Άτλαντα και αναφέρεται: • στις περιοδικές πυρές • στο ξύλινο άροτρο • στο ζυγό • στο σιδερένιο άροτρο Με τον Άτλαντα αποτυπώνεται η γεωγραφική διάδοση ενός φαινομένου στο χάρτη με τη χρήση ειδικών συμβόλων και σχετικών υπομνημάτων.

19

20 Για την εκτέλεση της εφαρμογής απαιτείται αρχική εγκατάσταση

21 Πριν αρχίσετε την πλοήγηση, μπορείτε να επιλέξετε γλώσσα Μπορείτε να μάθετε πληροφορίες για το Κέντρο Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας πατώντας εδώ

22 Λαϊκή λατρεία (ο κύκλος του χρόνου)

23

24 Τόποι εθιμικού εορτολογίου

25

26 Εθιμικές εποχικές πυρές

27

28 Γεωργικά εργαλεία (άροτρα,ζυγοί)

29

30

31 Ερωτηματολόγια (ζητήματα ελληνικής λαογραφίας, παραδοσιακός υλικός βίος του ελληνικού λαού

32

33

34 Τεχνικά χαρακτηριστικά:

35 Ο Άτλας της Ελληνικής Λαογραφίας Υποέργο «Ανάπτυξη Εφαρμογής πολυμέσων Λαϊκού Πολιτισμού» Έργο του Γ΄ ΚΠΣ «Ανάπτυξη Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης του Λαϊκού Πολιτισμού» του Κέντρου Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας»

36


Κατέβασμα ppt "AΤΛΑΣ Λαογραφίας Εκπαιδευτικό παιγνίδι  Κύριος στόχος της εφαρμογής είναι η σύνδεση της εκπαίδευσης με τον θησαυρό της Λαϊκής Παράδοσης.  Η εκπαιδευτική."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google