Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεCapaneus Roda Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
ΕΠΕΑΕΚ-ΙΙ Αναβάθμιση Προγράμματος Σπουδών στα πλαίσια του άξονα ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η άλλη «άποψη» Κλεάνθης Θραμπουλίδης 17-02-2006
2
Motivation Κριτική και αξιολόγηση βασικοί μηχανισμοί αναβάθμισης της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας
3
“Στόχος” •Όχι άτομα –Γιατί είμαι σίγουρος πως τα ίδια αυτά άτομα σε ένα διαφορετικό context θα λειτουργούσαν τελείως διαφορετικά •Αλλά το σύστημα, –που μας αναγκάζει να λειτουργούμε με τον τρόπο αυτό και έχει οδηγήσει το Ελληνική εκπαιδευτική διαδικασία στην σημερινή της κατάσταση
4
Οργάνωση Παρουσίασης •Η σημασία του όρου “Αναβάθμιση ΠΣ” •Ιστορική αναδρομή –στο θέμα της αναβάθμισης του ΠΣ ΗΜ&ΤΥ •Η κατεύθυνση που δόθηκε •Χαρακτηριστικά Παραδείγματα –Η αναβάθμιση που κόπηκε –Η αναβάθμιση που έγινε •Αλλά δεν εντάχθηκε στο πρόγραμμα •Μια πρώτη αξιολόγηση - κριτική •Συμπεράσματα
5
Γιατί αναβάθμιση στο ΠΣ
6
H αναβάθμιση κατά ΙΕΕΕ H Βασική Αναφορά Computer Engineering 2005 Curriculum Guidelines for Undergraduate Degree Programs in Computer Engineering IEEE Computer Society Association for Computing Machinery 2004 October 12
7
What is computer engineering Computer engineering as an academic field encompasses the broad areas of computer science and electrical engineering. What computer engineers would do
8
…In more detail
9
Γιατί αναβάθμιση στο ΠΣ •1998, ΙΕΕΕ and ACM decided –“to undertake a major review of curriculum guidelines…” –the goal was •“to revise Computing Curricula 1991 so that it incorporates the developments of the past decade”. –Computing has changed dramatically over that time in ways that have a profound effect on curriculum design and pedagogy. –“To review …and develop a revised and enhanced version that addresses developments in computing technologies in the past decade and will sustain through the next decade”
10
H αναβαθμισμένη έκδοση •Πρέπει να καλύπτει –current needs of electrical & computer engineering students. •Πρέπει να υιοθετεί –current educational practices •Πρέπει να προτείνει –improvements where necessary.
11
H Διαδικασία της αναβάθμισης I •Define the Body of Knowledge –define the primary disciplines that make up the body of knowledge for electrical & computer engineering •Define the structure of the Body of Knowledge –knowledge has a hierarchical organization comprising three levels •knowledge areas, •knowledge units, •set of topics,
12
H Διαδικασία της αναβάθμισης II •Defines –Learning Outcomes –Core and Elective Knowledge Units –Knowledge Units and Time Required for Coverage –Core Hours and a Complete Program –Laboratory Experience strongly required
13
H Διαδικασία της αναβάθμισης III •The Laboratory Experience –Students should have many opportunities •“to observe, explore and manipulate characteristics and behaviors of actual devices, systems, and processes.” •“designing, implementing, testing, and documenting hardware and software,” •“designing experiments to acquire data, analyzing and interpreting that data, and in some cases, using that data to correct or improve the design” –Laboratories should include •“application and simulation software to design small digital and computer systems.The use of simulation tools to model and study real systems is often desirable and necessary to allow students to study systems that are not practical to design and implement physically. Such tools would also be useful where it might be difficult to acquire the detailed information necessary to study their behavior.” •carefully planned practical assignments in a laboratory setting should help students develop confidence in their technical ability.
14
H Διαδικασία της αναβάθμισης IV •Η αναβαθμισμένη έκδοση πρέπει –να στοχεύει στην βελτίωση •Communication Skills •Teamwork Skills –να υιοθετεί σύγχρονες τάσεις για •Student Learning and Assessment
15
•Conferences on education –International Conference on Engineering Education – (ICEE) –IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies –IADAT - International Conference on Education –Conference of the European Association for Research in Learning and Instruction –Balkan Region Conference on Engineering Education. –Conference on Software Engineering Education and Training (CSEET) –IEEE Canadian Conference on Computer and Software Engineering Education –IFAC Symposium on Advances in Control Education –Workshop on Methods for Learning Metrics –International Workshop on Software Engineering Course Projects (SECP) –Workshop on Pedagogies and Tools for the Teaching and Learning of Object Oriented Concepts –Software Engineering Curriculum Development Workshop –Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education –… Η αναβάθμιση κατά την παγκόσμια Ακαδημαϊκή κοινότητα I
16
•Papers on education –A Web-Based Educational Environment for Teaching the Computer Cache Memory Grigoriadou, M.; Kanidis, E.; Gogoulou, A.; IEEE Transactions on Education, IEEE Transactions on –Problem-Based Learning as an Effective Tool for Teaching Computer Network Design, Linge, N.; Parsons, D.; IEEE Transactions on Education, IEEE Transactions on –Teaching Wireless Communication and Networking Fundamentals Using Wi-Fi Projects, Sarkar, N.I.; Craig, T.M.; IEEE Transactions on Education, IEEE Transactions on –Teaching power engineering basics using advanced web technologies and problem-based learning environment, Mota, Ad.A.; Mota, L.T.M.; Morelato, A.; IEEE Transactions on Power Systems, IEEE Transactions on –A multidisciplinary cooperative problem-based learning approach to embedded systems design –Rethinking CS101: Or, How Robots revolutionize Introductory Computer Programming, Lynn Andrea Stein, AI Lab MIT Η αναβάθμιση κατά την παγκόσμια Ακαδημαϊκή κοινότητα II Όσο και αν αναζητήσετε δεν θα βρείτε εργασία που να αναφέρει σαν αναβάθμιση την δημιουργία διαφανειών για να μην αναφερθώ τις ιστοσελίδες, στα Grids, την δημιουργία mirror sites, τον σχεδιασμό εγκατάστασης 2 λειτουργικών συστημάτων, κλπ.
17
“Rethinking Learning in the Digital Age”, Mitchel Resnick, Media lab of MIT, 2002 •“In most places where new technologies are being used in education today, the technologies are used simply to reinforce outmoded approaches to learning.” •“… ideas about and approaches to teaching and learning remain largely unchanged.” •“To take full advantage of new technologies, we need to fundamentally rethink our approaches to learning and education and our ideas of how new technologies can support them.” Η αναβάθμιση κατά την παγκόσμια Ακαδημαϊκή κοινότητα III
18
Η αναβάθμιση κατά ΥΠΕΠΘ Η βασική αναφορά ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΣΤΟ ΕΠΕΑΕΚ για την χρηματοδότηση πράξεων ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Βασικοί άξονες •Ενίσχυση προπτυχιακών σπουδών πληροφορικής και επικοινωνιών •Ενίσχυση μεταπτυχιακών σπουδών πληροφορικής και επικοινωνιών
19
Ενίσχυση προπτυχιακών σπουδών πληροφορικής και επικοινωνιών •κύριος στόχος –Διεύρυνση της εκπαίδευσης στην Πληροφορική και τις Επικοινωνίες –Ενίσχυση της κατεύθυνσης της Πληροφορικής –Με παράλληλη αναβάθμιση της ποιότητας των υπαρχόντων Προγραμμάτων Προπτυχιακών Σπουδών
20
Οργάνωση Παρουσίασης •Η σημασία του όρου “Αναβάθμιση ΠΣ” •Ιστορική αναδρομή –στο θέμα της αναβάθμισης του ΠΣ ΗΜ&ΤΥ •Η κατεύθυνση που δόθηκε •Χαρακτηριστικά Παραδείγματα –Η αναβάθμιση που κόπηκε –Η αναβάθμιση που έγινε •Αλλά δεν εντάχθηκε στο πρόγραμμα •Αξιολόγηση •Συμπεράσματα
21
Η αναβάθμιση του ΠΣ HM&TY •199x –Αρχή της προσπάθειας αναβάθμισης του ΠΣ του Τμήματος •2001 –Η ακολουθούμενη διαδικασία περιγράφεται ως Hacking («Ανάλυσης – Παράλυσης») «Τμήμα ΗΜ&ΤΥ" : Hacking ή Re-engineering ? "Προβληματισμοί - Διαπιστώσεις - Προτάσεις», Κλ. Θραμπουλίδης •2002 –Προκηρύσσετε από το ΥΠΕΠΘ το πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ •2003 –Προτείνεται στα πλαίσια του προγρ. ανάπτυξη πλατφόρμας ασύγχρονης τηλε-εκπαίδευσης (αντίστοιχης του e-class) –Για να πείσω για το αβάσιμο της επιλογής δημιουργώ ιστοσελίδα του μαθήματος στο e-class από το GUNET –“ΕΠΕΑΕΚ - ή πως πουλάµε «φύκια» για «µεταξωτές κορδέλες»”, 24/2/2003, Κλ. Θραμπουλίδης –Τελικά υιοθετείται η πλατφόρμα του e-class από το Πανεπιστήμιο –To e-class θεωρείται πανάκεια. –Η διαδικασία της αναβάθμισης του ΠΣ εκφυλίζεται σε διαδικασία δημιουργίας διαφανειών •2004 –«Έτος παραγωγής διαφανειών» •2005 –Το πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ ολοκληρώνεται με αμφιλεγόμενα αποτελέσματα •2006 –Η διαδικασία της ουσιαστικής αναβάθμισης του ΠΣ συνεχίζεται από την ΓΣ και τους Τομείς
22
E-class : Η Λύση ; •Βελτιώθηκε η εκπαιδευτική διαδικασία ; ΝΑΙ •Λύθηκε το πρόβλημα της εκπαιδευτικής διαδικασίας ; ΟΧΙ
23
Το πρόβλημα είναι άλλο Μάθημα: Προγραμματισμός Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
24
Οργάνωση Παρουσίασης •Η σημασία του όρου “Αναβάθμιση ΠΣ” •Ιστορική αναδρομή –στο θέμα της αναβάθμισης του ΠΣ ΗΜ&ΤΥ •Η κατεύθυνση που δόθηκε •Χαρακτηριστικά Παραδείγματα –Η αναβάθμιση που κόπηκε –Η αναβάθμιση που έγινε •Αλλά δεν εντάχθηκε στο πρόγραμμα •Αξιολόγηση •Συμπεράσματα
25
Η οργάνωση •ΠΕ2 - ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΣΠΟΥ∆ΩΝ ΣΕ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΠΕ –ανάπτυξη 3 µαθηµάτων στο Πρόγραµµα Σπουδών των τριών πρώτων ετών σπουδών (κορµού) µε γνωστικά αντικείµενα συναφή µε ΤΠΕ –πιλοτική υλοποίηση νέων µεθόδων και τεχνικών διδασκαλίας µε χρήση των ΤΠΕ και του ∆ιαδικτύου •ΠΕ3 – ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΠΕΡΙEΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ∆Ι∆ΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΠΣ –Αναβάθµιση του περιεχοµένου των µαθηµάτων. –Σχεδιασµός της φροντιστηριακής και εργαστηριακής διδασκαλίας •ΠΕ4 - ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΠΥΛΩΝ TOY ΤΜΗΜΑΤΟΣ (PORTALS) •ΠΕ5 – ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΚΥΠΕΣ)
26
Η κατεύθυνση •Η προφανής επιλογή –Άμεση συσχέτιση του προγράμματος με την σε εξέλιξη προσπάθεια αναβάθμισης του ΠΣ –Άμεση καταγραφή της υπάρχουσας κατάστασης –Άμεση και αποτελεσματική αξιοποίηση της χρηματοδότησης προς την κατεύθυνση της αναβάθμισης του ΠΣ •Η επιλογή του τμήματος ΗΜ&ΤΥ ? –Δυστυχώς περιγράφεται από την φράση Τρέχον ΠΣ + ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ = Hacking
27
Η κατανομή ΚατηγορίαEuro% ΠΕ28000012% ΠΕ320400031% ΠΕ49600015% ΠΕ57500011% Τεχνικό Προσωπικό620009% Διοικητικό Προσωπικό250004% ΔΕΠ140002% Εκπ. Υλικό180003% Εκπ.Λογισμικό450007% Διάφορα80001% Κρατήσεις280004% ΣΥΝΟΛΟ655000100%
29
Η τελική κατανομή •ΠΕ2 ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΣΠΟΥ∆ΩΝ ΣΕ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΠΕ (12%) •ΠΕ3 ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΠΕΡΙEΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ∆Ι∆ΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΠΣ (32%) Τι ποσοστό από τα παραπάνω αξιοποιήθηκε σε ουσιαστικές δράσεις προς την κατεύθυνση « ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΣΠΟΥ∆ΩΝ ΣΕ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΠΕ » και « ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΠΕΡΙEΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ∆Ι∆ΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΠΣ » ;
30
Γιατί Hacking?
32
Η πανάκεια •Δημιουργία διαφανειών –6 διαλέξεις 2,5 ανθρωπομήνες - > 3.000€ (1.000.000 δραχμές) •Δημιουργία ασκήσεων –1 άσκηση –3 ανθρωπομήνες - > 3.600€ (1.230.000 δραχμές)
33
Οργάνωση Παρουσίασης •Η σημασία του όρου “Αναβάθμιση ΠΣ” •Ιστορική αναδρομή –στο θέμα της αναβάθμισης του ΠΣ ΗΜ&ΤΥ •Η κατεύθυνση που δόθηκε •Χαρακτηριστικά Παραδείγματα –Η αναβάθμιση που κόπηκε –Η αναβάθμιση που έγινε •Αλλά δεν εντάχθηκε στο πρόγραμμα •Αξιολόγηση •Συμπεράσματα
34
H αναβάθμιση που κόπηκε •Motivation –ICEE Conference on Engineering Education •India – Ireland - Spain - Porto Rico –Η δουλειά της Lynn Andrey Stein, AI Lab of MIT •H ιδέα –Πρόταση αναβάθμισης του μαθήματος «Αρχές και Γλώσσες Προγραμματισμού» –2 δράσεις •1η – πρόταση στα πλαίσια του ΕΤΠΑ •2η – πρόταση στα πλαίσια του ΕΠΕΑΕΚ-ΙΙ
35
To virtual Robot Φοιτητής Β έτους (Αναπτύσσοντας το πρόγραμμα RobotRemoteController)
36
Η αναβάθμιση που έγινε •Αλλά δεν εντάχθηκε στο πρόγραμμα –Ή για την ακρίβεια πήρε την υπόσχεση για χρηματοδότηση όσο και η δημιουργία μιας σειράς διαφανειών 6 διαλέξεων •Αφορά το μάθημα –Προηγμένες Τεχνικές Προγραμματισμού •Προαιρετικό μάθημα 7ου εξαμήνου σπουδών •Δίνει την βασική γνώση για την ανάπτυξη ενσωματωμένου λογισμικού
37
Η κατάσταση πριν την αναβάθμιση •Παραδοσιακή οργάνωση –2 ώρες θεωρία –1 ώρα φροντιστήριο –Τρόπος διδασκαλίας •Teacher based •εκτεταμένη χρήση διαφανειών •Υποστήριξη από δική του ιστοσελίδα στο διαδίκτυο –Πολλά προβλήματα στην κατανόηση των εννοιών •Δύσκολες έννοιες –Object-Oriented design –Concurrent programming (semaphores, monitors, starvation,…) –Low-level programming (άμεση πρόσβαση στο hardware, interfacing to assembly and OS) •Παντελής έλλειψη hand’s on experience
38
Η νέα κατάσταση •Student centered approach –Ενσωμάτωση στοιχείων της assignment και project based approach •Οργάνωση –2 ώρες θεωρία •Με πλήρη αναβάθμιση του τρόπου διδασκαλίας με βάση ένα constructivism based μοντέλο –2 ώρες εργαστήριο •με ασκήσεις που αναπτύχθηκαν αξιοποιώντας βασικές αρχές του μοντέλου της από απόσταση εκπαίδευσης •Με ίδια ουσιαστική και συνεχή συμμετοχή του διδάσκοντα στο εργαστήριο –Η αλλαγή έγινε στο ΠΣ του τμήματος
39
Α constructivism based approach •Ένα σύστημα από την καθημερινή ζωή –Το Goody’s example –Conceptual model of OO programming –Conceptual model of exception handling –Conceptual model of concurrent programming •Semaphore – the red hat secretary Teaching Object-Oriented Programming A Constructivism-Based Approach http://seg.ece.upatras.gr/OOCourse/
40
An assignment based approach •Δημιουργία 3 σειρών ασκήσεων –Object-oriented design •Σχεδιασμός και ανάπτυξη reverse polish notation αριθμομηχανής με γραφική διεπαφή (MSWindows) (σειρά 10 ασκήσεων περίπου 100 σελίδων και βιβλιοθήκης έτοιμων προς χρήση κλάσεων) –Concurrent programming •Το πρόβλημα του sleeping barber –Σειρά 4 ασκήσεων περίπου 20 σελίδων ανάπτυξη βιβλιοθήκης κλάσεων για το GUI –Low level Programming •Σειρά ασκήσεων για την ανάπτυξη ενός συστήματος επικοινωνίας πάνω από την διασύνδεση RS232
41
Απολογισμός •Δραστική αναβάθμιση του μαθήματος –Σχόλια φοιτητών –Ερωτηματολόγια –Επιστολές αριστούχων φοιτητών μας που έφυγαν για μεταπτυχιακά (το παράδειγμα του Stanford) •Δημοσιεύσεις –K. Thramboulidis, “A Constructivism-based Approach to Teach Advanced Computing Concepts in Introductory Java Courses”, Journal of Informatics Education and Research, –K. Thramboulidis, “A Sequence of Assignments to Teach Object- Oriented Programming: a Constructivism Design-First Approach”, Informatics In Education, January 2004.
42
Οργάνωση Παρουσίασης •Η σημασία του όρου “Αναβάθμιση ΠΣ” •Ιστορική αναδρομή –στο θέμα της αναβάθμισης του ΠΣ ΗΜ&ΤΥ •Η κατεύθυνση που δόθηκε •Χαρακτηριστικά Παραδείγματα –Η αναβάθμιση που κόπηκε –Η αναβάθμιση που έγινε •Αλλά δεν εντάχθηκε στο πρόγραμμα •Μια πρώτη αξιολόγηση - κριτική •Συμπεράσματα
43
Η βασική αρχή •Call for proposals •Proposal •Deliverables •Assessment •Ανάθεση project σε φοιτητές •Κρίση του project •Γραπτές εξετάσεις •Αξιολόγηση γραπτού «Αυτά μπορούσαμε, αυτά κάναμε»
44
Τι δεν έγινε •Η προφανής επιλογή 1.Άμεση συσχέτιση του προγράμματος με την σε εξέλιξη προσπάθεια αναβάθμισης του ΠΣ 2.Άμεση καταγραφή •της υπάρχουσας κατάστασης μαθημάτων και εργαστηρίων •των προβλημάτων της εκπαιδευτικής και εξεταστικής διαδικασίας 3.Ορισμός στόχου •Συμβατού με το call for proposals του ΥΠΕΠΘ και του IEEE •και χάραξη στρατηγικής επίτευξης του 4.Άμεση και αποτελεσματική αξιοποίηση της χρηματοδότησης προς την κατεύθυνση της αναβάθμισης του ΠΣ
45
Δεν έγινε I •1ο: Άμεση συσχέτιση του προγράμματος με την σε εξέλιξη προσπάθεια αναβάθμισης του ΠΣ –2 διαφορετικές χωρίς συσχέτιση διαδικασίες •Η 1η (ΕΠΕΑΕΚ-ΙΙ) ολοκληρώθηκε –Έπρεπε να απορροφήσουμε τα κονδύλια •Η 2η (η ουσιαστική) που αφορά την αναβάθμιση του ΠΣ είναι σε εξέλιξη για πάνω από 7 χρόνια –με την κατάσταση να αποκρυσταλλώνεται από δηλώσεις »“Μετά από 7 χρόνια καταφέραμε να κάνουμε ελάχιστες αλλαγές”
46
Δεν έγινε II •2ο: Άμεση καταγραφή –της υπάρχουσας κατάστασης μαθημάτων και εργαστηρίων («πολύ μεγάλες επικαλύψεις», «τραγική κατάσταση» εργαστηρίων, …) –των προβλημάτων της εκπαιδευτικής και εξεταστικής διαδικασίας («εργαστήρια μαϊμού», «πανηγύρι αντιγραφής», …) •Αν και προτάθηκε με συγκεκριμένα σχέδια –δεν υιοθετήθηκε και δεν έγινε •Το γεγονός αυτό καθιστά κάθε αξιολόγηση των αποτελεσμάτων του προγράμματος αδύνατη
47
Δεν έγινε III •3ο: Ορισμός στόχου –Συμβατού με τον οδηγό σπουδών της IEEE –Συμβατού με την έννοια της αναβάθμισης κατά την διεθνή Πανεπιστημιακή κοινότητα –Συμβατού με το call for proposals του ΥΠΕΠΘ –και χάραξη στρατηγικής επίτευξης του
48
Δεν έγινε IV •4ο: Άμεση και αποτελεσματική αξιοποίηση της χρηματοδότησης προς την κατεύθυνση της αναβάθμισης του ΠΣ –Δημιουργήθηκαν 5 ΠΕ •εκ των οποίων 2 (ΠΕ2, ΠΕ3) είχαν άμεση σχέση με την αναβάθμιση του ΠΣ. Από αυτά –το ΠΕ2 δεν υλοποιήθηκε ως προς την βασική συνιστώσα του –το ΠΕ3 βασίστηκε κύρια στην δημιουργία διαφανειών (βασική αρχή: μια αναβάθμιση εν έτη 2004 δεν μπορεί να περιλαμβάνει δημιουργία βασικής υποδομής) –Αν και χρηματοδοτήθηκαν ώρες επικουρικού έργου •πολλές από αυτές δεν υλοποιήθηκαν με αποτέλεσμα να παραμένει και κατά το διάστημα εκτέλεσης του ΕΠΕΑΕΚ το πρόβλημα της χρηματοδότησης του επικουρικού έργου του τμήματος (με κάθε επιφύλαξη καθώς δεν έχω πρόσβαση στα τελικά στοιχεία)
49
Σύνοψη •Δεν θα κρίνω τα αποτελέσματα του προγράμματος –Αλλά υιοθετώντας την βασική αρχή αξιολόγησης που εφαρμόζουμε για την κρίση των projectς, των papers αλλά και των φοιτητών μας, καταλήγω στο … •Είμαστε εκτός θέματος –Αν είμαι ακόμη μέλος της επιτροπής διαχείρισης •Είστε εκτός θέματος •Αν δεν είμαι μέλος της επιτροπής διαχείρισης •Αφήσαμε την «γραμμή παραγωγής» και ασχοληθήκαμε με την «βιτρίνα»
50
Ερωτήσεις •Πως σχετίζονται τα αποτελέσματα με τους στόχους της αναβάθμισης κατά IEEE αλλά και κατά ΥΠΕΠΘ; •Πως υποστηρίχθηκαν για παράδειγμα –η διεύρυνση της εκπαίδευσης στην Πληροφορική και τις Επικοινωνίες –η Ενίσχυση της κατεύθυνσης της Πληροφορικής
51
Ερώτηση •Paper in IEEE Journal •Κόστος του σχετικού έργου? •Πόσα τέτοια επιμέρους έργα θα μπορούσαμε να χρηματοδοτήσουμε με 600 KEuro?
52
Αναβάθμιση του ΠΣ ΗΜ&ΤΥ Η άλλη άποψη Κλεάνθης Θραμπουλίδης αν. Καθηγητής στη Μηχανιστική Λογισμικού τ. Μέλος της επιτροπής διαχείρισης του έργου ΕΠΕΑΕΚ-ΙΙ Ευχαριστώ ! Ηλεκτρονική μορφή http://seg.ece.upatras.gr/thrambo/comments2epeakii Ερωτήσεις;
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.