Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 12 η έκδοση 3 ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ KotlerKeller.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 12 η έκδοση 3 ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ KotlerKeller."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 12 η έκδοση 3 ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ KotlerKeller

2 3-2 Ερωτήσεις Κεφαλαίου •Ποιες είναι οι συνιστώσες ενός σύγχρονου πληροφοριακού συστήματος μάρκετινγκ; •Ποια είναι τα χρήσιμα εσωτερικά αρχεία; •Από τι αποτελείται ένα σύστημα συλλογής πληροφοριών μάρκετινγκ;

3 3-3 Ερωτήσεις Κεφαλαίου_2 •Ποιες είναι οι κυριότερες μέθοδοι για την παρακολούθηση και τον εντοπισμό ευκαιριών στο μακροπεριβάλλον; •Ποιες είναι μερικές σημαντικές εξελίξεις στο μακροπεριβάλλον;

4 3-4 Οι πληροφορίες χρειάζονται συστηματική έρευνα •Ποιες αποφάσεις παίρνετε συνήθως; •Ποιες πληροφορίες χρειάζεστε για να πάρετε αυτές τις αποφάσεις; •Ποιες πληροφορίες παίρνετε συνήθως; •Ποιες ειδικές μελέτες ζητάτε σε τακτά διαστήματα; •Ποιες πληροφορίες θα θέλατε και τις οποίες δεν παίρνετε τώρα; •Ποιες πληροφορίες θα θέλατε καθημερινά; Κάθε εβδομάδα; Κάθε μήνα; Κάθε χρόνο; •Ποια περιοδικά και εμπορικές εκθέσεις θα θέλατε να βλέπετε τακτικά; •Για ποια θέματα θα θέλατε να παίρνετε πληροφορίες; •Ποια προγράμματα ανάλυσης δεδομένων θα θέλατε; •Ποιες είναι οι τέσσερις πιο χρήσιμες βελτιώσεις που θα μπορούσαν να γίνουν στο υπάρχον πληροφοριακό σύστημα μάρκετινγκ;

5 3-5 Εσωτερικά Αρχεία Ο κύκλος από την παραγγελία μέχρι την πληρωμή Βάσεις δεδομένων, αποθήκευση και εξόρυξη δεδομένων Το σύστημα συλλογής πληροφοριών μάρκετινγκ Πληροφοριακά συστήματα πωλήσεων

6 3-6 Βήματα για την βελτίωση της ποιότητας του συστήματός της συλλογής πληροφοριών μάρκετινγκ Εκπαίδευση των πωλητών να εντοπίζουν τις νέες εξελίξεις. Παρακίνηση των μελών των καναλιών για την διανομή πληροφοριών μεταξύ τους Εξωτερική δικτύωση Δημιουργία συμβουλευτικής ομάδας πελατών Αξιοποίηση κρατικών πηγών δεδομένων Αγορά πληροφοριών από εξωτερικούς προμηθευτές Συγκέντρωση πληροφοριών από πελάτες δικτυακά

7 3-7 ΠΙΝ. 3.2 Δευτερεύουσες πηγές εμπορικών δεδομένων Nielsen Information Resources, Inc. MRCA Arbitron Simmons SAMI/Burke

8 3-8 Ανάγκες και τάσεις Εφήμερες μόδες Τάσεις Μέγα-τάσεις (megatrends)

9 3-9 10 Μεγα-τάσεις που διαμορφώνουν το καταναλωτικό τοπίο •Η γήρανση των ανθρώπων της γενιάς της πληθυσμιακής έκρηξης •Καθυστερημένη συνταξιοδότηση •Αλλαγή της φύσης της εργασίας •Αυξημένο μορφωτικό επίπεδο •Ελλείψεις εργατικού δυναμικού •Αύξηση της μετανάστευσης •Αυξημένη επιρροή των Ισπανόφωνων •Αλλαγή στην τάση των γεννήσεων •Διεύρυνση των γεωγραφικών διαφορών •Αλλαγή της ηλικιακής δομής

10 3-10 Δυνάμεις του μακρο - περιβάλλοντος Δημογραφικές Οικονομικές Πολιτικο- νομικές Κοινωνικο- πολιτιστικές Τεχνολογικές Φυσικές

11 3-11 Πληθυσμός και δημογραφικά •Μέγεθος •Ρυθμός αύξησης •Ηλικιακό μείγμα •Εθνικό μείγμα •Επίπεδα εκπαίδευσης •Συνήθειες του νοικοκυριού •Τοπικά χαρακτηριστικά •Γεωγραφικές μετακινήσεις του πληθυσμού

12 3-12 H Mattel στην αγορά της Κίνας

13 3-13 Ομάδες ηλικιών πληθυσμού Προσχολική ηλικία Σχολική ηλικία Έφηβοι 25-40 40-65 65+

14 3-14 Ο δικτυακός τόπος της Schwab στην Κινεζική γλώσσα

15 3-15 Συνήθειες του νοικοκυριού

16 3-16 Οικονομικό περιβάλλον $ Αγοραστική δύναμη $ Κατανομή εισοδήματος $ Αποταμιεύσεις $ Χρέος $ Διαθεσιμότητα πιστώσεων

17 3-17 Είδη βιομηχανικών δομών Βιομηχανικές οικονομίες Οικονομίες στοιχειώδους διαβίωσης Οικονομίες που εξάγουν πρώτες ύλες Εκβιομηχα- νιζόμενες οικονομίες

18 3-18 Ινδία – μία εκβιομηχανιζόμενη οικονομία

19 3-19 Σαουδική Αραβία – μία από τις οικονομίες που εξάγουν πρώτες ύλες

20 3-20 Το “look” (εμφάνιση) της Gap είναι αναγνωρίσιμο παντού

21 3-21 Το κοινωνικο-πολιτιστικό περιβάλλον Απόψεις για τον εαυτό μας Απόψεις για τους άλλους Απόψεις για τη φύση Απόψεις για οργανισμούς Απόψεις για την κοινωνία Απόψεις για το σύμπαν

22 3-22 ΠΙΝ 3.4 Οι πιο δημοφιλείς δραστηριότητες των Αμερικανών στον ελεύθερο χρόνο τους •Περπάτημα •Κηπουρική •Κολύμβηση •Φωτογραφία •Ποδηλασία •Ψάρεμα •Μπόουλινγκ •Κατασκήνωση •Τρέξιμο •Γυμναστική •Γκολφ •Επιμόρφωση ενηλίκων

23 3-23 Το φυσικό περιβάλλον Έλλειψη πρώτων υλών Αυξημένο ενεργειακό κόστος Πιέσεις για περιορισμό της ρύπανσης Ο μεταβαλλόμενος ρόλος των κυβερνήσεων

24 3-24 Το τεχνολογικό περιβάλλον Ο ρυθμός των αλλαγών Ευκαιρίες για καινοτομίες Προϋπολογισμοί έρευνας και ανάπτυξης που αλλάζουν Αύξηση των κανονισμών για τις τεχνολογικές αλλαγές

25 3-25 Το πολιτικό-νομικό περιβάλλον Σκλήρυνση νομοθεσίας για την επιχειρηματική δραστηριότητα Ανάπτυξη ομάδων ειδικών συμφερόντων

26 3-26 Ετικέτες με τιμές μονάδας σε ένα ράφι σούπερ μάρκετ

27 3-27 Θέμα για συζήτηση Take a position: 1.Οι διαφορές στις ηλικίες είναι πολύ πιο σημαντικές από τις συναναστροφές. 2. Η επίδραση των συναναστροφών είναι πιο σημαντική από την ηλικιακή διαφορά.

28 3-28 Ζητήματα Μάρκετινγκ Ποιες μάρκες θεωρείτε πετυχημένες και νομίζετε ότι “σας μιλάνε ”? Ποιες στοχεύουν αποτελεσματικά την ηλικιακή σας ομάδα; Γιατί? Ποιες δεν το κάνουν αυτό;


Κατέβασμα ppt "ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 12 η έκδοση 3 ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ KotlerKeller."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google