Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

H ανάπτυξη του Golf στην Ελλάδα Συνέδρια ΚΑΠΑ: ‘Μεγάλα Έργα’ 29/11/07 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "H ανάπτυξη του Golf στην Ελλάδα Συνέδρια ΚΑΠΑ: ‘Μεγάλα Έργα’ 29/11/07 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 H ανάπτυξη του Golf στην Ελλάδα Συνέδρια ΚΑΠΑ: ‘Μεγάλα Έργα’ 29/11/07 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC

2 Περιεχόμενα  Golf: μια σημαντική αγορά  Τμήματα αγοράς Golf  Λανθάνουσα Ζήτηση στην Ελλάδα  Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας

3 Deutsche Bank tees off its US branding drive  Five years after Deutsche Bank clinched its $10bn transatlantic merger with Bankers Trust, the German bank feels it is ready to launch its name in the US. Being America, it has chosen to do so on a golf course.  … the world's number one bank, ahead of JP Morgan, in terms of investment banking trading and sales revenue, feels the need to boost its US profile with the first Deutsche Bank Championship tournament to be played at Boston's Tournament Players Club this weekend.  Golf industry experts say that title sponsorship typically costs $5m-$7m. Since the bank has signed up for four years, its total bill could be almost $30m.  Meanwhile, Deutsche pays to run the tournament, but receives much of the gate revenue. About 25,000 spectators a day are due, paying $40. It has also defrayed costs by inviting 11 "founding" sponsors - including Tag Heuer, FleetBoston Financial and Fidelity Investments - to pay for entertainment space in the grounds and some brand visibility Aug. 28, 2003

4

5 2010: Πρόβλεψη παικτών Golf 20002010 Παγκοσμίως61,000,00082,400,000 ΗΠΑ26,446,00028,400,00 Ευρώπη3,353,8614,977,000 Ην. Βασίλειο & Ιρλανδία 1,473,1911,718,000 Γερμανία370,490678,800 Πηγή: Διάφορες Εθνικές και Διεθνείς Ενώσεις Golf

6 2010: Πρόβλεψη γηπέδων Golf 20002010 Παγκοσμίως28,56236,750 ΗΠΑ16,74320,200 Ευρώπη5,8778,250 Ην. Βασίλειο & Ιρλανδία2,9833,600 Γερμανία604950 Πηγή: Διάφορες Εθνικές και Διεθνείς Ενώσεις Golf

7 Η Ελλάδα και οι Ανταγωνιστικοί Προορισμοί CountryΓή- πεδα Golfers Κάτοικοι ανά Γήπεδο Golfers ανά ‘000 κατοίκους Ισπανία303310.822144.0007,14 Πορτογαλία7713.835138.0001,31 Ιταλία25284.153232.0001,44 Ελλάδα61.3391.822.0000,12 Κύπρος91.40085.0001,83 Πηγή: Διάφορες Εθνικές και Διεθνείς Ενώσεις Golf

8 Γήπεδα Golf ανά Χώρα ΈτοςΕλλάδαΙσπανίαΠορτογαλίαΙταλίαΚύπρος 20005201592162 20076303772529 Δ110218367 Πηγή: Διάφορες Εθνικές και Διεθνείς Ενώσεις Golf

9 Αγορές Golf

10 Τμηματοποίηση αγοράς ανάλογα με τους golfers Πηγή: Golf Market of the Future, Golf & Tourism Consulting 2001

11 Τμηματοποίηση αγοράς ανάλογα με τους golfers Πηγή: Golf Market of the Future, Golf & Tourism Consulting 2001

12 ...που παρακολουθούν πρωταθλήματα golf ως θέαμα ...που πηγαίνουν διακοπές αποκλειστικά για golf ...που παίζουν golf ως χόμπι κατά τις διακοπές τους  Όλοι αναζητούν διαρκώς νέους προορισμούς, με σωστές εγκαταστάσεις – οργάνωση – υποστήριξη  Οι απαιτήσεις αλλάζουν αναλόγως επιπέδου –Αρχάριοι: Practice units and golf instruction –Προχωρημένοι: Διαφορετικά γήπεδα  Δεν αρκεί μια ωραία μπροσούρα με τα γήπεδα και τα ξενοδοχεία μιας περιοχής Τουρίστες Golf …

13  Μεμονωμένοι: –FIT ή μέσω οργανωμένων γραφείων  Ακαδημίες Αρχαρίων: –Ανήκουν σε clubs - συνήθως κανονίζουν ‘πακέτα’ που περιλαμβάνουν εκπαίδευση και διακοπές  Golf clubs και societies: –Συνδυάζουν μικρά τουρνουά golf και διακοπές. Ταξιδεύουν σε μικρά γκρουπ (12 άτομα) και μένουν λίγες νύχτες (~3 νύχτες)  ΜICE & Golf: –Το golf δρα υποστηρικτικά στην αγορά MICE Τουρίστες Golf - Segmentation

14 Πλεονεκτήματα Τουρισμού Golf  Εμπλουτισμός τουριστικού προϊόντος  Αύξηση πελατειακής βάσης και εσόδων  Υψηλότερη κατά κεφαλή δαπάνη  Μείωση εποχικότητας  Ανάπτυξη και Δημιουργία Απασχόλησης

15 Λανθάνουσα ζήτηση (latent demand) τουριστών Golf στην Ελλάδα

16 Πώς υπολογίζεται η λανθάνουσα ζήτηση;  Σημαντικός αριθμός από τους τουρίστες στην Ελλάδα θα έπαιζε golf, αν υπήρχαν οι κατάλληλες υποδομές  Αυτή είναι η ‘λανθάνουσα ζήτηση’  Υπολογίζεται πολλαπλασιάζοντας τον αριθμό των τουριστών ανά χώρα με την αναλογία παικτών golf σε αυτήν την χώρα

17 Λανθάνουσα Ζήτηση Golfers ανά 1.000 κατοίκους Αφίξεις (2006) στην Ελλάδα Λανθάνουσα Ζήτηση Ηνωμένο Βασίλειο19,82.615.83651.736 Σουηδία59,7428.83425.552 Γερμανία6,42.267.96114.515 Ολλανία17,2782.15413.473 Δανία25,9325.4728.423 Νορβηγία25,7293.2047.524 Λοιποί27.441 Ευρώπη148.664 ΗΠΑ96,0358.62434.424 Καναδάς169,0113.40219.158 Ιαπωνία85,550.5254.317 Υπερπόντια57.900 Σύνολο206.564 Πηγή: GBR Consulting

18 Λανθάνουσα Ζήτηση Golfers ανά 1.000 κατοίκους Αφίξεις (2006) στην Ελλάδα Λανθάνουσα Ζήτηση Ηνωμένο Βασίλειο19,82.615.83651.736 Σουηδία59,7428.83425.552 Γερμανία6,42.267.96114.515 Ολλανία17,2782.15413.473 Δανία25,9325.4728.423 Νορβηγία25,7293.2047.524 Λοιποί27.441 Ευρώπη148.664 ΗΠΑ96,0358.62434.424 Καναδάς169,0113.40219.158 Ιαπωνία85,550.5254.317 Υπερπόντια57.900 Σύνολο206.564 Πηγή: GBR Consulting

19 Πόσα γήπεδα golf; Έστω 200.000 παίκτες για 1 εβδομάδα … (~1.400.000 διανυκτερεύσεις) που παίζουν 4-5 rounds ο καθένας => 800.000 – 1.000.000 rounds Με 20.000 – 30.000 rounds ανά γήπεδο 25 – 50 γήπεδα golf μόνο για την λανθάνουσα ζήτηση

20 Ανάπτυξη Real Estate Έστω οτι ενδιαφέρονται για σπίτι στην Ελλάδα 5-10% από τους παραπάνω: 10 – 20.000 Στους οικισμούς γύρω από γήπεδα golf, μόνο 10 – 20% των κατοίκων είναι golfers Οικισμοί για 50.000 έως 200.000 άτομα

21 Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας

22 Τι αποζητούν οι Golfers για Golf;  Δημιουργία Golf Destinations –Τουλάχιστον 3-4 γήπεδα –Εκ των οποίων τουλάχιστον 1 championship  Value for money –Γήπεδα σε εξαιρετική κατάσταση –Διαρκής συντήρηση σε άψογη κατάσταση

23 Τι αποζητούν οι Golfers για Διακοπές;  Καλά ξενοδοχεία (4* ή 5*)... ... σε απόσταση έως 45’ από το golf  … με εύκολο transfer από το αεροδρόμιο... ... σε προορισμούς που μπορούν να προσεγγίσουν εύκολα  Συχνά μέρος διακοπών incentive

24 Συμπερασματικά Τα καλά γήπεδα είναι προϋπόθεση αλλά δεν αρκούν –απαραίτητο να είναι διεθνώς ανταγωνιστικά και... –... να αναπτύσσονται σε clusters...... σε εύκολα προσβάσιμους προορισμούς...... με καλές υποδομές: –Ξενοδοχεία –F&B και Αναψυχή –Συνεδριακές Υποδομές... με αποτελεσματική διαχείριση υδάτινων πόρων... Ολοκληρωμένη ανάπτυξη (integrated development)

25 Αν όλες οι προσπάθειες αποτύχουν...

26 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC a.ikkos@gbrconsulting.gr www.gbrconsulting.gr/tourism Ευχαριστώ για την προσοχή σας


Κατέβασμα ppt "H ανάπτυξη του Golf στην Ελλάδα Συνέδρια ΚΑΠΑ: ‘Μεγάλα Έργα’ 29/11/07 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google