Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεLydia Panagopoulos Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
2
Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μέσα σε έναν Μικρόκοσμο με την βοήθεια μιας Μικρογλώσσας
3
Ένας μικρός κόσμος μέσα στον οποίο υπάρχει μια οντότητα (ηθοποιός) Η οντότητα ελέγχεται από τον χρήστη Δεν πειράζει να κάνουμε λάθη στον κόσμο αυτόν Ο στόχος είναι να μάθουμε Οι « δάσκαλο ι» της οντότητας είμαστε εμείς. Εμείς θα την μάθουμε να ζει και να κινείται στον κόσμο της
4
Είναι μια γλώσσα προγραμματισμού Η οποία γλώσσα δεν έχει πολλές εντολές Ο στόχος δεν είναι να αποστηθίσουμε εντολές Ο στόχος είναι να μάθουμε να προγραμματίζουμε
5
Μέσα από την μικρογλώσσα LOGO και με το περιβάλλον εργασίας MicroworldsPro καταφέραμε να προγραμματίσουμε για πρώτη μας φορά
6
Μάθαμε τις πρώτες μας εντολές Δείξε -> ( εμφάνιση ή εκτύπωση χαρακτήρων ) Μπ -> ( πηγαίνει την οντότητα μπροστά ) Πι -> ( πηγαίνει την οντότητα πίσω ) Δε -> ( στρίβει την οντότητα δεξιά ) Αρ -> ( στρίβει την οντότητα αριστερά )
7
Η οντότητα (ηθοποιός) του περιβάλλοντος MicroworldsPro είναι μια χελώνα
8
Τα πρώτα μας προγράμματα μετά από δυο-τρεις ώρες διδασκαλίας είναι γεγονός
9
Τα αποτελέσματα των πρώτων μας προγραμμάτων
10
Δημιουργήσαμε και δικές μας εντολές με την βοήθεια των «Διαδικασιών»
11
Είναι η αντιστοίχηση μιας λέξης (νέα εντολή δηλαδή) με μια ομάδα εντολών
12
Το περιβάλλον MicroworldsPro μας δίνει την δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε και κουμπιά
13
Συνδέσαμε κουμπιά μέσω διαδικασιών με μια ομάδα εντολών
14
Με αυτόν τον τρόπο ετοιμάσαμε το περιβάλλον του παιχνιδιού μας
16
Πατώντας τα κουμπιά τρέχει μια σειρά εντολών Αν η απάντηση είναι λάθος, απλά πάει στην επόμενη σελίδα Αν η απάντηση είναι σωστή, χρησιμοποιούμε έναν μετρητή για να μετρήσουμε τις σωστές απαντήσεις (“σκορ :σκορ + 1)
17
Με πολύ απλά λόγια ο μετρητής μπορεί να παρομοιαστεί με ένα βάζο. Το βάζο (“σκορ) στην αρχή είναι άδειο. Σε κάθε σωστή απάντηση προσθέτω στο βάζο ένα χαλικάκι (“σκορ :σκορ + 1) Άρα, στο τέλος αν μετρήσω τα χαλικάκια θα βρω το σκορ
18
Δεν προλάβαμε να ενσωματώσουμε στα παιχνίδια μας μια καρτέλα που να αναφέρει ποιες είναι οι λάθος απαντήσεις που κάνει ο εκάστοτε παίχτης Έπρεπε να διδαχθούμε περισσότερα πράγματα και λόγω έλλειψης χρόνου δε τα καταφέραμε
19
Από όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές της ΣΤ` Τάξης!!!
20
Δοκιμάστε τις γνώσεις σας στην Ιστορία και στην Γεωγραφία Δημοτικού
21
Σας ευχαριστούμε πολύ!!! Οι μαθητές της ΣΤ` Τάξης του 50 ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.