Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

 Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μέσα σε έναν Μικρόκοσμο  με την βοήθεια μιας Μικρογλώσσας.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: " Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μέσα σε έναν Μικρόκοσμο  με την βοήθεια μιας Μικρογλώσσας."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2  Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μέσα σε έναν Μικρόκοσμο  με την βοήθεια μιας Μικρογλώσσας

3  Ένας μικρός κόσμος μέσα στον οποίο υπάρχει μια οντότητα (ηθοποιός)  Η οντότητα ελέγχεται από τον χρήστη  Δεν πειράζει να κάνουμε λάθη στον κόσμο αυτόν  Ο στόχος είναι να μάθουμε  Οι « δάσκαλο ι» της οντότητας είμαστε εμείς. Εμείς θα την μάθουμε να ζει και να κινείται στον κόσμο της

4  Είναι μια γλώσσα προγραμματισμού  Η οποία γλώσσα δεν έχει πολλές εντολές  Ο στόχος δεν είναι να αποστηθίσουμε εντολές  Ο στόχος είναι να μάθουμε να προγραμματίζουμε

5  Μέσα από την μικρογλώσσα LOGO και με το περιβάλλον εργασίας MicroworldsPro καταφέραμε να προγραμματίσουμε για πρώτη μας φορά

6 Μάθαμε τις πρώτες μας εντολές  Δείξε -> ( εμφάνιση ή εκτύπωση χαρακτήρων )  Μπ -> ( πηγαίνει την οντότητα μπροστά )  Πι -> ( πηγαίνει την οντότητα πίσω )  Δε -> ( στρίβει την οντότητα δεξιά )  Αρ -> ( στρίβει την οντότητα αριστερά )

7  Η οντότητα (ηθοποιός) του περιβάλλοντος MicroworldsPro είναι μια χελώνα

8  Τα πρώτα μας προγράμματα μετά από δυο-τρεις ώρες διδασκαλίας είναι γεγονός

9 Τα αποτελέσματα των πρώτων μας προγραμμάτων

10  Δημιουργήσαμε και δικές μας εντολές με την βοήθεια των «Διαδικασιών»

11  Είναι η αντιστοίχηση μιας λέξης (νέα εντολή δηλαδή) με μια ομάδα εντολών

12  Το περιβάλλον MicroworldsPro μας δίνει την δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε και κουμπιά

13  Συνδέσαμε κουμπιά μέσω διαδικασιών με μια ομάδα εντολών

14  Με αυτόν τον τρόπο ετοιμάσαμε το περιβάλλον του παιχνιδιού μας

15

16  Πατώντας τα κουμπιά τρέχει μια σειρά εντολών  Αν η απάντηση είναι λάθος, απλά πάει στην επόμενη σελίδα  Αν η απάντηση είναι σωστή, χρησιμοποιούμε έναν μετρητή για να μετρήσουμε τις σωστές απαντήσεις (“σκορ :σκορ + 1)

17  Με πολύ απλά λόγια ο μετρητής μπορεί να παρομοιαστεί με ένα βάζο. Το βάζο (“σκορ) στην αρχή είναι άδειο.  Σε κάθε σωστή απάντηση προσθέτω στο βάζο ένα χαλικάκι (“σκορ :σκορ + 1)  Άρα, στο τέλος αν μετρήσω τα χαλικάκια θα βρω το σκορ

18  Δεν προλάβαμε να ενσωματώσουμε στα παιχνίδια μας μια καρτέλα που να αναφέρει ποιες είναι οι λάθος απαντήσεις που κάνει ο εκάστοτε παίχτης  Έπρεπε να διδαχθούμε περισσότερα πράγματα και λόγω έλλειψης χρόνου δε τα καταφέραμε

19  Από όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές της ΣΤ` Τάξης!!!

20  Δοκιμάστε τις γνώσεις σας στην Ιστορία και στην Γεωγραφία Δημοτικού

21  Σας ευχαριστούμε πολύ!!! Οι μαθητές της ΣΤ` Τάξης του 50 ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών


Κατέβασμα ppt " Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μέσα σε έναν Μικρόκοσμο  με την βοήθεια μιας Μικρογλώσσας."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google