Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεCyrek Mattas Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Παιδικοί Σταθμοί Αγίας Παρασκευής «Βάζοντας όρια στα παιδιά»
Παιδοψυχολoγοσ Νοτα Ζερβα 5/5/2014
2
Σας θυμίζει κάτι; Κάνει συνέχεια σκανταλιές και ζημιές. Είναι αγενές.
Τα θέλει όλα δικά του. Κάνει συνεχώς του κεφαλιού του. Απειθαρχία μπροστά σε ξένους. Τσακώνεται με τα αδέρφια του. Χτυπιέται στο πάτωμα και φωνάζει. Συνεχώς είναι στα πόδια μου. Δεν με ακούει.
3
Η συμπεριφορά χωρίς όρια:
Δεν κάνει το παιδί ανεξάρτητο. Δεν αποκτά φίλους. Δεν εξελίσσεται σωστά. Δεν βοηθά στην ένταξη στην ομάδα - κοινωνία. Δεν βοηθά το παιδί να πάρει και να δώσει αγάπη. Δεν βοηθά το παιδί να είναι υπάκουο. Δεν του δίνει αυτοπεποίθηση εκτός σπιτιού. Δεν το κάνει να νιώθει ασφαλές.
4
Οργάνωση στη ζωή του παιδιού
Φαγητό Ύπνος Παιχνίδι Ενασχόληση με τους γονείς Ενασχόληση με φίλους
5
Αλλάζουμε πρώτα εμείς... Λέμε συχνά «όχι» χωρίς να φοβόμαστε.
Αντοχή στο κλάμα. Έχουμε σύστημα συνέπειας (τιμωρία) το οποίο αναπροσαρμόζουμε Συνεννοούμαστε μεταξύ μας. Δεν αφήνουμε την οριοθέτηση σε κανέναν άλλον εκτός από εμάς. Αν χάνουμε την ψυχραιμία μας, αποσυρόμαστε για λίγο ή ασχολούμαστε με κάτι άλλο.
6
Σχέση κατανόησης και αγάπης
Συζητάμε με τα παιδιά. Η κάθε συζήτηση δεν ξεπερνά τα 5 λεπτά Δεν τα προσβάλουμε Τους αναθέτουμε ευθύνες Τα επιβραβεύουμε Είμαστε σταθεροί στις απόψεις μας.
7
Παράδειγμα τεχνικής «time out»
Απομακρύνουμε το παιδί από τον τόπο της αταξίας. Κάθεται μόνο του χωρίς παιχνίδια και τηλεόραση. Του εξηγούμε γιατί το βάζουμε εκεί. Του εξηγούμε ότι μας στεναχώρησε. Του λέμε τι θέλουμε να κάνει την επόμενη φορά. Η διαδικασία πρέπει να κρατήσει το πολύ 5 λεπτά.
8
Παράδειγμα τεχνικής «στέρηση προνομίων»
Με ψυχραιμία και χαμόγελο προειδοποιούμε το παιδί 1 μόνο φορά ότι θα κάνουμε κάτι αν δεν σταματήσει. Η προειδοποίηση είναι πάντα εφικτή. Αν συνεχίσει, πραγματοποιούμε την προειδοποίηση πάντα με ψυχραιμία. Επιστρέφουμε στην ασχολία μας χωρίς να δίνουμε σημασία στο ενδεχόμενο ξέσπασμα.
9
Δεν προτιμάμε: Σωματική τιμωρία – «ξύλο» Συναισθηματικό εκβιασμό
Χαρακτηρισμούς Να πέφτουμε στην «παγίδα» και να εκνευριζόμαστε. Να παζαρεύουμε Να αλλάζουμε γνώμη.
10
Προτιμάμε: Να ασχολούμαστε με τις «καλές» συμπεριφορές του παιδιού μας. Να συζητάμε και να ακούμε το παιδί αφού έχει ηρεμήσει. Να μην ενδίδουμε στις παράλογες απαιτήσεις. Να του αποσπάμε την προσοχή.
11
Όρια και στην τεχνολογία!
Μέχρι 6 ετών απασχόληση με tv, tablet, pc, κινητό τηλέφωνο, play station έως μισή ώρα την ημέρα. 6 ετών και πάνω: εως και 1 ώρα την ημέρα κυρίως δημιουργικές δραστηριότητες όπως : puzzles, αντίθετα, κατηγοριοποίηση, μεγέθη, ποσά, γράμματα, κοινωνικοί κανόνες. Προσοχή στο γονεϊκό πρότυπο. Το παιχνίδι με άλλα παιδιά και ιδιαίτερα έξω από το σπίτι είναι προτιμότερο από οποιαδήποτε μέσο τεχνολογίας.
12
Παιδαγωγικό Κέντρο Αγίας Παρασκευής
Παιδοψυχολογική Υποστήριξη Συμβουλευτική Γονέων Δυσλεξία – Μαθησιακές Δυσκολίες Λογοθεραπεία Εργοθεραπεία Χαλανδρίου 14 – 16, Αγία Παρασκευή
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.